پاکستان فعالیت تیک‌تاک را ممنوع کرد

پاکستان، برنامه رسانه اجتماعی تیک‌تاک چین را بابت عدم رعایت موازین و دستورالعمل‌ها به منظور توسعه یک مکانیسم موثر در کنترل مفاهیم غیرقانونی مسدود کرد.

پاکستان فعالیت تیک‌تاک را ممنوع کرد

اداره ارتباطات پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد، پس از دریافت شکایت به خاطر مفاهیم غیراخلاقی و ناشایست در پلتفورم اشتراک ویدئوی "تیک‌تاک" اقداماتی را در این باره انجام داده است.

این اداره همچنین اعلام کرد، این شکایت‌ها را دریافت کرده و متوجه شده که ماهیت مفاهیمی که در تیک‌تاک منتشر شده، غیراخلاقی بوده و سپس به این کمپانی هشدار نهایی صادر شده و به آن زمان قابل قبولی برای پاسخ و تبعیت از خط مشی‌ها و دستورالعمل‌ها داده شده است. اما تیک‌تاک موازین و دستورالعمل‌های ارائه شده از سوی اداره ارتباطات را رعایت نکرده است و اداره مذکور تصمیم گرفته تا فعالیت آن را در پاکستان ممنوع کند.

کمی پس از اعمال ممنوعیت، این برنامه با تصاویر خالی دیده شد.

اداره ارتباطات پاکستان راه را برای بازگشت تیک‌تاک به این کشور باز گذاشته و اعلام کرد برای توافق با این کمپانی آماده است و اگر این کمپانی رسانه اجتماعی مکانیسمی را در میانه‌روی مفاهیم منتشر شده داشته باشد، در تصمیم خود تجدیدنظر می‌کند.

اداره ارتباطات پاکستان همچنین در هشدار نهایی خود به تیک‌تاک از این کمپانی خواسته تا مفاهیم غیراخلاقی و توهین‌آمیزش را حذف کند. این رسانه اجتماعی پیشتر در هند و آمریکا بابت نقض خط‌مشی‌های دو کشور منع شده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها