راهنمای انتخاب حفاظ آکاردئونی ، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ پنجره مناسب برای ساختمان

استفاده از حفاظ پنجره که در انواع مختلف ثابت و تاشو وجود دارد به همراه حفاظ آکاردئونی و حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار می تواند امنیت و حفاظت بسیار خوبی را برای منازل مسکونی و تجاری فراهم آورد.

راهنمای انتخاب حفاظ آکاردئونی ، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ پنجره مناسب برای ساختمان

این حفاظ ها به گونه ای ساخته شده اند که مورد تایید پلیس بوده و می تواند بیش از 90 درصد امنیت را برای ساختمان شما فراهم آورد.

بررسی ویژگی ها و مزایای حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی یکی از انواع روش های حفاظتی برای ایجاد امنیت در ساختمان است در کل باید گفت که برای حفظ امنیت ساختمان سیستم های امنیتی و حفاظتی متعددی وجود دارد. برخی از این سیستم های حفاظتی دارای ساختاری ساده و برخی دارای ساختار پیچیده تری هستند. استفاده از درب آکاردئونی به عنوان حفاظی مناسب برای درب ورودی واحد های مسکونی و تجاری بسیار رایج است. همچنین حفاظ آکاردئونی نه تنها برای جلوی درب بلکه برای پنجره های ویلا و درب بالکن ها می تواند به منظور ایجاد حفاظت و امنیت بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

این نوع از درب ها داری تسمه های فلزی هستند که در قاب اصلی حفاظ آکاردئونی با پیم های فلزی به یکدیگر وصل می شوند. از ویژگی های جالب و بسیار خوب این نوع از حفاظ ها این است که به صورت ریلی هستند و به راحتی می توانند بر روی یک پایه قاب جمع شوند.

از دیگر ویژگی های خوب استفاده از درب های آکاردئونی برای جلوی درب این است که به دلیل این که این نوع از حفاظ ها فضای کمی را در راه پله به خود اختصاص می دهند، برای عبور و مرور هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نمی کنند.

این نوع از حفاظ ها ها جزو حفاظ های ساده اما مستحکم به شمار می روند و می توانند جلوی ورود سارقین را به داخل ساختمان بگیرند. این نوع از حفاظ ها کاربرد گسترده ای دارند زیرا به راحتی می توانند در هر فضایی نصب شود این نوع از حفاظ ها قادر هستند تا 90 درصد امنیت را برای ساختمان شما تضمین کنند. برای این که سطح امنیت این نوع از حفاظ ها را بالا ببرید توصیه می شود که حتما از قفل های مخفی که در بدنه حفاظ آکاردئونی نصب می شود استفاده کنید.

حفاظ شاخ گوزنی و بررسی مزایای آن

حفاظ شاخ گوزنی یکی دیگر از راه های محافظت از ورود افراد غیر مجاز از طریق دیوارها به داخل حیاط ساختمان ها و حریم شخصی است. در ساختار این حفاظ ها از قطعات فلزی که دارای برندگی و تیزی بسیار بالایی هستند استفاده شده است و همین امر سبب می شود کسی نتواند از روی این حفاظ ها رد شود. به عبارتی می توان گفت که این حفاظ ها به عنوان بهترین حفاظ روی دیوار شناخته می شوند.

طراحی جالب این حفاظ ها به صورت شاخ گوزن سبب می شود که امنیت بیشتری را فراهم کند. این حفاظ ها دارای ظاهری زیبا نیز بوده و از استحکام بسیار عالی برخوردار هستند. برای ساختمان های مدرن و امروزی توصیه می شود که از حفاظ های شاخ گوزنی که ظاهری زیبا دارند و می توانند امنیت بالایی را فراهم آورند استفاده کنید. برای ساختمان هایی که دارای حیاط خلوت هستند و همچنین حیاط ، بالکن و حفاظ پنجره ... می توان از حفاظ شاخ گوزنی استفاده نمود.

این نوع از حفاظ ها به دلیل این که طراحی زیبایی دارند و می توانند در طول و عرض و تراکم و ارتفاع مختلف طراحی و ساخته شوند اقبال عمومی بالایی دارند. میله های تیزی که بر روی این حفاظ قرار گرفته اند سبب می شود که کسی نتواند از روی آن عبور کند و باعث ایمن نگه داشتن ساختمان شما می شود.

حفاظ هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند به صورت سیم خاردار و نیزه ای بودند که این نوع حفاظ ها نقاط ضعف بسیار بالایی داشتند. اما این روزها حفاظ های شاخ گوزنی ، حفاظ های نیزار و بوته ای که دارای طراحی زیبا و امنیت بالا هستند طراحی شده اند که کاربردی تر و مورد پسند اکثر افراد به شمار می روند.

بررسی حفاظ پنجره و مزایای آن

حفاظ پنجره ها امروزه بسیار زیبا و شیک طراحی شده اند و می تواند در عین زیبا بودنشان امنیت بسیار خوبی را فراهم کنند. حفاظ های پنجره مدرن این روزها جزو بهترین و ایده آل ترین انتخاب برای ویلا ها و ساختمان ها به حساب می آیند. استفاده از حفاظ پنجره که با ظاهری زیبا طراحی شده باشد باعث خواهد شد که به همراه نمای ساختمان جلوه زیبایی ارائه دهند. انواع حفاظ پنجره وجود دارد که رایج ترین این حفاظ ها حفاظ پنجره متحرک و ثابت است که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شویم.

- حفاظ پنجره متحرک (تاشو)

این نوع از حفاظ پنجره جزو مدرن ترین حفاظ های پنجره به شمار می رود . حفاظ پنجره متحرک در ساختمان هایی که در جلوی پنجره و نمای ساختمان امکان نصب نرده و حفاظ های ساده و قدیمی وجود ندارد گزینه بسیار مناسبی است . این حفاظ ها نسبت به مدل های قدیمی هیچ گونه کم و کسری ندارند و به راحتی تا شده و در یک سمت جمع می شوند. البته باید حواستان باشد که در هنگام خروج از منزل حتما این نوع حفاظ های متحرک را ببندید و قفل کنید وگرنه هیچ گونه امنیتی برای ساختمان شما نخواهند داشت. استفاده از این نوع حفاظ ها باعث می شود که هر موقع نخواستید که از حفاظ استفاده کنید به راحتی بتوانید آن را در یک سمت جمع کرده و برای مواقعی که می خواهید شیشه پنجره ها را تمیز کنیم بسیار مناسب و کاربردی خواهند بود.

- حفاظ پنجره ثابت

حفاظ پنجره ثابت را ما بارها در منازل مسکونی و تجاری دیده ایم. همان میله هایی که در پشت پنجره ها نصب می شوند. این نوع از حفاظ ها ثابت بوده و شکل و شمایلی بسیار ساده دارند. اگرچه آن ها می توانند به عنوان یک محافظ عالی برای ساختمان شما به شمار آیند، اما از ظاهر زیبا و مناسبی برای ساختمان های امروزی که دارای نماهای زیبا و شیک هستند برخوردار نیستند. این نوع از حفاظ ها نسبت به نوع متحرک قیمت ارزان تری دارند به خاطر همین قضیه است که مشتریان زیادی را به سمت خود می کشند.

در نصب این حفاظ ها نیز باید از نصابی کار بلد و حرفه ای استفاده شود تا نهایت امنیت و حفاظت را از ساختمان شما به عمل آورد. شرکت حفاظ دات کام یکی از بهترین تولید کننده های حفاظ آکاردئونی، حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزنی است که می تواند انواع مختلف این حفاظ ها را به شکل های مختلف و با توجه به فضای مورد نیاز شما با کیفیت بالا و هزینه ای مقرون به صرفه طراحی کند. تماس بگیرید.

آدرس سایت حفاظ دات کام https://xn--mgbl8a8a.com

برای خرید محصولات حفاظ دات کام می توانید با شماره 02128425196 تماس بگیرید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها