توقیف ۶۰ دستگاه خودرو متخلف در یاسوج

معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، از توقیف ۶۰ دستگاه خودرو متخلف در شهر یاسوج خبر داد.

توقیف ۶۰ دستگاه خودرو متخلف در یاسوج

اسماعیل مسعودی کِوِشک، افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، یکی از مباحثی که از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی مورد بررسی قرار گرفته و عملیاتی شده، بحث خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و همچنین خودروهایی است که شبانه از طریق حرکات نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی و همچنین از طریق انجام رفتارهای نابهنجار موجب اختلال در نظم عمومی و سلب آرامش شهروندان می شوند، خواهد بود.

وی، با اشاره به اینکه در مدت ۷۲ ساعت اجرای طرح ۶۰ خودروی متخلف بازداشت شده اند، اظهارکرد: در همین راستا، تیم های متعددی از سوی ناجا تشکیل، و با همکاری و همراهی دستگاه قضایی نسبت به توقیف این خودروها اقدام و پرونده قضایی برای بازداشت معترضین آنها تشکیل می شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، خاطرنشان کرد: این طرح ۷۲ ساعت است که شروع شده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت تا زمانی که ما شاهد همچین مواردی در سطح شهر نباشیم و در همین مدت بیش از ۶۰ دستگاه خودروی متخلف که جرائمی داشتند توقیف، و به پارکینگ منتقل شده اند.

مسعودی کِوِشک، با بیان اینکه در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، کوچکترین مسامحه و اغماضی در برخورد با این افراد صورت نخواهد گرفت، تأکید کرد: محاکمه و مطالبه عموم مردم و شهروندان، برخورد قاطع و قانونی با این افراد است.

وی، در پایان بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها