انتقاد رهبر انقلاب از طرح «سوالات فقهی» در گزینش‌ها / ویدئو

رهبر معظم انقلاب فرمودند: ما یک سابقه‌ی نامطلوبی در امر گزینش از سالهای قبل داشته‌ایم که معیارهای گزینش، معیارهای درستی نبوده؛ یک گزینش درست و حسابیِ کاملاً خردمندانه و صحیح انجام بگیرد.

انتقاد رهبر انقلاب از طرح «سوالات فقهی» در گزینش‌ها / ویدئو

رهبر معظم انقلاب در جمع مدیران و مسئولین وزارت آموزش و پرورش فرمودند: ما یک سابقه‌ی نامطلوبی در امر گزینش از سالهای قبل در جاهای مختلف داشته‌ایم که معیارهای گزینش، معیارهای درستی نبوده؛ فرض کنید مثلاً راجع به فلان مسئله‌ی فقهیِ خیلی کمیاب که از یک فقیه هم آدم بپرسد، معلوم نیست حاضر باشد بتواند جواب بدهد، از یک جوانی بپرسند که اگر جواب نداد، رد بشود؛ این کارها را نکنید. یک گزینش درست و حسابیِ کاملاً خردمندانه و صحیح انجام بگیرد تا با گزینش وارد بشوند.

66

حجم ویدیو: 11.36M | مدت زمان ویدیو: 00:02:37 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ایران .سرافراز
    0

    درودبه رهبرعزیزم واسه فرمایشاتی که فرمودی یه سری سوال مسخره هنگام گزینش میپرسن اصلن بی ربط .نمونه ش نمازمیخونی.مگه ماکافریم که نماز نخونیم .نمونه دیگرمسوئول رسانه ملی اسمش چی آخه این شد سوال یایه سوال دیگه رکوع وسجود چطوریه...........

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگر شما جای مسئول گزینش بودی و میدیدی که خیلی جوان های متقاضی اینها را بلد نیستند چه میکردی؟ اینها که شما فرمودید مصداق فرمایشات رهبری نیست. منظور آقا سوالاتی مثل اینکه نام مادر امام کاظم چیست؟!

  • سخن درست
    0

    پیرو صحبتهای رهبری ، دقیقا کسانی که در امر گزینش و مصاحبه هستند ، چنان سوالات را به طرز دلهوره آوری میپرسند که نکیر و منکر هم چنین نمیکنند. و اکثرا ملاک را در سوالات دینی و شرعی قرار میدهند.البته نه اینکه نباید در مورد شرعیات سوال کنند ، نه ، بلکه ملاک فقط آن نیست. چرا که در حال حاضر در جمع مسئولین و .... هم کسانی هستند که تمام احکام را میدانند ، و به آنها عمل میکنند ولی بصیرت ندارند ، تعهد ندارند ، احساس مسئولیت درونشان کم رنگ است ، طبقات اجتماعی را ، آنچه که اسلام گفته رعایت نمیکنند و از این دست مثالها خیلی ها بخاطر گزینشهای غلط و من درآوردی ردشان کردند که چه بسا بعضی از آنها از بهترینها بودن.

  • مجید
    0

    سوالات گزینش دانشگاه شاهد : استبراء چیست ؟! تعداد نمازهای قضا شده تان در سال به عدد ؟! در خانه ماهواره دارید ؟! صورتتان را با تیغ می تراشید ؟! نام مرجع تقلیدتان ؟و ....

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ۴۰ ساله میگن و ماهم هنوز گوش میکنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها