جلسه فوری استانداری برای تعطیلی تهران


9 آبان 1399 - 21:56
5f9c5aeb5a3d4_2020-10-30_21-56
طبق اعلام منابع خبری، برای کنترل شیوع کرونا به زودی جلسه ای با استاندار تهران مبنی بر تعطیلی این شهر برگزار خواهد شد.

حمید رضا گودرزی، معاون استاندار تهران گفت: بنابر تصمیم‌ کمیته سلامت استان تهران مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای استان تهران برای کنترل شیوع ویروس کرونا، جلسه‌ای فوری در این خصوص با حضور استاندار تهران به زودی برگزار می‌شود.
به زودی اطلاعات و تصمیم نهایی در این رابطه به شهروندان اعلام خواهد شد.

طبق اعلام منابع خبری، برای کنترل شیوع کرونا به زودی جلسه ای با استاندار تهران مبنی بر تعطیلی این شهر برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f9c5aeb5a3d4_2020-10-30_21-56
9 آبان 1399 - 21:56

حمید رضا گودرزی، معاون استاندار تهران گفت: بنابر تصمیم‌ کمیته سلامت استان تهران مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای استان تهران برای کنترل شیوع ویروس کرونا، جلسه‌ای فوری در این خصوص با حضور استاندار تهران به زودی برگزار می‌شود.
به زودی اطلاعات و تصمیم نهایی در این رابطه به شهروندان اعلام خواهد شد.

منبع: رکنا

38

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حر 1 0 پاسخ 1399/8/10 -18:46

فقط ستاد کرونا پروتکل میده که دو ریال هم می ارزه و مردم بهش تمکین نمی کنند مشکل عدم قاطعیت در صدور دستورالعملهاست وجریان ان ناتوان . لطفا از ساعت ۷ شب تا ۱۱ شب تنها به خ ستارخان تهران گشتی بزنید ، فست فودها پیاده روها رو جزو املاک خودشون ضمیمه و میزو صندلی درپیاده رو چیده و گوش تاگوش مردم بی فکر بدون ماسک و رعایت اثول ایمنی رو صندلیهای پلاستیکی نشستند ودارند فست فود ویا مرغ وخاری و ماهی گندیده میخورند و بیماری رو شیوع میدهند وپلیس هم کاری بکارشون نداره

تهرانی نیستم. 2 1 پاسخ 1399/8/10 -17:48

بقیه استان ها و کلان شهرها آدم نیستن جز تهرانی های عزیز . شمال و اونا میرن تعطیلی هم بهشون میدن. بابا به یه چشم همه رو ببینین.

بگیر / متوجه بشو 3 0 پاسخ 1399/8/10 -08:29

هنوز متوجه نشدین که میخان نتیجه انتخابات آمریکا رو بفهمن بعدش بگن تعطیله یا تعطیل نیست !!!!! برای تغییر قیمت دلار و ....

کارگر روزمزد 3 0 پاسخ 1399/8/10 -04:44

اول هزینه زندگی 2 هفته مردم رو بدید بعد تعطیل کنید! ارمندها حقوقهاشونو توی تعطیلی هم میگیرند بقیه باید چی کار کنن؟؟؟ اونهم توی این گرونی و افتضاح!!!

قلندر 3 0 پاسخ 1399/8/10 -03:53

ساده لوحانه است که بگویییم چین آدمخوار کمونیسم عمدی در این حمله بیولوژیکی نداشته‌اند آمریکا خوب این کافران را شناخته.و انتقام خوآهد گرفت ،

عباسی 1399/8/10 -14:10

مرگ بر چین .

مژده 4 1 پاسخ 1399/8/10 -00:36

الان زوده .صبر کنید تا همه درگیر بشن .فقط خودتون را حفظ کنین و قایم بشین.

امیر 1 0 پاسخ 1399/8/10 -00:15

خواهش می کنم، حداقل در سایر استان ها روز پنجشنبه ها از طرف ستاد ملی کرونا تعطیل اعلام شود متاسفانه استانداران هیچ اختیار و شجاعت لازم را ندارند،استانها رهاشده و کسی پاسخگو نیست