وکیل طبری:

اکبر طبری درخواست فرجام‌خواهی داد


13 مهر 1399 - 14:44
5f79aead9bc59_2020-10-04_14-44
وکیل اکبر طبری درباره فرجام خواهی موکل خود به دیوان عالی کشور توضیحاتی داد.

محمد علی داداشی گفت: از زمان صدور حکم موکلم ۲۰ روز مهلت داشتیم تا فرجام خواهی خود را به دیوان عالی کشور تقدیم کنیم که روز گذشته فرجام خواهی موکل من در دیوان عالی کشور به ثبت رسید.

وکیل اکبر طبری ادامه داد: خلاصه‌ای از دلایل خود را پیرامون اینکه حکم با قوانین و اصول دادرسی در تعارض بوده است را در فرجام خواهی خود نوشته ایم.

داداشی ادامه داد‌: فرجام خواهی خود را در ۳۱ صفحه و با ۲۷ صفحه ضمائم به ثبت رسانده‌ایم، زیرا هر چهار مورد اتهامات موکل بنده با ایرادات جدی روبرو بوده است.

وی تصریح کرد: موکل بنده در افکار عمومی مجازات شده و آینده او به دست قضات دیوان عالی کشور مشخص می‌شود و فرجام خواهی او به ثبت رسیده است.

وکیل اکبر طبری درباره فرجام خواهی موکل خود به دیوان عالی کشور توضیحاتی داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f79aead9bc59_2020-10-04_14-44
13 مهر 1399 - 14:44

محمد علی داداشی گفت: از زمان صدور حکم موکلم ۲۰ روز مهلت داشتیم تا فرجام خواهی خود را به دیوان عالی کشور تقدیم کنیم که روز گذشته فرجام خواهی موکل من در دیوان عالی کشور به ثبت رسید.

وکیل اکبر طبری ادامه داد: خلاصه‌ای از دلایل خود را پیرامون اینکه حکم با قوانین و اصول دادرسی در تعارض بوده است را در فرجام خواهی خود نوشته ایم.

داداشی ادامه داد‌: فرجام خواهی خود را در ۳۱ صفحه و با ۲۷ صفحه ضمائم به ثبت رسانده‌ایم، زیرا هر چهار مورد اتهامات موکل بنده با ایرادات جدی روبرو بوده است.

وی تصریح کرد: موکل بنده در افکار عمومی مجازات شده و آینده او به دست قضات دیوان عالی کشور مشخص می‌شود و فرجام خواهی او به ثبت رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مهدی دربجوقایی 0 0 پاسخ 1399/7/14 -12:09

رئیس سایت این سعید کیه همه اش داره طرفداری عمو اکبر میکنه سعید برو ملاقاتیش امنیتی

بنده خدا 1 0 پاسخ 1399/7/14 -09:08

وقتی حکم کشکی میدن نتیجه اش هم این میشه.

صابر 2 2 پاسخ 1399/7/14 -07:12

درحق آقای طبری ظلم شده . هرکس نمی تونه تحمل کنه جمع کنه از ایران بره شما ملتی هستید که اگر شکمتان سیر باشد طغیان می کنید. نمک نشناس هستید.حقتونه. حقتونه..........

ابراهیم حاندی 7 0 پاسخ 1399/7/13 -23:48

این بیشرفو باید 100 بار دار بزنند.

کاربر ناشناس 7 0 پاسخ 1399/7/13 -22:29

طبری جان خودت چندمیلیاردتومان تاحالارشوه وزیرمیزی داده ای تااعدام نشوی کسیکه پول وثروت وکاخهای زیادی داردوخبری ازاعدام ندارد پروجنایتکاروحشی کچل

ناشناس 6 0 پاسخ 1399/7/13 -21:07

زیاد نگران نباش ازاد می شوی خودت هم این رو میدونی انقدر تبصره و...وجود داره خودت اینکاره بودی قبلا

تلرز 7 1 پاسخ 1399/7/13 -20:56

کثافت باید اعدام بشه اما قهرمان ملی اعدام میشه

سعید 1399/7/14 -08:53

قهرمان ملی! هم اگرجنایت کنه باید اعدام بشه اینها ربطی بهم ندارندحتی اگر طبری وطبری ها هم اعدام نشن،مثل اینکه بگوییم اگریک زندانی اززندان فرارکرد بقیه زندانی ها را هم آزادکنیم.

مش جمعه 3 1 پاسخ 1399/7/13 -20:54

ازینکه آقای طبری اینچنین دوستانی دارد که کل لواسان را بهش میده و شما ندارید و از روی حسادت ناعادلانه برایش پرونده سازی کردید متاسفم.آقای طبری تا منو داری غصه نخور میگم بهترین امکانات را در زندان برایت فراهم کنند و غذا از بیرون برایت میارن. علی برکت اله

کاربر ناشناس 5 1 پاسخ 1399/7/13 -20:23

اگراخلاسگران رااعدام نکنیدشرمنده خون شهداومردم باشیدهفتسال مردم رانابودوفقیرکردنندواقازادهایشان درخارج وشرابخوری وعشق میکنندازحق مردم

کاربر ناشناس 6 0 پاسخ 1399/7/13 -20:20

فقط بخاطرروزاربعین امام حسین چون ملت حسینیم صددرصد انتقام سخت زنجانی وطبری اعدام نه حبس ورشوهخوری کنید صبرمردم تمام شده حقشون میخواهنند لبیکیاحسین

7مهدی7 10 0 پاسخ 1399/7/13 -16:15

با طبری کاری نداشته باشیدااااااااااااااااااااااا یهو دید شد کاندیدای ریاست جمهوری اونوقت اون میدونه و شما...........

شهروند۱ 8 0 پاسخ 1399/7/13 -15:51

باید جایزه صلح نوبل بهش بدبد ، کی به کیه!!

دومان 10 0 پاسخ 1399/7/13 -15:40

حداقل دو بار باید اعدام میشد اولی به خاطر ظلم ها و کلاهبرداری و اختلاسهایی که تونستن بگیرن ازش و دومی به خاطر اون منصبی که داشته و اینها رو مرتکب شده حکم فعلیش دهن کجی به مردمه . روسری گذاشته کنار حکم بیست سال براش بریدن اونوقت زالو صفتی مثل این فرجام خواهی میکنه...ظلم پایدار نیست و طوفان نزدیک

علی 16 0 پاسخ 1399/7/13 -14:51

بابا این فیلمها چیه اون ازاد میشه.خدایی مردم را سر کار نذارید این حکم برای یک ادم فاسد به این بزرگی طرف بخاطر مهریه سالها زندانه این اقا وصل به بالا

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ستاد ملی مبارزه با کرونا: 2میلیون و 500 هزار شغل تعطیل است/حمل و نقل عمومی محدودیت فعالیت ندارد/از طریق اتاق اصناف به تمام واحدها اطلاع رسانی شده است
جنجال مهدی کوشکی و ریحانه پارسا، تئاتر و بازی بود/ امین فردین آمار میهمانی بازیگران را از من می‌خواست/ به خاطر تتلو کتک خوردم
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
همه موموهای ژاپنی را بشناسید/ از پیرزنی که کودکان را می‌دزدد تا شبحی که به خاطر انتقام از همسرش مردان را می‌کشد!
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد