نماینده مردم بابل با انتقاد از ستاد ملی مقابله با کرونا

چرا سفر به شمال ممنو‌ع نشد؟

رئیس مجمع نمایندگان مازندران از ستاد ملی مقابله با کرونا به‌خاطر عدم اعمال محدودیت رفت وآمدبه استان‌های شمالی انتقاد کرد.

چرا سفر به شمال ممنو‌ع نشد؟

مهدی سعادتی، اظهار کرد: اعمال نکردن محدویت سفر به گیلان و مازندران نشانه تعارض رفتار دولت در عرصه مهار ویروس مرگبار کرونا است.

وی با اشاره به آمار بالای مبتلایان به کرونا در گیلان و مازندران، خاطرنشان کرد: افزایش آمار مرگ ومیر و ابتلا به ویروس کرونا در شمال ناشی از آزادی سفر به این استان‌ها است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران یادآور شد: اعمال محدودیت سفربه مازندران وگیلان می‌تواند تا حدود زیادی از روند ابتلا مردم بومی و مسافران این استان‌ها به کرونا بکاهد.
سعادتی با اشاره به بی‌دقتی قابل تامل درنگنجاندن استان‌های شمالی در لیست استان‌های دارای محدودیت سفر، گفت: نتیجه این بی‌دقتی قطعا افزایش شمار مبتلایان و بستری بیماران در داخل این استان‌ها و تهران طی روزهای آینده است.

وی با تاکید بر مسؤولیت خطیر ستاد ملی مقابله با کرونا در حفظ سلامت مردم، خاطرنشان کرد: بی‌توجهی درباره اعمال محدودیت سفر به شمال کشور، نقض اهداف اولیه ستاد ملی مقابله با کرونا است.

نماینده مردم بابل در مجلس با تجلیل از اقدامات موثر و فداکاری کادر درمانی کشور در مقابله با کرونا، تصریح کرد: افزایش تعامل و همگرایی تصمیم سازان در فرآیندهای اجرایی، تقنینی و قضایی می‌تواند روند مهار ویروس مرگبار کرونا را شتاب بخشد.

سعادتی با تاکید بر اهمیت منع سفر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مهار ویروس کرونا، گفت: مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در خصوص بی‌توجهی به اجرای منع محدودیت سفر به این استان وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا را مسؤول می‌داند و از بعد نظارتی به این موضوع ورود خواهد کرد.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • رها
    0

    اگه ممنوع بشه که همه میفهمن که پاتق بچه هاشون خانواده هاشون تو شمال هست و برا اونا ممنوعیت وجود نداره

  • م
    0

    خوب شما هم پلاک های غیر بومی رو راه ندید

  • ارژنگ
    0

    اینا کی حرفو عملشون یکی بوده که الان بخواد باشه.امروز نمکی اومد گفت تا ماه آینده برگ برنده ایی رو میکنم که باعثه دلگرمی مردم بشه و با راهکارهایی که پیدا کردیم تا ماه بعد آمار مبتلایانو مرگو میرها بشدت پایین میاد،یکساعت بعدش حریرچی اومد گفت انتظار داریم مرگو میرامون تو ماه بعد تا روزی 900نفرم بره.شما فقط تناقض حرفارو ببینید.وزارت بهداشت که نیس،گاوداریه.سایت خبرفوری شمام انقد نظراتو سانسور نکنید بزارین مردم حرف دلشونو بزنن.اگه قراره فقط نظراتیو منتشر کنید که به مزاجه آقایان خوش بیاد پس نظرسنجی نکنیدو خودتون بجای مردم چیزی بنویسید

  • ناشناس
    0

    سخگوی دولت بایدبیایدوعلتش را برای مردم توضیح دهدفعلا که اوضاع کشورکشمشی شده اون ازوضع روغن خوراکی اون ازوضع گوشت قرمز ومرغ اون ازوضع اختصاص علفه به دامداران اون ازوضع سکه وارز اون ازوضع خودرو وارزش پول ملی اون ازوضع تولید وتعطیلی کارخونه ها وکارگران بیکارشده اون ازوضع قراردادهای ورزشی ومحکومیت های پی درپی ایران درفیفاوپرداخت های میلیاردی به بازیکنان فوتبال ودلالهاشون اون ازاختلاسها ورانت وقاچاق و حقوقهای نجومی،فکرکنم شورای نگهبان درتعیین صلاحیت ها وبخصوص معرفی آقای روحانی وجهانگیری خیلی خودش را به زحمت انداخته!!!مردم هم چشم بازار را کورکردندبا این انتخاب های اصلحشون!!،حالا هم مردم شمال اگرسلامتی می خواهندنباید به امید این دولت باشندخودشون بایدبه غیربومی های مسافر جاوسرویس وخدمات عمومی ندهندطوری که مسافران سرگردان شوندوکسی دراین شرایط هوس مسافرت تفریحی به سرش نزند

  • امید نیکپور
    0

    جای تأسف تو ایران زندگی کردن وقتی جوان های مردم زمان جنگ خون دادن تا یک مشت بی شرف از کشور و خون شهدا سوء استفاده کنند هر روز هم برای ملت شعار می دن و شرایط روز به روز بدتر می کنند، آخه این چه زندگی که داریم تو محیط های کار همه جا یا رشوه گیری یا اختلاس یا پارتی بازی و همش حق مظلوم و ضعیت دارن می خورن پس کجاست عدالت الهی من دیگه به خدا هم شک دارم می کنم حالا هر کی می خواد هر چی بگه مگه ما انسان نیستیم مگه وجدان نداریم چرا حق صغیر می خوریم امروز اومده گفته محدودیت فردا دلار پس فردا بورس وقتی یک خشت کج بذاری خشت بعدی کج می ره بالا چه فایده جوانیمون تو این زمان کثیف خراب شد جوانامون شدن دزد و کلاهبرداری و سوء استفاده گر دیگه براشون ایمان به خدا و انسانیت و گذشت معنا نداره آقا تو رو خدا من بچه این کشورم و کشورمو دوست دارم ولی هیچکدوم از مسئولین قدم از قدم برای بهبود کشور ور نمی دارن همش شده آمریکا و اسرائیل بخدا مردم خسته شدن شرمنده ولی خوب بعضی وقتا نقدشیم کرونا و محدویت باید روز اول که قم 2 نفر گرفتن شهر قم مثل چین قرنطینه می کردن نه الان که کار از کار گذشته. دوست عزیز، سالار ، پهلون، مرد و...... هر چی که هستی بابا از کرونا ویروسی و مرگبار تر تو دنیا الاخصوص ایران فکر و روان مردم که داره با کرونا وضعش وخیم تر و بدتر می شه، سنگ دسته دیوانه نده یا سرتو میشکنه یا سر خودشو من به شخصه خسته شدم چون یه مردم نمی خوام تو خونه و زندگیم بشکنم نذارین جای مردا رو نامردا بگیرن مادر حاج احد متوسلیان حدود دو یا سه هفته پیش مریض شد و رفت بیمارستان یدفعه تلویزیون نرفت از حال این بنده خدا و چشم انتظار فیلم بگیره ولی صبح تا شب دارن خبرهای دروغ و چرت تحیول مردم می دن آقا، بزرگوار کجا رفته آرمان های ما؟ هدف از زندگی ما چی؟ کجا قرار برسیم؟ تهش یک متر در یک مترو نیم اونم با یه تیکه پارچه بی ارزش من که خوشحالم مرگ هست حداقل از این روزگار خلاص می شم و راحت می شم حرف آخر نگیم مومنیم، مسلمونیم، مکتبوم علی منش، ابوالفضلی کار می کنیم ، حسین وار زندگی می کنیم قبول کنیم دزدیم، نامردیم، بزدلیم، مفت خوریم، سودجویم، و به خدا اعتقاد نداریم و.... من از اون دسته از دوستان که دارن زحمت می کشن برای خودشون و کشورشون و درسن و کصداق یه انسان شریف در این کشور زحمت می کشن عذرخواهی می کنم طرف حسابم اول از همه با خودم و بیشتر افراد جامعه هست که در متن بابا جا دارند .

  • 7مهدی7
    0

    ما بین خودمون یه استعاره داریم که میگه (ساده ای لوح) پس خودشون برن سر قبر شجریان باید همه شون برن تو ویلاهاشون

  • .
    0

    وقتی خروج از کلان شهر ها ممنوع شده یعنی کسی هم به شمال شما نمی اید

  • برنت سوادکوه
    0

    جناب نماینده این حرفها ی مردم شمال کشور است شما و دیگر نمایندگان چه کار عملی انجام دادید از قدیم گفتند با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشود.

  • پول لازمن
    0

    بخشنامه کردن هر پلای که از تهران بره بیرون 50 هزار تومن جریمه میشن . عزیز دل برادر . میخان پول بزنن به جیب میفهمی . توی این 4 روز تعطیلات چند میلیارد تومن جریمه میگیرن . هر کی هر جا میخاد بره . پووووول . پول لازم شدن مدیران

  • حسن
    0

    ای اقای نماینده شمال ای اقای انیشتن ای اقای نیوتون وقتیکه ورود و خروج ماشینهای غیر بومی را ممنوع کردن یعنی چی ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها