فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در شهر تهران:

محدودیت های جدید در تهران باید اعمال شود


26 شهریور 1399 - 20:16
5f62336933327_2020-09-16_20-16
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در شهر تهران گفت:با توجه به رشد شتابان کرونا در تهران در نامه ای به ستاد ملی کرونا بر افزایش محدودیت تردد کارکنان تاکید شده است.

 

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در شهر تهران گفت:با توجه به رشد شتابان کرونا در تهران در نامه ای به ستاد ملی کرونا بر افزایش محدودیت تردد کارکنان تاکید شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f62336933327_2020-09-16_20-16
26 شهریور 1399 - 20:16

 

منبع: ایسنا

70

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مرادي 2 0 پاسخ 1399/6/26 -22:36

ما چهارتا معاون توي مدرسه هستيم . دقيقا هم از روز ١٨ فروردين هر روز در مدرسه حضور داريم. هربار هم كه اعتراض كرديم و گفتيم كه در تهران محدوديت يك سوم كارمندان هست ، جواب ميشنيديم كه هيچ بخشنامه و دستوري وجود ندارد. ميگفتند كه اگر بيماري زمينه اي داريد بايد گواهي بياريد وگرنه دوركاري در كارنيست.... شما كه طرحي را مي گذاريد پس چرا اجرا نميكنيد... كلا حرف زدن مفت ، در دولت روحاني جاي تعجبي ندارد.

ناشناس 2 0 پاسخ 1399/6/26 -22:29

لابد ميخواهيد دوباره ، اون طرح مسخره ي يك سوم كارمندان و اجرا كنيد!!!! همون طرحي كه وجود خارجي نداشت و اصلا اجرا نميشد. بابا دست برداريد از اين مسخره بازي هاتون...

... 3 0 پاسخ 1399/6/26 -22:02

سن ابتلا پایین آمده است مدارس راتعطیل کنید و همانند اصفهان آمار درگیری کودکان و معلمان را شفاف بفرمایید

حر 4 0 پاسخ 1399/6/26 -20:42

اصلا حرفهاتون و تصمیماتتون تو دستگاهها عملیاتی نیست . من کارمند از اول شیوع کرونا تا دیروز تنها بصورت متناوب وسرجمع ۶ روز طی این ۸ ماه دورکاری رفتم و در ادارات یا رعایت نمیشه ویا توزیع دورکاری بر اساس روابط کارمند با مدیربالادستیشه . هرکی پاچه خوار باشه ازدورکاری استفاده می بره و هرکس سرش بالا باشه و مجیز مدیر رو نگه مغضوبه.

ناشناس 5 1 پاسخ 1399/6/26 -20:33

پدر ملت در آوردین به خدا امام حسین هم راضی نبود اگر در خانه ها عزاداری میشد با شیب نزولی که بیماری پیدا کرده بودالان شاید مبتلایان دو رقمی میشد

وحید 1399/6/27 -01:53

اقای ناشناس چرا از مسافرت رفتنای مردم نمیگی؟

کارگر 1399/6/27 -10:37

خوب دکان این دین فروشان تخته میشد . لعنت بر کسانی که این مصیبت مضاعف رو ببار آوردن . اگه جاده ها میبستن اگه شوآف های آقایون واسه عزاداری متوقف میشد و ... تازه این اول کاره . خودش تنهایی تو حسینیه 2000 متری با فاصله 2 کیلومتری از واعظ و مداح بعد مردم ...!!!!!

کاربر ناشناس 1399/6/27 -12:31

نمکی. جواب. بده. ببین. محرم. وعزاداری. شما. چه. فاجعهای. در. کل. ایران. بپا. کرده. لطفا. بزارید. وزیر. بهداشت. بخواند. پس. باین. حساب. دولت. روانی. با. مردم. داره. تسویه. حساب. میکند. دولت. قاتل. قاتل. قاتل.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks