پیشنهاد ظریف:

بدون مذاکره، زندانیان دو تابعیتی را با آمریکا مبادله می‌کنیم

وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد: آمادگی داریم که در کل دنیا تمام کسانی که توسط آمریکا در داخل خاک آمریکا یا با فشار آمریکا در سایر کشورها زندانی هستند را با زندانیانی که در ایران دو تابعیتی هستند، مبادله کنیم.

بدون مذاکره، زندانیان دو تابعیتی را با آمریکا مبادله می‌کنیم

محمد جواد ظریف در خصوص آمادگی ایران برای مذاکرات با آمریکا پیرامون موضوع تبادل زندانیان گفت: ما آمادگی مذاکره با دولت آمریکا را نداریم، از دولت سوئیس به عنوان حافظ منافع یا سایر دولت هایی که تمایل داشته باشند در این زمینه نقش مثبت ایفا کنند، استفاده می کنیم. ما آمادگی داریم که تمامی کسانی را که در ایران زندانی دو تابعیتی‌ها ( امروز زندانی آمریکایی تک تابعیتی نداریم دو زندانی آمریکایی داشتیم که مبادله کردیم) هستند، مبادله کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هم آمادگی داریم که در کل دنیا تمام کسانی که توسط آمریکا در داخل خاک آمریکا یا با فشار آمریکا در سایر کشورها زندانی هستند را با زندانیانی که در ایران دو تابعیتی هستند، مبادله کنیم.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سکرکخ
    0

    بنازم دکتر ....زاده شدی برای دروغ

  • هاشمی
    0

    ترابه جان خودت ول کن بااین سیاستها بی ارزشت بابا شما دوتا گوسفند را هم نمتوانید نگهداری کنید تاغروب انها را فروخته بین خودتا ن تقسیم میکنید بعد هم میگید گرگ انها را خورد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها