کارگاه تولید مبلمان در آتش سوخت

یک کارگاه تولید مبل و مصنوعات چوبی در شهرک مرتضی گرد نیمه شب گذشته دچار آتش سوزی شد.

کارگاه تولید مبلمان در آتش سوخت

رخداد این حادثه ساعت ۲۳:۰۵ دقیقه شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲۹ و ۱۲ به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی به سمت بزرگراه آزادگان، شهرک مرتضی گرد حرکت کردند.

بنا به اظهار داود قلیزاده معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران، محل حادثه گاراژی به مساحت تقریبی ۵۰۰۰ متر مربع بود که در داخل این گاراژ، یک باب کارگاه تولید مبلمان و مصنوعات چوبی با سقف ایرانیتی و به مساحت تقریبی ۵۰۰ متر مربع طعمه آتش سوزی شد.

وی با اشاره به این که آتش سوزی در حال سرایت به کارگاه‌های همجوار بود، ادامه داد: نیرو‌های آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز کارگاه، با بکارگیری دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از دو جهت به کانون آتش نزدیک شده و عملیات مهار شعله‌های سرکش آتش را آغاز کردند.

قلیزاده تصریح کرد: همزمان گروه نجات نیز پس از مجهز شدن به تجهیزات انفرادی، به جستجو در قسمت‌های مختلف کارگاه پرداختند که خوشبختانه پس از بررسی همه نقاط کارگاه، معلوم شد هیچ یک از کارگران در میان دود و حرارت گرفتار نشده بود.

معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی اعلام کرد: نیرو‌های آتش نشانی با تلاش همه جانبه این آتش سوزی گسترده را مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین از سرایت شعله‌های آتش به کارگاه‌های همجوار جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد دقیق میزان خسارات وارده، در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه چهار در دست بررسی است.

منبع: میزان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها