درنگی در مصاحبه‌ «احمدی‌نژاد» با «رادیو فردا»:

آقای احمدی‌نژاد! زبان گاز کن؛ این همه که لاف زدی بس نبود؟


28 شهریور 1399 - 20:45
5f64d162350a1_5f64d162350b1
یک فعال رسانه‌ای نوشت: احمدی‌نژاد بی‌پروا می‌گوید از آن اتفاقاتِ ۱۱ سال گذشته، بُگذریم و به امروز بپردازیم! یعنی ایام سیاه و آغازگر تباهی ملت را سانسور و به امروزی بپردازید که لباس گشاد اپوزیسیون بر تن کرده‌ام.

  مصطفی فقیهی در یادداشتی با اشاره به مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا (اینجا ببینید) آورده است:

۱) عجب مصاحبه ای بود، مصاحبه‌ی ⁧احمدی‌نژاد⁩ با رادیو فردا. ثابت کرد او اندک تغییری با دوران ریاست‌جمهوری‌اش نکرده و تنها دوری از مرکب قدرت، رفتارش را «به سیاست» تعویض کرده!

‏او با کلام آزاردهنده‌اش، کهنه زخم‌های جوانان و‌ ملتی را زنده کرد که با دغل و تحریف، در شرف فراموشی بود.

۲) شیرین‌تر که احمدی‌نژاد بی‌پروا و گستاخانه می‌گوید از آن اتفاقاتِ ۱۱ سال گذشته، بُگذریم و به امروز بپردازیم! یعنی ایام سیاه و آغازگر تباهی ملت را سانسور و به امروزی بپردازید که لباس گشاد اپوزوسیون برتن کرده ام!

‏او سخنان کلیشه‌ای هزاران بار شنیده شده که« گوش فلک را کر کرده» را تکرار کرد و گفت از هیچ کرده‌اش پشیمان نیست و هر بلایی سر منتقدان آورده، کذب است یا نمی‌دانسته! حصر ⁧#میرحسین⁩ و ⁧#کروبی⁩ هم ناراحتش کرده و از زندانی شدن هر انسانی هم غمگین می‌شود!

‏۳) آقای احمدی‌نژاد! زبان گاز کن؛ این همه که لاف زدی بس نبود؟ کجا سیر می‌کنی؟ به واقع سخن می‌کنی یا به کابوس؟

‏افکار عمومی فراموش‌کارند اما نه تا این اندازه! ملت را جاهل و نادان تصور نکن که نادانسته آتش سینه‌اش را شعله ور کردی، اما گویا ندانی که «پدر کشته را کِی بود آشتی»

۴) اما تلاش زائدالوصف احمدی‌نژاد در خط‌شکنی امروزش و‌ گفت‌وگو با یک رسانه‌ی خارج نشین و متعلق به آمریکا برای چیست؟

‏به زعم من او‌ همه سیاست اَلکَن و سوخته‌اش را صرف افزایش فاصله با حاکمیت، کاندیداتوری در ۱۴۰۰، ردصلاحیت و النهایه، تکرار مدل ⁧«هاشمی رفسنجانی»⁩ در ۹۲ می‌کند و سپس حمایت از کاندیداهای نزدیک به خود، ضرغامی یا نیکزاد!

فتنه‌گر فراموش‌شده‌ی ۸۸ در پی فتنه‌ای نو در ۱۴۰۰ است!

۵) این مداومت احمدی‌نژاد در گستاخی، خودحق‌پنداری و «نشاندن جلّاد بر صندلی شهید»، مرا یاد این بیت شگفت‌انگیز از حضرت ⁧#حافظ⁩ می‌اندازد که:

«عجیب واقعه‌ای و غریب حادثه‌ای
انا اَصطَبرت قَتیلا و ⁧قاتلی شاکی⁩»

یک فعال رسانه‌ای نوشت: احمدی‌نژاد بی‌پروا می‌گوید از آن اتفاقاتِ ۱۱ سال گذشته، بُگذریم و به امروز بپردازیم! یعنی ایام سیاه و آغازگر تباهی ملت را سانسور و به امروزی بپردازید که لباس گشاد اپوزیسیون بر تن کرده‌ام.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f64d162350a1_5f64d162350b1
28 شهریور 1399 - 20:45

  مصطفی فقیهی در یادداشتی با اشاره به مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا (اینجا ببینید) آورده است:

۱) عجب مصاحبه ای بود، مصاحبه‌ی ⁧احمدی‌نژاد⁩ با رادیو فردا. ثابت کرد او اندک تغییری با دوران ریاست‌جمهوری‌اش نکرده و تنها دوری از مرکب قدرت، رفتارش را «به سیاست» تعویض کرده!

‏او با کلام آزاردهنده‌اش، کهنه زخم‌های جوانان و‌ ملتی را زنده کرد که با دغل و تحریف، در شرف فراموشی بود.

۲) شیرین‌تر که احمدی‌نژاد بی‌پروا و گستاخانه می‌گوید از آن اتفاقاتِ ۱۱ سال گذشته، بُگذریم و به امروز بپردازیم! یعنی ایام سیاه و آغازگر تباهی ملت را سانسور و به امروزی بپردازید که لباس گشاد اپوزوسیون برتن کرده ام!

‏او سخنان کلیشه‌ای هزاران بار شنیده شده که« گوش فلک را کر کرده» را تکرار کرد و گفت از هیچ کرده‌اش پشیمان نیست و هر بلایی سر منتقدان آورده، کذب است یا نمی‌دانسته! حصر ⁧#میرحسین⁩ و ⁧#کروبی⁩ هم ناراحتش کرده و از زندانی شدن هر انسانی هم غمگین می‌شود!

‏۳) آقای احمدی‌نژاد! زبان گاز کن؛ این همه که لاف زدی بس نبود؟ کجا سیر می‌کنی؟ به واقع سخن می‌کنی یا به کابوس؟

‏افکار عمومی فراموش‌کارند اما نه تا این اندازه! ملت را جاهل و نادان تصور نکن که نادانسته آتش سینه‌اش را شعله ور کردی، اما گویا ندانی که «پدر کشته را کِی بود آشتی»

۴) اما تلاش زائدالوصف احمدی‌نژاد در خط‌شکنی امروزش و‌ گفت‌وگو با یک رسانه‌ی خارج نشین و متعلق به آمریکا برای چیست؟

‏به زعم من او‌ همه سیاست اَلکَن و سوخته‌اش را صرف افزایش فاصله با حاکمیت، کاندیداتوری در ۱۴۰۰، ردصلاحیت و النهایه، تکرار مدل ⁧«هاشمی رفسنجانی»⁩ در ۹۲ می‌کند و سپس حمایت از کاندیداهای نزدیک به خود، ضرغامی یا نیکزاد!

فتنه‌گر فراموش‌شده‌ی ۸۸ در پی فتنه‌ای نو در ۱۴۰۰ است!

۵) این مداومت احمدی‌نژاد در گستاخی، خودحق‌پنداری و «نشاندن جلّاد بر صندلی شهید»، مرا یاد این بیت شگفت‌انگیز از حضرت ⁧#حافظ⁩ می‌اندازد که:

«عجیب واقعه‌ای و غریب حادثه‌ای
انا اَصطَبرت قَتیلا و ⁧قاتلی شاکی⁩»

منبع: انتخاب

66

نظرات 20
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1399/6/30 -11:30

زنده باد احمذی نژاد

محسن 1 0 پاسخ 1399/6/29 -21:35

به نظرم مقاله خوبی بود

ناصر علیپور 0 3 پاسخ 1399/6/29 -07:18

سلام اگر هرعملی ویاهر حرفی از طرف فردی گفته ویا انجام داده شود که دشمن شاد کن باشه خیانت است حالا هرکی مخاد باشه آقای محترم حرمتهارا نشکن خط قرمز ردکردی گرفتارنفرین قلبهای پاک مشی از ما گفتن بود حالا خود دانی ولی امیدی نیست چون گوش شنوا نداری بااین کارها یعمی ویسمی شده ای بیدارشو برادر بیدارشو مثل بعضیا عاقبت بخیر نمشی ...!!!

جوان 6 2 پاسخ 1399/6/29 -06:53

باسلام ما دیگه بیدار شدیم وشماها درخواست.دکتر مرد عمل بود و هست.شما اگر راست میگید ولاف هم بزنید برید پیش همون دزدهایی که دارند خون ملت را میمکند صدای کسی هم در نمیاد.

مزرعه 3 1 پاسخ 1399/6/29 -06:52

درودبرشرف احمدی نزادولی این سایت که اخبارداغ پخش میکنه خیلی ازتوکینه داره نکنه بچگی اش اذیت کردیش ....

مزرعه 5 1 پاسخ 1399/6/29 -06:48

مث اینکه احمدی نژادخیلی بدجاهات سوزانده باحرف احمدی نژادروزنامه شماوخبرنگاری شمانمتونه این مردبزرگ راخراب کنه

کورش کرمانشاه 5 0 پاسخ 1399/6/29 -03:12

مامردم کرمانشاه اگه مسکن داریم ازمسکن مهراقای احمدی نژادازطرحش که ملت روازفساددرآوردمن که خودم خداشاهده ندارم امتیازمسکن مهرولی وقتی میبینم امسال خودم خونه دارشدن نفس راحتی میکشم اگرالان نان شبی درمیاریم مال ۸سال احمدی نژاده ماکه همه رای میدیم بهش دوستش هم داریم ولی حسن روحانی چه یه زمین روبروی خونم بودبودمیگفت۸۵من ۶۰داشتم تا۸۵جمع کردم گفت۱۳۰طلافروختم ماشین فروختم پرایدزیرپام بقران دادم۳۸میلیون درخشک زمین کردش۲۰۰الان شنیدم میگه کسی بعدازمن خریده۲۰۰الان میگه ۵۰۰میلیون مگه چی شدبا۷یا۸ماه زمین صدهزاربرابرشد.کلیدت که پیدانشدلااقل هی ولمان کن جان خودت وبرادر دزدت اقاحسن

قلندر 0 0 پاسخ 1399/6/29 -02:42

آشنای عزیز اگر حقم را از بنیاذ جانبازن گرفتی معلوم که مرد عملگرا خداجو هستی به خدا حق و حقوق من سی سال پایمال شده.09169591702اگر تماس بگیری و پرونده را بببببینی شکه میشی از این همه ظلم.یا حسین یا مسیح.یا انبیاء مددی کن آزاد مردی حسین وار مرا یاری کند

بیدار شو! 0 4 پاسخ 1399/6/29 -02:39

من مصاحبه اش رو خوندم فاجعه بود حتی بدتر از زمان ریاست جمهوریش... جوابهای بی سر و ته و نامربوط و طفره رفتن!!! اون کسایی که به این دل خوش کردن فراموش کردن استارت تمام بدبختیهای مردم ایران تو دنیا و منزوی شدن رو همین مرد زد!!!! حتی به راحتی خیلی از گفته ها و کرده های خودش رو که سندیت داره براحتی انکار کرد!... احمدی نژاد بیچاره تر کردن مردم رو شروع کرد و روحانی با بهانه دولت قبل دولت قبل کاملش کرد!!!

دلسوز 0 4 پاسخ 1399/6/29 -01:00

تو پاگذاشتی روی خون سردار سلیمانی با دشمنان او مصاحبه می کنی چون جات اونجاست چون درکت آنقدر است اینهمه بد بخت که به تو رأی دادند

یک دانشجو 8 8 پاسخ 1399/6/28 -23:50

احمدی نژاد شاید برخی کارهاش غلط و کارشناسانه نبود واطرافیان فاسدی داشت ولی خودش ادم خوبی بود ولی ریس قوه قضاییه این همه گنده کاری داشت یک نمونش طبری بی خود احمدی نژادو فاسد جلوه ندید اون حداقل تلاش جهادی برای وطن داشت هرچند با برخی اقداماتش کاملا مخالفم

علی محمدی 8 5 پاسخ 1399/6/28 -23:47

فقط اجازه بدید بیاد کاندیدا بشه، اونوقت میفهمید که کی بود

کاربر ناشناس 1 2 پاسخ 1399/6/28 -23:46

آقای فعال شما هم مثل همین گرانمایه هستید، چون از یک نوع مالخر و یا رشوه گیرنده ای حمایت میکنی که از دزدهایی شبیه شهرام جزایری یا مال خریدند و یا بعبارتی دیگر پول گرفتن که از این افراد حمایت کنند و به طنز هم اگر بگوییم خرج مهریه مادر بعضی ها بکنند و یا از کسی حمایت میکنید که مردم آنزمان دعا می‌کردند آقای هاشمی بیاید تا از شرش خلاص شوند و وضع مردم بهتر که متأسفانه این تفکر هم سراب بود. لطفا مقداری بیشتر فکر کن و این مثال را متوجه باش که میگوید سگ زرد برادر شغال است.

کاربر ناشناس 11 3 پاسخ 1399/6/28 -22:21

مطمئن هستم شما هم او را دوست دارید اما چه کنید که منافعتان جای دیگری است

کاربر ناشناس 8 5 پاسخ 1399/6/28 -22:20

جای فتنه گران را عوض کردین فتنه گران دوستان هاشمی خاتمی موسوی در اصل اصلاحات کنونی هستند‌وشما هم از ادمهای اونهایید شما هر چه احمدی نژاد باسمباده بسابید سیقلی تر میشود وما او را بیشتر دوست داریم کور خوندید

فرهاد 9 3 پاسخ 1399/6/28 -22:05

هرکی بخواهد به ملتش نون بدهد بلافاصله صدای مخالفین شروع میشه اگرسندی دارین اگرشرف دارین همین الان بین ملتش پخش بکنین

یکی از مردم 1399/6/29 -02:41

نون نیست!!! اون گدایی کردن و صدقه گرفتنه! چه روحانی چه احمدی مردم رو گداتر کردن و صدقه بگیر تر!

مجید 13 6 پاسخ 1399/6/28 -21:39

احمدی نژاد هزار حرف بد هم که بزند (البته به زعم شما ) چون هشت سال عملا به نفع ملت کار کرده ۷۰ درصد مردم قبولش دارند اگر نظر مردم برای شما خشک مغزها مطرح است و راست میگوئید تائیدش کنید تا بفهمید چقدر رای دارد تائید نکنید ۲۰ ملیون رای را ازدست داده اید .

کاربر ناشناس 1399/6/29 -01:39

لطفابگذاریدمردم‌تصمیم‌بگیرند

یه ایرانی 1399/6/29 -02:43

مظورت از ملت مردم سوریه و لبنان و فلسطینه دیگه!!! چون ما یه کار داشتیم که زمان این آقا با برامه ریزی افتضاحش از دست دادیم و بیچاره تر شدیم ...البته نه فقط من هزاران نفر مثل من اون سال بیکار شدن بخاطر این مردک!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما