بازگشت 100 جوان قمی به کارخانه پس از پنج سال

پس از افتتاح مجدد کارخانه گلریز پلیمر قم 100 کارگر این مجموعه به محل کار خود بازگشته‌اند.

بازگشت 100 جوان قمی به کارخانه پس از پنج سال

با حضور سرپرست وزارت صمت در قم، که هفته گذشته صورت گرفت، شرکت گلریز پلیمر قم با تصمیم و تلاش مسئولین در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، بعد از ۵ سال دوباره به چرخه تولید بازگشت.

به گفته مدیر تولید این واحد صنعتی، این شرکت سال ۸۸ وارد مدار تولید شد و بعد از چند سال به دلیل عدم تامین مواد اولیه، تعطیل شد.

این کارخانه هم اکنون با تولید سالانه ۶۷ هزارتن گرانول گرید با ۱۰۰درصد ظرفیت فعالیت می کند، احیا مجدد این واحد صنعتی، بازگشت ۱۰۰ نیروی کار بی کار شده را به همراه داشته است. دلیل بازگشت 100 درصدی کارخانه به واسطه تعمیرات اساسی خطوط صورت گرفته است.

گفتنی است مراحل کنترل کیفی محصولات توسط مهندسان داخلی انجام می شود درحالی که پیش از تعطیلی امورات تخصصی با حضور مهندسان آلمانی و آفریقای جنوبی انجام می شد. این کارخانه تنها واحد تولید کننده مواد بطری در بخش خصوصی کشور است که احیا مجدد آن، موجب راه اندازی مجدد ده ها کارخانه پایین دست شده است.

ظرفیت تولید روزانه این واحد هم اکنون بیش از ۲۰۰ تن است که پیش بینی می شود با اجرای طرح توسعه و تامین مواد اولیه، این رقم تا آخر سال به بیش از ۳۰۰ تن افزایش پیدا کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها