محکومیت ترور سردار سلیمانی در مقابل هتل ترامپ

گروهی از معترضان به سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا با در دست داشتن پلاکاردهایی روبروی هتل بین‌المللی ترامپ نسبت به سیاست‌های جنگ‌طلبانه و ضدایرانی او اعتراض‌ کرده و شعار سر دادند.

محکومیت ترور سردار سلیمانی در مقابل هتل ترامپ

دونالد ترامپ به همراه اعضای خانواده‌اش برای حضور در مراسم برش روبان قرمز هتل‌ بین‌المللی‌اش در شهر واشنگتن حاضر شده بود.
در تظاهرات ضد ترامپ که در روبروی این هتل شکل گرفت، افراد پلاکاردهایی به دست داشتند که هم به نقد سیاست‌های دولت او در کنترل ویروس کرونا پرداخته بود و هم نسبت به سیاست‌های او در قبال ایران انتقادهایی مطرح شده بود.
روی یکی از پلاکاردهای قرمز رنگ نوشته شده بود "ما ترور رهبران ایرانی توسط پنتاگون را محکوم کنیم؛ از طرف حزب سوسیالیسم و آزادی".

روی پلاکارد دیگری نوشته شده بود "اگر من هم بخواهم می‌توانم آغازگر جنگ باشم" و روی پلاکارد دیگری نوشته بود "نه به جنگ و تحریم ایران".

این اعتراضات با شعارهایی علیه مدیریت دونالد ترامپ نیز همراه بود.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    اگرخدابخواهدبزودی خون سرداردلها وابوالمهدی المهندس گرفته میشود خون ناحق هرزمان میجوشد ونهره میکشدترامپ قاتل ننگت باد

  • حرف حق
    0

    الان برای چی این فیلمو گذاشتین ؟؟؟ فیلم اون دختر آبادانی رو پیگیری کنید این فیلمو گذاشتین ذهن همه رو منحرف کنید ؟؟ می دونید تخم مرغ ، دلار، .......ازهمه مهم ترروغن نباتی کیلوچنده؟؟؟ می خواین الان آمنه سادات ذبیح پور باز حرف بزنه وبگه ایران مظلوم ودروغ بگه آمریکای جنایتکار؟؟؟ نکنه مثل همیشه می خواین بگین امریکا سردارسلیمانی راترورکرده خوب می خواست نره ازبشار اسددفاع نکنه ؟؟؟ یعنی با نشون دادن این فیلم همه مشکلات حل شد؟؟؟ ...................‌....؟؟؟؟؟ من اینهارونوشتم تا شماها به زحمت نی افتید کامنت بزارین !!! بله این تمام نظرات اکثریت شما هاست بعض ها انقدرتکراریه که حفظم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بی غیرت.اگه سردارسلیمانی نبودالان ناموست دست داعشی بود

  • ایران
    0

    انشاءالله بحق امام حسن عسکری فرزندش منتقم خون سردارما خواهد بود شهادت امام حسن عسکری تسلیت

  • مهسا
    0

    لعنت بر قاتل و لعنت بر آدمڪش نامرد بی رحم. لعنت ب تو ترامپ

  • قلندر
    0

    درود و سلام خدا به سردار سلیمانی که آرزوی شهادت داشت و به آرزویش رسید مثل هزاران شهیددی .اما یه نکته آزادی بیان در کشور دیگر بر علیه آن کشور رمز اقتدار آن کشور است حتی اگر ذاتا دلخوشی نداشته باشد اما ملتش به همین دلخوشن.حتی ایرانیان آنجا تجمعات دارند و کسی مزاحمت نمیکند مگر متوسل به خشونت شوند که پلیس را وادار به خشونت کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها