120 تخت به ظرفیت درمان بیماران کرونایی کرمانشاه افزوده می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از اضافه شدن 120 تخت به ظرفیت بیمارستانهای استان برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی خبر داد.

120 تخت به ظرفیت درمان بیماران کرونایی کرمانشاه افزوده می‌شود

حسین خوش اقبال در نشست با اعضای کمیته امنیتی ستاد مدیریت کرونای استان با تقدیر از همراهی و همکاری نیروهای مسلح با ستاد مدیریت کرونا در استان اظهار داشت: نیروهای مسلح از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور و استان عاشقانه پای کار بوده اند و توقع می رود در شرایط فعلی که آمار مبتلایان بیشتر شده نیز کمک ها و همراهی خود را برای کنترل بیماری و بهبود بیماران ادامه دهند.

وی با تقدیر از همدلی و همراهی نیروهای مسلح، تاکید کرد: آنچه که وجه تفاوت نیروهای مسلح در ایران اسلامی با دیگر کشورهاست، همراهی با مردم در بحران ها و حوادث است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر بکارگیری ظرفیت درمانی نیروهای مسلح برای کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: با اعلام آمادگی نیروهای مسلح در استان کرمانشاه حداقل 120 تخت به ظرفیت مراکز درمانی افزوده خواهد شد.

خوش اقبال افزود: در شرایطی قرار داریم که بیماری کرونا هیچ رحمی به کسی نمی کند و این توقع از مردم وجود دارد که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، همکاری بیشتری جهت کنترل این بیماری داشته باشند.

در شبانه روز گذشته ۴۵ نفر به جمع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اضافه شد و جمع موارد مثبت بستری از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به ۵۱۰۱ نفر رسید.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان شناسایی شد و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به 16 هزار و 655 نفر رسید.

هم اکنون ۵۵۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که بالاترین تعداد تاکنون است.

تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا هم در ۲۴ ساعت گذشته در استان هفت نفر می باشد و مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۶۹۳ نفر رسیده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها