رییس شورای شهر تهران:

دیگر درباره نامه توکلی به شورای شهر صحبت نمی‌کنم

رییس شورای شهر تهران گفت: دیگر درباره نامه رییس دیده بان شفافیت و عدالت صحبت نمی‌کنم، اجازه دهید خودمان کار را پیش ببریم.

دیگر درباره نامه توکلی به شورای شهر صحبت نمی‌کنم

محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و سی و پنجمین جلسه شورا امروز صحن با حضور رابط شورایاران شهرداری منطقه ۲۲ کار خود را آغاز کرد و مباحثی راجع به موضوعات زیربنایی و بیش از ۱۰ نفر از اعضا پیشنهادات و سوالات خود را مطرح کردند و امیدواریم که عزیزان در شهرداری منطقه ۲۲ به موضوعات توجه کنند تا شاهد پیشرفت در این منطقه باشیم.

رییس شورای شهر تهران درباره استفاده از ضرب‌المثل «خداوند خر را می‌شناخت که به آن شاخ نداد» که امروز در صحن شورا استفاده کرد، بیان کرد: منظوری نداشتم.

هاشمی افزود: در صحن امروز شورای شهر مسأله انتخاب ذی‌صلاحان در شهرداری مدنظر قرار گرفت که این موضوع بیش از ۲۰ ماده دارد و اکنون اعضای شورا به جزئیات این انتخاب پرداخته‌اند تا در آینده شاهد مشکلی در این زمینه نباشیم.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به سرانجام کلنگ‌زنی خط ۱۰ مترو، بیان کرد: عصر امروز کلنگ مترو خط ۱۰ بر زمین زده می‌شود و این خط بیش از ۴۰ کیلومتر طول داشته و مناطق ۲۲، ۵، ۲، ۱، ۴ و ۸ را پوشش می‌دهد، همچنین ۳۸ ایستگاه را شامل می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه هر ایستگاه هزار تا ۲ هزار میلیارد تومان برای ساخت اعتبار نیاز دارد گفت:‌در صورتی که نقشه ساخت این خط بر اساس TOD باشد قطعا موفقیت‌ها زودتر حاصل می‌شود و اعتبار‌ها راحت‌تر تأمین خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌از زمان کلنگ‌زنی خط ۱۰ تا تکمیل آن ۱۰ تا ۱۲ سال زمان می‌برد و این مدت برای خطوط دیگر هم به همین صورت بوده است حتی خطوط مترو مشهد، تبریز و اصفهان ۲۰ کیلومتر ساخت آن ۱۰ سال طول کشیده است.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی نتیجه نامه توکلی به وی، یادآور شد: دیگر در این رابطه صحبت نمی‌کنم، اجازه دهید خودمان کار را پیش ببریم. آقای توکلی با بنده صحبت کردند و از خودشان بپرسید که چه چیزی را مطرح کرده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها