پوتین: بایدن را به رسمیت نمی‌شناسم


2 آذر 1399 - 23:53
5fbac8d55ba71_2020-11-22_23-53
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد آماده نیست جوبایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب به رسمیت بشناسد چراکه ترامپ وی را تصدیق نکرده است.

ولادیمیر پوتین اعلام کرد آماده نیست جو‌ بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب به رسمیت بشناسد چرا که ترامپ وی را تصدیق نکرده است.

رئیس جمهور روسیه که هنوز پیروزی بایدن را تبریک نگفته گفت ما با هر کسی که اعتماد مردم آمریکا را به خود جلب کرده باشد، کار خواهیم کرد.

رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد آماده نیست جوبایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب به رسمیت بشناسد چراکه ترامپ وی را تصدیق نکرده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fbac8d55ba71_2020-11-22_23-53
2 آذر 1399 - 23:53

ولادیمیر پوتین اعلام کرد آماده نیست جو‌ بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب به رسمیت بشناسد چرا که ترامپ وی را تصدیق نکرده است.

رئیس جمهور روسیه که هنوز پیروزی بایدن را تبریک نگفته گفت ما با هر کسی که اعتماد مردم آمریکا را به خود جلب کرده باشد، کار خواهیم کرد.

24

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/9/3 -13:38

نگفته چون ترامپ به رسمیت نشناخته منم نمیشناسم گفته چون از طرف نهادهای رسمی هنوز اعلام رسمی نشده؛ در مورد درستی عملش مثال هم زده گفته همه در دوره قبل با عجله به هیلاری کیلنتون تبریک گفتن ولی ترامپ رئیس جمهور شد. با غرض ورزی خبر جعل نکنید

جمشید خان 0 0 پاسخ 1399/9/3 -13:17

ماشالله پوتین همینطوری ب ترامپ اعتماد ب نفس بده که امریکایی ها بیفتن بجون هم ، واقعا سیاستمدار عاقل ب این میگن دمت گرم

w 3 0 پاسخ 1399/9/3 -11:02

پوتین ها هم مثل دمپایی ها یه روزی پاره میشند .

رضا 2 0 پاسخ 1399/9/3 -11:01

تو هم یه آدم منفعت طلبید هر جا باد بیاد شن می کنید

سردار 1 5 پاسخ 1399/9/3 -07:20

همتون حرامزاده وغیر قابل اعتمادید،از آن ترامپ صهیونیست تا تو اسلاو بی چشم ورو

کاربر ناشناس 16 1 پاسخ 1399/9/3 -01:31

بالاخره‌معلوم‌شدکه‌روسیه‌درانتخابات 2016 امریکاخیلی‌کاراکرده‌بوده.برای‌انتخاب‌کسی که‌زندگی‌روباحامیان‌داخلی‌درایران‌انقدربرای مردم‌بخت‌ایران‌سخت‌کرد....این‌است‌ کمونیست.این‌است‌روسیه...بااقای‌‌شریعت‌ مداری‌ودیگر‌اقایون‌طرفدارش‌درایران

یکی از مردم 8 3 پاسخ 1399/9/3 -01:05

یخ تو سیبری زیاده حالا که ترامپ رای نیاورده میتونی ازش خوب استفاده کنی!!!!!

کاربر ناشناس 9 0 پاسخ 1399/9/2 -23:55

ای عمودراین دنیابه هیچکس اعتمادنیست بالاترازسیاهی رنگی نیست

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود
ناو اقیانوس‌پیمای ایرانی که تمام معادلات آمریکا را به هم می‌ریزد / راهبرد جدید دفاعی برای حفظ امنیت خلیج فارس / عکس
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد