الکترونیکی شدن فعالیت بانک ها کاهش مراجعات را در پی دارد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: الکترونیکی کردن فعالیت های بانک ها بویژه در ایام شیوع ویروس کرونا کاهش مراجعات افراد را در پی دارد.

الکترونیکی شدن فعالیت بانک ها کاهش مراجعات را در پی دارد

دکتر جمیل صادقی فر شامگاه چهارشنبه در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های استان اظهار داشت: اگر بسیاری از خدمات بانکی الکترونیکی شود مردم کمتر به بانک ها مراجعه می کنند، زیرا یکی از مراکز شیوع کرونا بانک هاست.

وی افزود: بانک ها با نصب بنر در درب ورودی و ممانعت از افراد فاقد ماسک ، پذیرش تعداد محدود در هر مرحله داخل شعبه و نصب تهویه هوا به حفظ سلامت کارمندان و مشتریان خود کمک کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: هم اکنون بسیاری از بانک ها در بحث اطلاع رسانی ضعیف عمل کرده و بسیاری از پروتکل ها را رعایت نمی کنند.

دکتر صادقی فر اضافه کرد: افراد کارمندی که یکبار به کرونا مبتلا شده اند، نباید خود را ایمن از این بیماری بدانند زیرا احتمال ابتلا مجدد آنها بسیار زیاد است.

وی یادآور شد: بدون شک احتمال مجدد این افراد به کرونا وضعیت بسیار خطرناکی را برای آنان در پی دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از همه کارمندان بانک ها خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به حفظ سلامت خود و مشتریان کمک کنند.

صادقی فر همچنین به انجام مسوولیت اجتماعی بانک ها در قبال مردم اشاره کرد و گفت: تاکنون بانک های استان با احداث خانه بهداشت و مراکز درمانی و کمک مالی برای تهیه اقلام بهداشتی این مسوولیت اجتماعی خود را انجام داده که امیدواریم در این شرایط سخت بیشتر کمک کنند.

وی افزود: اکنون در این شرایط بحرانی بسیاری از مادران باردار کم بضاعت توانایی پرداخت هزینه های درمانی و انجام آزمایش های خود را ندارند که امیدواریم بانک ها با حمایت از این مادران آنان را در داشتن فرزندی سالم کمک کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها