توییت‌های توهین‌آمیز نمایندگان مجلس علیه رییس جمهوری ادامه دارد


26 مهر 1399 - 21:25
5f8b3020c283f_2020-10-17_21-25
یک نماینده مجلس دوباره رئیس جمهور را مورد انتقاد شدید قرار داد.

علی اصغرعنابستانی در توییتی نوشت: 

یک نماینده مجلس دوباره رئیس جمهور را مورد انتقاد شدید قرار داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f8b3020c283f_2020-10-17_21-25
26 مهر 1399 - 21:25

علی اصغرعنابستانی در توییتی نوشت: 

منبع: اعتمادآنلاین

66

نظرات 55
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ایرانی 4 3 پاسخ 1399/7/27 -09:02

از کوزه همان تراود که در اوست! امورات مملکت را به کی ها سپردیم .افتخار شورای نکهبان استصوابی.

محمود 2 2 پاسخ 1399/7/27 -08:44

در اینکه عملکرد دولت صفر بوده شکی نیست ولی اخلاق اسلامی کجا رفته

همدانی 4 2 پاسخ 1399/7/27 -08:36

ظاهرا که روحانی فحش خور نظام شده! هر کی که به خاطر شرایط فعلی انرژی منفی توی وجودش جمع شده روی روحانی خالی میکنه! نماینده بانزاکت! اگر عرضه دارید طرح استیضاح رئیس جمهور رو کلید بزنید.

علی 6 6 پاسخ 1399/7/27 -07:40

نماینده عقده ای شکست خورده

خیالی 6 4 پاسخ 1399/7/27 -07:24

آقای به اصطلاح نماینده که بویی ازادب ونزاکت نبرده ای فحاشی وتوهین نیازبه تحصیل وتخصص ندارد حداقل حرمت وقداست مجلس را حفظ کنید ومجلس را با چاله میدان اشتباه نگیرید شمااگرواقعا دلتان به حال این مردم مفلوک می سوزد چرا خودتان طرحی را مصوب نمی کنید که خیروصلاح ورفاه مردم درآن گنجانده شده باشد ودولت هم موظف به اجرای آن باشد؟پس شما به دنبال تسویه حساب شخصی بارییس جمهور هستید والا مردم دراین چندماهه ازعمرمجلس یازدهم هیچ حرکتی درجهت حل معضلات ندیده اند.

مشهدی 8 3 پاسخ 1399/7/27 -07:00

به عنوان نماینده مجلس باید از ابزار قانونی استفاده کنند،ولی چون نمیتوانند،به ناچار به توهین و امثالهم آویزان می شوند.روحانی باشد استیضاح شود.والسلام.

علی 1399/7/27 -11:15

شما اگر فکر می کنید روحانی برکنار رود و کلا اصلاحات از کشور برود کشور و مشکلات آن برطرف می شود کور خوندی عاقل عزیز برای رسیدن به تمدن و اقتصاد پویا موضوع دیگری است نه روحانی و یا چند دولت آینده دولت الان اسم اش مانده کدام دولت ..... ما در ایران هزارتا دولت داریم از بنیاد ها تا نهاده و قوا

م.ر 12 5 پاسخ 1399/7/27 -06:56

هممون خوب میدونیم ک دلیل سقوط اقتصاد ما تحریمه.هیچ کاری از دست هیشکی برنمیاد فقط فقط باید با امریکا کنار اومد.هر چقدم ک اقتصادمان قوی باشه وقتی کل دنیا حتی این افغانستان بغل دستمون تحریممون کرده.بنده خدا از اولش دنبال سازش و گفتگو بود ولی ی سری تندرو ک منافعی تو این تحریم‌ها دارن نمیزارن.مثال بارزش هم همین قضیه پالرمو.کل اقتصاد دانا گفتن اگه تصویب نشه اوضاع خراب میشه ولی آقایون گفتن مردم تحمل میکنن فشارارو.ی ذره هم خودتون تحمل کنین پدر مردم درومد

ناشناس 6 2 پاسخ 1399/7/27 -06:29

فقط تو مملکت دزدان داریم زنده میمونیم اینا همشون دزذدن الکی به هم این چرت پرتا میگن که مردم بدبخت خیال کنن اینا دارن کاری میکنن براشون،فقط دزد اندر دزدن

علی محمد صادقیان 5 2 پاسخ 1399/7/27 -06:24

حرف دل مردم رو زده .

احمد 7 3 پاسخ 1399/7/27 -06:04

آقای عنابستانی هر چه باشد روحانی بیش از شما به احادیث و تاریخ اسلام و سیره ائمه وحقوق در اسلام آگاهی دارد چرا شما ها کینه شتری دارید واز شکست در انتخابات سال ۹۶ هنوز هم دارید می سوزید به فکر مردم باشید از خدا بترسید شما نمایندگان که غم مردم را ندارید دنا پلاستان را گرفتید، ودیعه مسکن تان هم گرفتید مایحتاج روزانه تان را هم از لباس زیر تا گوشت شتر واز وسایل خانگی تا عطر و ادکلن خارجی از فروشگاه مجلس بطور رایگان می خرید حقوق آنچنانی هم که دارید پس شما ها نمی توانید دغدغه مردم را داشته باشید و الان نقش ابولهب را بازی می‌کنید.

مهرداد سربندی 3 4 پاسخ 1399/7/27 -05:46

عنابستانی گیرم که یک عده شبیه تو به لحاظ فرهنگ و ادب و طرز بیان برایت هورا کشیدند. با لعن و نفرین آنهایی که شبیه متقین و مومنین هستند چه می کنید. تو اگر سواد و ادب نداری گناه مردم چیست که باید تحملت کنند. بخدا بی ادبی و بدهنی تو گر چه با شان وخودت و اربابت جور در می آید اما دور از شان و منزلت مردم حقمدار و با فرهنگ سبزوار است. تو خودت خوب می دانی نه به لحاظ عقبه فعالیت سیاسی نه به لحاظ انقلابی گری و نه به لحاظ سواد در حد و اندازه مجلس نبوده و نیستی و اگر با احمدی نژاد به توافق تهاتری نمی رسیدی الان کاره ای نبودی. حالا قدر این موقعیت باد آورده را بدان و اینقدر به رئیس جمهور یک ملت توهین نکن. باور کن توهین کردن مربوط به فرهنگ امریکایی هاست نه ایران اسلامی. بابا بفهم دیگه.

عبدالله 2 1 پاسخ 1399/7/27 -05:32

خدارا،خدارا،کینه توزی وبی ادبی مانسبت به هم تاکجا؟این است اوج معنویتی که قراربودبرسیم؟اشداء علی الکفاررحماء بینهم؟

حشاشین 6 1 پاسخ 1399/7/27 -03:16

ولی خداییش هیچ کدوم اینا به اندازه کف گرگی و بتمرگ علی مطهری نمیرسه :)))

سعید 1399/7/27 -22:43

چه ربطی به این موضوع داشت؟

ناشناس 8 2 پاسخ 1399/7/27 -01:12

به غیرازشورای شهر سه بار هم رأی می دهیم ریاست جمهوری واداده دو رأی گیری دیگر هم خبری نیست در حالی که مجلس باید کاری کند نمی تواند ومردم می گویندازبالا نمی گذارند پس مردم چه کنند هیچ آینده ای برای فرزندان متصور نیست حال ویرانه وآینده سیاه تر

اصفهان 15 8 پاسخ 1399/7/27 -00:42

کارگر میخوام برا تخریب لطفا چندتا ازاین بد دهان بفرستید همسایه ها اذیت میکنند ..شاید اینا پس بر بیاند ...کجا آموزش دیدند ادرس بدید ما هم بریم...شعور وسیاست صفر صفر .. حیا هم خوبه تو مملکت اسلامی الگوی کیاید شما ها...

روحانی 11 9 پاسخ 1399/7/27 -00:32

بدبخت چیزی نمیگه که... میگه مردم به گدایی افتادن بوم خواب شدن گور خواب شدن بیکار شدن روانی شدن از حیوانات پست تر شدن شرمنده زن و بچه شدن جناب روحانی بفرما ثمره ریاست جمهوریت تحویل بگیر چیز بدی نگفته که ....خدا میدونه رییس جمهور بوده یا رییس قبرستون ...یعنی با مدیریتی که کردی اسمت رو باید تو گینس ثبت کنن تو خود خود شوماخر هستی یعنی کرونا رو در ایران نهادینه کردی تا سالهای سال مردم دلیلی برای مردن نمیخوان رو برگ جواز دفن میزنن خفگی بر اثر کرونا سکته قلبی بر اثر کرونا سکته مغزی بر اثر کرونا جنون گاوی بر اثر کرونا ...من دیگه هر کس تو لباس رو حانی ببینم فرار میکنم

قلندر 1399/7/27 -01:57

این دلیل نمیشه هر بی نزاکتی وارد مجلس شد فحاشی به رییس جمهور مملکت کنه قوه قضاییه چکاره ای نکنه شما هم با این لجنپراکنی به اصطلاح نمایندگان موافقی من بسیجی جانباز خیری از دولت روحانی ندیدم اما ارزشهای ما را مشتی دهاندریده به فنا میدهند چاله میدونم آرزوست!!!!!

سعید 1399/7/27 -22:44

قلندر تو فکر کنم از خویشاوندان حسن فریدون هستی

مجید 4 7 پاسخ 1399/7/27 -00:18

مجلس یازدهم اموال باباتو غارت کردن بیسواد هم خودتی واون کسی که دم از طرفداریش میزنی

م.ج 9 3 پاسخ 1399/7/27 -00:09

بدبخت ما ملت با این حاکمان و قانون گذاران هیچ امیدی به اصلاح امور نیست

بهنام 6 2 پاسخ 1399/7/27 -00:06

اقای روحانی منظوره نماینده را نفهمیدی بگم؟یعنی به دامادت بگو...

ص 7 0 پاسخ 1399/7/27 -00:00

ایکاش آنروز که رئیس جمهور برای رای اعتماد به وزیر صنعت نیامده بود بعنوان ناطق موافق وزیر پیشنهادی پیشنهاد طرح سئوال یا استیضاح رئیس جمهور را عنوان می نمودید بعوض رجز خوانی و خدایی ناکرده توهین با استفاده از ابزار نمایندگی کار را یک سره نمایید..

علی 5 0 پاسخ 1399/7/26 -23:45

ما مردم تنها چیزی که میبینیم اینه که اصلاً وابداً دولت و هیچکدوم از مسولین هیچ برنامه ی برای بهبود شرایط و معیشت مردم نداشتند و نخواهند داشت و حالا معلوم شد که خیلی راحت حسن روحانی دروغ میگفت در واقع بیکار مطلق بودن و هیچکاری نکرده وگرنه الان به این روز نمی افتادیم و واقعاً خدا میدونه که علتش چیه!!!!!!

سعیدی 11 5 پاسخ 1399/7/26 -23:41

تمام بدبختی های ملت از افراطیون تمامیت خواهی است که از صبح تا شام به مرگ بر مرگ بر ... بر همه عالم ، مشغولند روحانی هیچکاره است روحانی با صلح با دنیا موافقه ولی این جماعت جنگ طلب وخود شیفته مخا لفند هر رئیس جمهور دیگری سر کار بیایدهمین اش است و همین کاسه ونهایتا دیپورت شدن به حصر و بازداشت خانگی ، احمدی نژاد که از این قبیله بود پس چرا حالا مغضوب است ؟ این مثال روشنش .

محمد 9 15 پاسخ 1399/7/26 -23:33

بدبخت مردمی که تونماینده اش باشی .

م م 1399/7/27 -01:01

دم این نماینده گرم

حسین رضاییان 5 10 پاسخ 1399/7/26 -23:26

اگه کل ارااین نمایندگان به اصطلاح اصوگرا در یک وانت جمع کن وهر کد ومشون به اندازه یک ده کوره رای نداشته اند الان به منتخب مردم در مقام ریاست جمهوری توهین می کنند درحقیقت از بیسوادی انها هست که وتوهین به قانون اساسی و مقام رهبری هست چرا که ای ن رییس جمهور حکم تنفیذ خود را از رهبری دریافت کرده اند لذا پیش نهاد می گردد ی دوره توجیهی برای این نمایندگان بیسواد بگذارید

بهزاد 9 3 پاسخ 1399/7/26 -23:23

اتاق های روانی اصلاح طلبا و گروه اشرافیت علیه مجلس فعال شده زیاد به کامنتهای حمایت از دولت توجه نکنید مردم متنفرن از روحانی و دارو دسته اش . دم انتخابات باز فعال شدن اینا واسه فریب ملت جان مادرتون اجازه ندید اینبارم فریبتون بدن

م 1399/7/27 -00:16

نگران نباش کسی رای نمیده جز چند تای شما ولی بدون کلا خانه از پای بست ویرانه و رای دادن هیچ فایده ای واسه ما عوام نداره مگه جزء خواص باشی

بی خبر 1399/7/27 -00:18

شمابفرماحضرات جزءفحش وناسزادراین چندماه چکارکرده اندکه بقیه بخوان برعلیه شان فعال بشن اگربافحش وناسزاودادوبیدادوشاموتی بازی مشکلات کشورقابل حل بودتوهرمحله چندتالات وبدهن پیدامیشدکه به خرج شکم بدون دناپلاس حقوق ووام وواکسن کاربهتروحرفه ای ترجلومی بردند.

علیرضا 7 8 پاسخ 1399/7/26 -23:22

آدم شرمش میاد با این به اصطلاح نماینده ها !

احمد 8 5 پاسخ 1399/7/26 -23:19

درسته که رئیس جمهور روحانی حقش بیشتر از اینهاست ولی توهین و فحاشی نه کار درستی است و نه در شآن یک نماینده .

شکسپیر 10 2 پاسخ 1399/7/26 -23:16

از ابزار قانونی استفاده کنید فحش که با هواست

مری 13 3 پاسخ 1399/7/26 -23:05

بازی سیاسی بازیگران دلقک کشورمان

محمود 6 3 پاسخ 1399/7/26 -22:49

اینا همه باهم هستند حالا فهمیدن این چهل سال چه غلطی کردن دستور داره اینها اماده کردن مردمه برای صلح با امریکا وبس هماهنگی دارند.

م 4 6 پاسخ 1399/7/26 -22:47

من جای رئیس جمهور بودم هرکاری کردم که نشد کاریم از پیش نبردم این دم اخری از این طرف شکایت میکردم خیلی بی چاک دهن

مهدی 10 3 پاسخ 1399/7/26 -22:39

اینها‌‌همه‌شان‌یکی‌هستنند‌‌حرف‌شان‌به‌دو‌ریال‌نمی‌ارزد.

فرزند ایران 6 5 پاسخ 1399/7/26 -22:38

نماینده ای که نمی تواند طرحی برای رفاه جامعه به مجلس بیاورد از سر بی سوادی و بی لیاقتی دستور اعدام رئیس جمهور یک مملکت را می دهد !

مجید 1399/7/27 -00:35

تو را خدا این هم طرح و این هم لایحه تصویب. کی اجرا میکنه مگه روحانی کسیو هم حساب میکنه . بابا روحانی فقط خودشو میبینه . پروردگار بحق محمد وال محمد بحق بی بی فاطمه زهرا قسمت میدهم کسانی که روحاتی را تاید صلاحیت کردن در عذاب جهنم گرفتارشون کن وتمام کسانی هم که باعث شدن ایشان ریس جمهور شود به عذاب الهی گرفتارشوند. انشاالله

مخالف مجید 1399/7/28 -10:34

شاه می بخشه شاه قلی نمی بخشه! یعنی ۲۴ میلیون برن تو جهنم؟

مخالف روحانی 9 2 پاسخ 1399/7/26 -22:37

ولی تابلوئه که میخواین یه حرکتی بزنین که شروع کردین به فحاشی. یه کم باهوش‌تر عمل کنین خب.

طاها 10 1 پاسخ 1399/7/26 -22:26

خدا بانی این گرانی و بیکاری رو لعنت کند که خداییش مردم دیگه از این وضعیت بریدند باید چاره ای کنند نمیدونم مسولین کی از خواب غفلت بیدار میشند

یکی از مردم 26 5 پاسخ 1399/7/26 -22:08

خود تو هم که رفتی مجلس بجای اینکه توهین به این و اون کنی و توییت بازی! میتونی از راه تصویب چند طرح دولت رو وادار به کارهایی کنی که به نفع ملت باشه ...اگه کاربلدبودی از این راه آزارش میدادی نه توهین و توییت!!!

مجید 1399/7/27 -00:28

من نمیدانم که ما ریس جمهور داریم یا نه اگر نداریم که نماینده گان اشتباه میکنن که توهین میکنن ولی اگر ریس جمهور داریم که هرچه بیش توهین نفرین بد بگن حقشه بابا این آقا ملتو به خاک سیاه نشوند

جج 1399/7/27 -01:09

لیاقتش همینه ملت را به خاک سیاه نشونده

عکس 22 15 پاسخ 1399/7/26 -22:06

نمایندگان مجلس یازدهم بیسواد ومال ملت را غارت میکنند حالا به آقای رئیس جمهور توهین میکنند

س 1399/7/26 -22:38

خودت تنهایی غارت اموال را کشف کردی یا کمکی داشتی ۷سال غارت رو ندیدی اما سه چهارماهه چقدر چیزها دیدی

ایرانی 1399/7/26 -23:25

لطفا تا 1408 ببند . به قدر کافی ملت رو به خاک سیاه نشوندین.

مجتبی 1399/7/26 -23:35

همه میگند ترامپ بد دهن و بی ادبه در صورتیکه باید بیا چند ماهی تو مجلس ایران آموزش ببینه

مجید 1399/7/27 -00:25

آقای باسواد آقای نگهبان مال مردم میدانید دلار ریس جمهورت چند شده ۳۲ هزارتومان یا تو هم به اندازه خودت غارت کردی که هواست به قیمت دلار نیست

راوی 14 0 پاسخ 1399/7/26 -21:38

پاسخ به نمایندگان وشکایت از نمایندگان را نمیدانم ولی از سومی که به فکر مردم به فلاکت کشیده شده باشند معذورند.......

فرعون 1399/7/27 -07:19

سگ زردبرادرشغاله همشون دزدندبدبخت مردم

رستف 1399/7/27 -09:51

خدمات یا شاهکار مجلسیهای جدید1-اول فال اینقدر فکر مردم بودند گه 320میلیون ناقابل برای خودشان زنده کردند2_اینقدر فکر ناتوانی مردم در خرید خودرو بودند گه برای خودشان با ارزانترین قیمت خودرو تهیه کردند3-اینقدر فکر سلامتی مردم بودند گه هنوز بازار نیامده برایت خودشان واکسن آنفلوآنزا تهیه کردند4-آنقدر فکر تعلیم وتربیت بچه های مردم هستند گه کلاس رایگان اموزش فحاشی درمجلس ترتیب داده اند.اینقدر فکر ... تا بعد!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما