جهانگیری: مسئله ‎تورم و ‎گرانی به طور مستمر در دستور کار تیم اقتصادی دولت قرار دارد


26 شهریور 1399 - 23:52
5f6265dff405f_2020-09-16_23-52
معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: ‏امروز به دستور رئیس جمهور محترم به علت ‎گرانی تخم مرغ جلسه‌ای را برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط برگزار و تصمیمات لازم را گرفتیم که امیدوارم آثار مثبت آن در روزهای آینده روشن شود.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏ مسئله ‎تورم و ‎گرانی و راهکارهای مقابله با آن سازوکارهای خاص خود را دارد که به طور مستمر در دستور کار تیم اقتصادی دولت و ستاد اقتصادی دولت در حضور رئیس جمهور محترم می‌باشد.

امروز به دستور رئیس جمهور محترم به علت ‎گرانی تخم مرغ جلسه‌ای را برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار و تصمیمات لازم را گرفتیم که امیدوارم آثار مثبت آن در روزهای آینده روشن شود.»

معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: ‏امروز به دستور رئیس جمهور محترم به علت ‎گرانی تخم مرغ جلسه‌ای را برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط برگزار و تصمیمات لازم را گرفتیم که امیدوارم آثار مثبت آن در روزهای آینده روشن شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f6265dff405f_2020-09-16_23-52
26 شهریور 1399 - 23:52

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏ مسئله ‎تورم و ‎گرانی و راهکارهای مقابله با آن سازوکارهای خاص خود را دارد که به طور مستمر در دستور کار تیم اقتصادی دولت و ستاد اقتصادی دولت در حضور رئیس جمهور محترم می‌باشد.

امروز به دستور رئیس جمهور محترم به علت ‎گرانی تخم مرغ جلسه‌ای را برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار و تصمیمات لازم را گرفتیم که امیدوارم آثار مثبت آن در روزهای آینده روشن شود.»

منبع: ایسنا

70

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
معده خالی 0 0 پاسخ 1399/6/28 -01:14

اسحاق تو دنبال پرونده مهدی دزد ه هستی تازه پرونده چپاول خودت درزمان استانداری اصفهان رو شده چه گو کاری ها که شماها نکرده وبه همین خاطر هم هست که وضیعت کشور به این روز افتاده است

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1399/6/27 -15:02

چرا خجالت نمی کشید دیکه بسه بسه بسه

معصومي 1 0 پاسخ 1399/6/27 -12:08

براي گراني خودرو و طلا و ارز و مسكن و لوازم خانگي و ... چرا جلسه نميگذاريد . شما كه تخم مرغ خور نيستيد كه قيمت تخم مرغ اينقدر بهتون فشار اومده.

ناشناس 1 0 پاسخ 1399/6/27 -11:52

كاش درد مردم فقط تخم مرغ بود . بي غيرتها !!! كار از ريشه خراب است. وقتي دلار و طلا گران ميشود ، كسي از تخم مرغ توقعي ندارد.

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1399/6/27 -10:25

اسحاق جان حرف درست بزن دروغ نگو

محمد 1 0 پاسخ 1399/6/27 -09:04

جسارتا اگر امکان دارد از دستور کار دولت خارجش کنید شاید فرجی بشود

حسینی 3 1 پاسخ 1399/6/27 -08:53

کشورهای دیگر در فکر این هستند که برای آینده زمین و ساکنان آن در سیرات دیگر امکان زندگی فراهم بشه و صلح و سبز بودن برای مردمانشان میبینند اما سیاستمردان ما به دنبال ادعای جهانی شده را دارند و موشک پشت موشک و صنایع پیشرفته غنی سازی و ... ارسال کمک به این کشور و آن کشور و توفیقات روز افزون علمی پزشکی و اقتصادی سیاسی و پیشرفت ( البته اینا همش در حد حرف هست .همانطوری که احمدی نژاد استاد بازی با حرف و ارائه آمار دروغین در زمینه کار و تورم و ... بود) . اما دریغ از کنترل کردن قیمت تخم مرغ .تمام دنیا به این قضیه میخندند. تشکیل جلسه بحرانی به نام تخم مرغ در دولت جمهوری اسلامی ایران

Ali 2 0 پاسخ 1399/6/27 -05:08

تشکر ویژه از دولتمردان که پیگیر مسیله گرانی و تورم هستند و به هیچ وجه اجازه نمیدهند از سرعت بالا رفتن آن کم شود

مهدی 3 0 پاسخ 1399/6/27 -01:48

خدا قوت به با تدبیر ترین تیم اقتصادی دنیا!!! آخه شما لازم نیست بگید ما خودمون میدونیم، شما تونستید تو این 8 سال پراید و از 6 میلیون به 100 میلیون برسونید، خداییش من خودم هنگ کردم، و اینجا جا داره خسته نباشید بگم به دولت تدبیر و امید خجالت هم خوب چیزیه!!؟

امیر 2 0 پاسخ 1399/6/27 -00:44

فکر کنم تو دستور کار گیر کرده.دیگه هم در نیاد