برجی در مشهد که به پسرهای نوجوان روی خوش نشان نمی‌دهد

یکی از مخاطبان خبر فوری می گوید که هر بار برای رفتن به یکی از برج های تجاری این شهر با مشکل مواجه می شود.

برجی در مشهد که به پسرهای نوجوان روی خوش نشان نمی‌دهد

به گزارش خبر فوری ، این مخاطب که پسر نوجوانی است، می گوید هر بار برای دور زدن با دوستانش به برج تجاری در بولوار هفت تیر می رود، با ممانعت نگهبانان مواجه می شود.

او با ارسال ویدئویی اعلام کرد که این برج تجاری با ورود پسران به داخل مجتمع مشکل دارد و از ورود آنان جلوگیری می‌کند. او تاکید دارد که او و دوستانش با ظاهر عادی به برج می روند اما مسئولان برج به صورت پیش فرض با ورود پسران همراهی نمی کنند در حالی که آن مکان، برجی تجاری و عمومی است و البته بر اساس مشاهدات این مخاطب، دختران هنگام ورود به برج با مانعی روبه رو نمی شوند.

این پسر نوجوان از مسئولان گلایه دارد که "چرا به طور پیش فرض پسران را مشکل زا می پندارند؟" و "امکان کمی تفریح کردن و قدم زدن را از آنها می گیرند؟"

18

حجم ویدیو: 5.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    چه کار زشتی،مگر لباس زیر زنانه می فروشند؟!!!!!یعنی کل پاساژ!!!!!؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تازه لباس زیرهم بفروشن مکان عمومی هست چه مشکلی داره

  • ابراهیم
    0

    حتما میشناسنت که چه اعجوبه ای هستی

  • یک شهروند مشهدی
    0

    اگر همه اماکن عمومی و پاساژها جلوی ولگردها و ارازل و اوباش و پسران تک گرد و ولگرد و .... را بگیرند آرامش به خانواده ها بر می گردد انشاء الله

    نظرات شما -
    • بیزرام
      0

      مشکل دشمنای ما اینه که حرف های درست رو جاهای نادرست می زنن

  • بیز رام
    0

    اولا الان تجار خیلی بی ادب و بی شعور شدن، فقط احترامشون به پوله، این بچه ها هم چون خرید ندارن راه نمیدنشون شما برو مراکز تجاری با فرهنگ! اصلا کاری نداره که نمیخری، راضیت میکنه که یه روزی اقلا بیای و بخری ضمنا : سیستم من وویس (صدا) نداره ولی با توجه به متن خبر و چهره این گل ناز، حتی اگر سرتاسر حرفاش فحش هم بود من بهش نمیگفتم ارازل و اوباش... چه خوبه که پسرای خوب هم توی وقتای فراغتشون توی جامعمون رفت و آمد دارن و کسب تجربه می کنن، اتفاقا به نظر میاد وجود همین جوون ها باعث امنیت بیشتری میشه تا اینکه فقط دزدها و آدم بدبینی مثل تو ! توی خیابونا و پاساژا باشن ضمنا شما که اینقدر مذهبی هستی پای حدیث و روایت هستی ، حتما شنیدی که گفتن اگر میتونی دخترت رو طوری مراقب باش که کسی نبینه... نگفتن که بقیه رو کور کنی که البته شما فقط ظاهر نما هستی ، دشمنای احمق عاقبت فروخته ما همیشه توی لباس مردم عادی و ساده ظاهر میشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها