واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چه بود؟

رعنا آزادی‌ور این روزها به واسطه اعلام خبر ازدواجش با مهدی پاکدل بار دیگر سر زبان‌ها افتاده است.

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چه بود؟

رعنا آزادی ور که به تازگی با مهدی پاکدل ازدواج کرده، بازیگر مطرح سینمای ایران است که با بازی در فیلم مارمولک وارد دنیای حرفه‌ای بازیگری شد و در چهارراه استانبول هم با مهدی پاکدل هم بازی بود؛ خبر ازدواج این زوج را عاطفه رضوی اعلام کرد.

رعنا آزادی ور، حالا همسر دوم مهدی پاکدل پس از بهنوش طباطبایی است. او زاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ است و پیش از ازدواج با پاکدل مجرد بود.

بیوگرافی رعنا آزادی ور

آزادی ور در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی به سینمای ایران معرفی شد، در آن فیلم او با بزرگانی همچون پرویز پرستویی هم‌بازی بود. او پس از یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چه بود؟ ازدواج رعنا آزادی ور مهدی پاکدل

اولین تجربه همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل به فیلم محمدرسول الله ساخته مجید مجیدی باز می‌گردد. اما این دو سینماگر در یک بازه زمانی چند همکاری داشتند و همین مسئله آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کرد. این نزدیکی باعث شد تا شایعاتی پیرامون ازدواج این دو نفر شکل بگیرد.

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چه بود؟

این شایعات با اعلام خبر رسمی ازدواج این دو نفر توسط عاطفه رضوی به صورت رسمی اعلام شد.

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چه بود؟ عاطفه رضوی کیست؟

عاطفه رضوی، همسر حسین پاکدل و حسین پاکدل برادر بزرگ‌تر مهدی پاکدل است. رضوی هم مانند خانواده همسرش در هنر فعال است و بیشتر کار گریم و طراحی چهره انجام می‌دهد؛ با این حال به بازیگری هم علاقه داشته و در ۱۳ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده است.

عاطفه رضوی خواهر بهروز رضوی است و همسر اول مهرداد شکرابی بود که به دلایلی بعد از مدتی از هم جدا شدند. وی بعد از آن با حسین پاکدل ازدواج کرده که از وی صاحب یک فرزند دختر به نام «صبا» است.

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چه بود؟ فیلم سینمایی با بازی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل نسبت به رعنا آزادی ور تجربه و سابقه بیشتری در سینما دارد و آثار بیشتری بازی کرده است. اما این دو نفر در دو اثر همبازی بودند؛ چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی و محمدرسول الله به کارگردانی مجید مجیدی. بسیاری از منتقدان سینما چهارراه استانبول را بهترین نقش آفرینی پاکدل می‌دانند. از طرفی آزادی ور کارنامه قابل دفاعی دارد و با کارگردانان مطرحی از جمله اصغر فرهادی در فیلم درباره الی و هومن سیدی در خشم و هیاهو همکاری کرده است.

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چه بود؟ نقش رعنا آزادی ور در محمد رسول الله

رعنا آزادی ور در محمد رسول الله نقش «ام جمیل» را بر عهده داشت و مهدی پاکدل نقش «ابوطالب» را ایفا می‌کرد. اُمّ جَمیل بنت حرب همسر ابولهب و خواهر ابوسفیان و عمّهٔ معاویه، و دشمن و آزاردهنده پیامبر اسلام است. مطابق برخی منابع، نام کامل او «أروی بنت حرب ابن امیّه» است.

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چه بود؟ نقش همایون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

آلبوم رگ خواب همایون شجریان که در اسفندماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد، شامل یک قطعه به نام ابر می‌بارد بود. ابر می‌بارد موزیک ویدئویی عاشقانه داشت که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می‌کردند. این موزیک ویدئو این روزها حسابی دست به دست شده و برخی به شوخی و جدی از نقش این موزیک ویدئو و آهنگ همایون شجریان در ازدواج این زوج می‌گویند.

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چه بود؟ واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل تاکنون هیچ واکنش مستقیمی به ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور نشان نداده، اما ساعاتی پس از اعلام رسمی ازدواج آزادی ور و پاکدل، استوری از عدالت اجتماعی در اینستاگرام خود منتشر کرد!

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چه بود؟ فیلم‌های رعنا آزادی ور

· خشم و هیاهو (فیلم ۱۳۹۴) (هومن سیدی، ۱۳۹۴ )

· محمد رسول الله (مجید مجیدی، ۱۳۹۳ )

· این سیب هم برای تو (سیروس الوند، ۱۳۹۳ )

· خانه دختر (شهرام شاه حسینی، ۱۳۹۳ )

· داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳ )

· نخودی (جلال فاطمی، ۱۳۸۸ )

· تهران در جستجوی زیبایی (مهدی کرم پور، ۱۳۸۷ )

· درباره الی (اصغر فرهادی، ۱۳۸۷ )

· خاک آشنا (بهمن فرمان آرا، ۱۳۸۶ )

· پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵ )

· زاگرس (محمدعلی نجفی (فیلم ساز)، ۱۳۸۴ )

· کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، ۱۳۸۴ )

· هوو (علیرضا داوودنژاد، ۱۳۸۴ )

· مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲ )

· آفتاب پشت برف (رضا سبحانی، ۱۳۸۲)

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چه بود؟

منبع: ایمنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • ایران سربلند
    0

    عشق فقط عشق اول،محال فراموش بشه

    نظرات شما -
    • بهرامی
      0

      قبوله به شرط اینکه زن زیاده خواهی نکنه

    • جمشید خان
      0

      فراموش میشه ،تا شقایق هست زندگی باید کرد ، شما ناشتا ده تا دونه اسپند بریز تو حلق مبارک ،ب مدت بیست روز هورمونا متعادل میشن ،عشق از سرت میپره

  • فاطمه
    0

    مبارک باشه . خوشبخت بشن . ان شاءالله بهنوش طباطبایی عزیز نیز خوشبخت شوند و نیمه ی گم شده ی خود را پیدا کنند .

    نظرات شما -
    • جمشید خان
      0

      ایشون اگر منش و رفتارش رو تغییر ندن خوشبخت نمیشن ، حتی پسرایی که شبیه ایشون هستن اینجور زنها رو دوست ندارن ،

    • میران
      0

      واقعا چقدر رمانتیک فکر نمی کنی بعد از یه بار ازدواج نیمه گمشده و از این جور جنگولک بازیا برای ایشون و امثال شما یه ذره لوس بازیه دیگه

  • ن. و
    0

    بهنوش خوشگلتر بود

  • ناشناس
    1

    یکی نیست به این بهنوش طباطبایی بگه تو دیگه از حسادت چرا داری می ترکی!! اگه لیاقت داشتی زندگیتو نگه میداشتی و رفیق بازی نمی کردی هرکه خربزه می خوره پای لرزشم می ایسته مردان زنی می خواهند که به کارهای خانه و شوهر و بچه رسیدگی کنند نه اینکه بره رفیق بازی کنه و از همه چیز کم بزاره بعد مرد تا میگه چرا به خانه نمی رسی بگه مهریه هم می خواهم خوب اینم قانون من در آوردی ایرانه که همش به نفع زنان است

    نظرات شما -
    • وای از روزی که قاضیمون خدا باشد...!!!
      0

      چرا زود قضاوت میکنی وقتی چیزی از رابطه اونها و اتفاقاتی که بینشون گذشته نمیدونی؟!...قاضی هم تا حرف هر دو طرف رو کامل نشنوه حکم نمیده!!!.... خدا همونطور که اونهارو قضاوت میکنه تو و قضاوتت رو هم قضاوت میکنه!!!

  • ناشناس
    0

    کاش هیچکدام از بازیگران ازهمه طلاق نمیگرفتند.بازیگران بایدتلاش کنندزندگی باتداوم و موفق در همه زمینه ها داشته باشندوالگوی خوبی براجوانان باشند.هربارطلاق بازیگران میبینم خیلی ناراحت میشوم .

  • جواد
    0

    میگن بعد از ازدواج مهدی پاکدل با رعنا ازادوری،بهنوش طباطبایی اعتصاب غذا کرده و ازبس گریه کرده وچنگ به موهاش کشیده ،به حالت اغما فرو رفته،وهرموقع بهوش میاد جیغ میکشه ،خیلی ملت ساده ای هستیم،این خانم اگه می خواست باپاکدل زندگی کنه که ازش طلاق نمی گرفت.

  • حمید
    0

    گوربابای جفتشون شش خداشاهده که هشت ماهه رنگ گوشت ندیدم با سیب زمینی زندگی میکنیم سلبرتی های بی غم

    نظرات شما -
    • حامد پهلوان
      0

      دادچ داری اشتباه فکر میکنی کم کاری و بیعرضگی خودتو گردن اینو اون ننداز و به دیگران ناسزا نگو برو کار می‌کن، مگو چیست کار, که سرمایه‌ی جاودانی است کار. نگر تا که دهقان دانا چه گفت, به فرزندگان چون همی خواست خفت بقیشو هم برو خودت از کتاب فارسی پنجم دبستان بخون...

  • کاربر ناشناس
    1

    چ خبر مهمی، کلی از مشکلات ملت رو مورد بررسی قرار داد، ... ، چرا باید به یه عطسه خیلیا کار داشته باشیم؟ به ما چه که فلانی از فلانی جدا شد یا با اون یکی ازدواج کرد. سطح کارتون را کاهش میدید با این خبرها، لااقل اگه تنوع خبری میخواهید، مطالب اینجوری و آشپزی و مشابه رو جدای از خبرهای اساسی قرار بدید.

  • احسان
    0

    اینم برا یکی دو روزش

  • ایران
    0

    اینها کارشان همینه ازدواج بعد طلاق امروز عاشق فردا فارغ چه اهمیتی دارن .ظاهرشان مردم راکشته باطنشان خودشان.هر روز کلی عشق از خودشان نشان میدن دوروزه دیگه طلاق می گیرن هم دیگه را دست به دست پاس میدن

  • ........
    0

    حیف بهنوش اینقد خوشکله این جاشو گرفته ایششششش

  • مناشناس
    0

    ببین الان مهدی پاکدل ۸ ماه بود با بهنوش طباطبایی بود الان رفت دوباره ازدواج کرد اشکالی نداره بلاخره اینطوری تموم نمیشه این آخرین ازدواجشون خودش گفت فهمیدی پس زود قضاوت نکن مهدی پاکدل خیلللللللللی خوبه

  • سم سام
    0

    دوتا از بهترین و با اخلاق ترین بازیگرای کشورن و واقعا هم به هم میان ایشالله که درکنار هم خوشبخت بشن به کوری چشم حسودا

  • بهرام را دان6
    0

    مثلا بهنوش با اون پیامش خواسته بگه اصلن برام مهم نیست! 😁

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها