بی‌احتیاطی راننده پراید ۲ فوتی و ۳ نفر زخمی بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: بی‌احتیاطی حین گردش راننده سواری پراید در تقاطع مهران به «بان‌رحمان» ۲ فوتی و ۳ نفر زخمی برجای گذاشت.

بی‌احتیاطی راننده پراید ۲ فوتی و ۳ نفر زخمی بر جای گذاشت

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: در پی اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع  یک فقره تصادف بین  یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو در محورمهران تقاطع مهران به بان رحمان  بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد در اثر این حادثه، ۲ نفر کشته و تعداد ۳ نفر مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام  شدند.

به گزارش کانال اطلاع رسانی پلیس ایلام، رئیس پلیس راه انتظامی استان اظهار کرد: علت تامه تصادف بی احتیاطی از جانب راننده سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم‌ حین گردش است.

62952091 (1)

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ظاهرا در تقاطع هم چراغی ,سرعت گیری,علائم هشدار دهنده احتیاطی طبق معمول پیش از چند ده فوتی تصادف ضرورت نداشته است!قدر این بررسیها را هم باید دانست که اولا اگر نمی شد از کجا می دانستید چند نفر کشته و چند دیگر زخمی شده اند و یا حادثه به علت خطای انسانی راننده مثلا پراید یا پژوی تقریبا مقدس بوده است؟اما اینکه چه کارهایی می شود کرد که با وضعیت فعلی خودرو و راننده و رانندگی و جاده در کشور بشود این تعداد حادثه جانگداز را کاهش داد,شاید مربوط به نسلهای بعد باشد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها