پمپئو: ۷۰میلیارد دلار به ایران خسارت زدیم


2 آذر 1399 - 23:33
5fbac1cda9f32_2020-11-22_23-23
وزیر امور خارجه آمریکا گفت: تاکنون مانع از دست یابی ایران به ۷۰ میلیارد دلار شده ایم.

مایک پمپئو در مقدمه گزارش فصلی خود از وضعیت فشار بر مردم ايران گفته تاکنون مانع از دست یابی کشورمان به ۷۰ میلیارد دلار از درآمدهای ناشی از صادرات و فروش محصولات خود به خارج از کشور شده است.

وزیر امور خارجه آمریکا گفت: تاکنون مانع از دست یابی ایران به ۷۰ میلیارد دلار شده ایم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fbac1cda9f32_2020-11-22_23-23
2 آذر 1399 - 23:33

مایک پمپئو در مقدمه گزارش فصلی خود از وضعیت فشار بر مردم ايران گفته تاکنون مانع از دست یابی کشورمان به ۷۰ میلیارد دلار از درآمدهای ناشی از صادرات و فروش محصولات خود به خارج از کشور شده است.

منبع: آخرین خبر

24

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی اسد 2 0 پاسخ 1399/9/3 -09:45

درسته به ما زرر زدی اما سوز تو بیشتر

ناشناس 3 0 پاسخ 1399/9/3 -08:14

پمپئو: ۷۰میلیارد دلار به ایران خسارت زدیم!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ علی لعنت الله بر قوم ظالم و خائن وامثال پمپگو

منصف 4 0 پاسخ 1399/9/3 -07:16

خوک کثیف آمریکایی بزودی به زباله دان انداخته خواهی شد صهیونیست وقیح امیدوارم بعد از سرنگونی توو ترامپ خوک صفت با تیر غیب سربازان نامرئی خداوند به درک واصل شوی ریختن خون کثیف شما قاتلان مردم ایران ارزوی هر ایرانی غیور وطن دوست وبا شرقی است

عمویادگار 3 0 پاسخ 1399/9/3 -06:24

اگر توبه ما ۷۰ملیاردضررزدی خداوند بیشتربشماضررزد ماهم خدائی داریم دمتون گرفت از خاورمیانه بیرون انداخت

کاربر ناشناس 6 0 پاسخ 1399/9/3 -01:15

دربرابر خدا چه جوابی داری؟خانه هیتلر کو؟خانه صدام کو؟ خرانه قزافی کو؟ خانه فردای نزدیک خودت ویارانت کجا؟

یکی از مردم 7 0 پاسخ 1399/9/3 -01:03

شما 70 میلیارد دلار ضرر زدید این دزدها هر ماه 70 میلیارد دلار ضرر میزنن!

ی ط 3 1 پاسخ 1399/9/3 -00:32

بجایش ایران بامقاومتش باعث اخراج تو و ترامپ را از کاخ سفید شد.بزودی باید دم خودتان را بگذارید روی کول خودتان بروید.

محسن 1399/9/3 -06:20

چی به من و تو میرسه؟ این وسط یک سریها هستند که حسابی از این شرایط بلبشویی مملکت و بسته بودن بانکهادر خارج و شفاف نبودن معاملات و نوسان قیمت ارز و ... سود میکنند و بارشونو بستند. شما به فکر قهرمان بازی و مقاومت هستی. انشاالله در دولت بعدی گند بعضی از اینها در میاد.و این سیکل همچنان ادامه دارد. شما فقط بگو مرگ بر...

ی ط 5 0 پاسخ 1399/9/3 -00:27

غلط کردی غلط کردی غلط کردی .

زهرا 3 1 پاسخ 1399/9/3 -00:04

شما بیخود کردید ..امیدوارم هرچه سریعتر گند شما و عربستان از دنیا پاک بشه

ارزطی 7 0 پاسخ 1399/9/3 -00:04

مردمو بدبخت کردی کثافت وگرنه حکومتی ها اب تو دلشون تکون نمیخوره

محسن 4 1 پاسخ 1399/9/2 -23:49

تا 70 میلیارد دلار رو از امریکا نگیریم اجازه نمیدیم وارد5+1 بشه.

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1399/9/2 -23:37

پمپیو خداوکیلی دراین روزگارآدم حسابی وخدایی وباانصاف گیرمیآوری کلا دزدی ودورنگی قول سرخرمن یالان دنیا

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود
ناو اقیانوس‌پیمای ایرانی که تمام معادلات آمریکا را به هم می‌ریزد / راهبرد جدید دفاعی برای حفظ امنیت خلیج فارس / عکس
ستاد ملی مبارزه با کرونا: 2میلیون و 500 هزار شغل تعطیل است/حمل و نقل عمومی محدودیت فعالیت ندارد/از طریق اتاق اصناف به تمام واحدها اطلاع رسانی شده است
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد