موضع عارف درباره انتخابات ۱۴۰۰ چیست؟

برخی تحلیلگران سیاسی معتقدند که محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوی۱۴۰۰، شرکت می‌کند، ولی او تاکنون هیچ موضعی در این زمینه نداشته است.

موضع عارف درباره انتخابات ۱۴۰۰ چیست؟

برخی تحلیلگران سیاسی معتقدند که محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوی۱۴۰۰، شرکت می کند، ولی او تاکنون هیچ موضعی در این زمینه نداشته است.

پس از استعفای عارف از ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، این گمانه‌زنی قوت گرفت که این استعفا به دلیل حضور وی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده است، اما در کلیپی که امروز کانال تلگرامی منسوب به وی منتشر کرد، اعلام شد که عارف هیچ‌گونه موضع‌گیری درباره این انتخابات اتخاذ نکرده است.

در این کلیپ بیان می‌شود که نحوه ورود افراد به انتخابات به چگونگی پایان دولت حسن روحانی ، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و بیماری کرونا بستگی دارد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • محمد حسین سنجری
    0

    بیجا کرده میخواد بیاد چیکار کنه ؟

  • فرزاد توکل
    0

    خدا وکیلی کی به این رای میده

  • زير خط فقر
    0

    آيا همه اين آقايان از چپ و راست تصور كرده اند ما ملت گوشمون درازه كه وعده هاى آنها را باور كنيم و بار ديگر بيايم پاى صندوقهاى آرا و رأى بديم؟ وقتى آقازادها به پشتوانه آقايان و ژنهاى خوبى كه از آنها به ارث برده اند هر كارى دلشان خواست ميكنند چه انتظارى از مردم دارند؟گرانى كه بيداد ميكند! هيچ بازارى ثبات ندارد! قيمتها لحظه اى افزايش پيدا مىكند! از روزى كه سلطان سكه را اعدام كردند سكه حدود ٤٠٠٪‏ گران شده است! بازار مسكن، خودرو، لوازم خانگى، مواد غذايى و.... هم كه غير قابل مهار شده! اگر ما دولت و كابينه، مجلس و پارلمان نخواهيم چه كسى را بايد ببينيم! من ٤ فرزند دارم ٢ نفر وقت ازدواجشان گذشته! ٢ نفر ديگر هم يكى٢٢ و ديگرى ٢٤ ساله است! آرزوى داشتن يك سؤيت يا زير راه پله را دارند تا بتوانند تشكيل خانواده بدهند، خودم هم بازشسته و مستأجرم تمام پس انداز ٣٠ ساله ام پول ١٠ متر آپارتمان نميشود! اگر آپارتمان ١٠ مترى وجود داشته باشد! دولت تدبير و اميد و مجلس انقلابى لطفاً پاسخگو باشيد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      درود بر تو، ولی تجربه ثابت کرده که متاسفانه ما کم حافظه و احساسی هستیم

  • ناشناس
    0

    اقای عارف بنده ارادت قلبی به شما دارم ولی تو رو به مقدساتتون که یزدیها به ان شهرت دارند اجازه بدید انتخابات ۱۴۰۰ مثل مجلس برگزار شود یکی از اصول گراها رای بیاره شاید خودشون مشکلات مملکت رو که ۴۰ سال به وجود اوردند بتونند کم کنند وگرنه هر ادم عاقلی میدونه مشکلات این مملکت حل شدنی نیست تمنا میکنم بی خیال ۱۴۰۰ بشید

    نظرات شما -
    • محیا
      0

      اینم یه اصلاح طلبه فدایه غربیها نه ملت ایران ...پس این از روحانی هم بدتره

  • ماهان
    0

    آقای عارف .اگر خودت را قبول داری برای انتخابات نیا

  • عارف مسلک
    0

    حیف این همه عمر. حیف این همه شعار. حیف این همه ایده آل. حیف این همه نشست. حیف این همه مناظره. حیف این همه وقت. حیف این همه حزب. حیف از سیاست . حیف از صندلی هایی که مثل موش توش خزیدید و به ریش مردم خندید. تو و استاد بزرگت که اون هم یک بزدلیه مثل تو....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها