مقایسه قیمت سکه و حداقل دستمزد ماهیانه کارگران از ۱۳۵۸ تا ۱۳۹۹/اینفوگرافی


11 شهریور 1399 - 19:48
5f4e638d22764_2020-09-01_19-36
مقایسه قیمت سکه و حداقل دستمزد ماهیانه کارگران از ۱۳۵۸ تا ۱۳۹۹ را در این اینفوگرافی ببینید.

دربرخی اعداد بدین صورت هستند:

سال ۵۸ هر ۵.۵ ماه ۷ سکه .
در سال ۹۹ هرماه ۵.۵ ماه ۱ سکه.
کاهش قدرت خرید تا یک هفتم.

مقایسه قیمت سکه و حداقل دستمزد ماهیانه کارگران از ۱۳۵۸ تا ۱۳۹۹ را در این اینفوگرافی ببینید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f4e638d22764_2020-09-01_19-36
11 شهریور 1399 - 19:48

دربرخی اعداد بدین صورت هستند:

سال ۵۸ هر ۵.۵ ماه ۷ سکه .
در سال ۹۹ هرماه ۵.۵ ماه ۱ سکه.
کاهش قدرت خرید تا یک هفتم.

منبع: مردم سالاری

66

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1399/6/12 -09:16

خدا رحمت کنه شاه را که حقوق کارگر آنزمان بالاتر از سکه بوده

ج 0 0 پاسخ 1399/6/12 -03:12

من خودم همیشه از مدیریت اقتصادی نظام انتقاد داشتم ولی باید منصف باشیم دوره جنگ رو نباید با دوره احمدی نژاد یکی دونست با اون همه درآمد و نفت 120 دلاری

یکی از مردم 2 0 پاسخ 1399/6/11 -22:34

باید نام روسای جمهور مربوط به اون سالهارو هم کنارش میزدید تا معلوم شه کی بیشتر گند زده اینجور که تو جدول مشخصه اولین 8 سال ریاست جمهوری که خود رهبر بود و زما احمدی نژاد بدترین دوران بوده ...حتی روحانی هم تو 5-6 سال اول خوب کارکرده و بعد از به هم خوردن برجام افتضاح بار اومده ولی اون دوتا 8 سال رو کامل مقایسه کنید قیمت سکه و دستمزد رو!!!!جالبه

کاربر ناشناس 1399/6/12 -07:09

روحانی روی احمدی نژاد رو سفید کرد

کاربر ناشناس 1 1 پاسخ 1399/6/11 -22:09

علی برکت الله

کاربر ناشناس 1399/6/12 -07:09

روحانی

یه کارگر 2 1 پاسخ 1399/6/11 -22:08

دقت کنید جدول رو با تناسب ریاست جمهوریها تطبیق بدید تنها زمان خاتمی حقوقها به نسبت سک ترمیم شده...یعنی زمانی که رئی جمهور شد قیمت سکه نزدیک به دوبرابر حداقل دستمزد بود ولی زمانی که رفت یکی شده بعد دوباره از زمان احمدی نژاد تا رفتنش قیمت سکه سه برابر حداقل دستمزد شده!!! تنها رئیس جمهوری که خوب برای اقتصاد ایران کارکر خاتمی بود...اینجا دیگه مدرک معتبر نشون داده شده فقط کاسبان تحریم بدجور ناراحت میشن و آتیش میگیرند!!

یه ایرانی 2 0 پاسخ 1399/6/11 -22:00

ببینید از سال 59 تا 63 رو !!!! چه کسی از همون اول گند زده به اقتصاد کشور!!!!

پ 2 0 پاسخ 1399/6/11 -20:53

خب مردم باید چه خاکی به سرشان بریزن مگه ما چه گناهی کردیم که باید اینجور با با بدبختی زندگی کنیم ارتباط با دنیای خارج کلا از بین رفته مسئولان ما همه کشورها رو دشمن ما اعلام میکنن ولی الاغ زاده همشون خارج از کشور حال میکنن

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks