انتقاد از ازدواج پیمان قاسمخانی با دختری که ۲۲سال از او کوچکتر است


18 تیر 1399 - 08:18
5f0541f3b42f9_5f0541f3b42fb
پیمان قاسمخانی۵۴ ساله با میترا ابراهیمی که ۲۲ سال از او کوچکتر است ازدواج کرده، این اقدام او انتقادهایی در پی داشت.

مشرق به نقل از یک‌ کاربر فضای مجازی در توییترش نوشت: پیمان قاسمخانی۵۴ ساله با یکی از خودش ۲۲ سال کوچکتر ازدواج کرد.

دو تاسوال تو ذهنمه.

۱. این دختر معیار ازدواجش با کسی اینهمه بزرگتر چی میتونسته باشه جز سر زبونا افتادن و برعکس برای شوهرش هم؟

۲.اگر همین ازدواج توسط یک شخص معروف مخالف تفکر این جماعت رخ میداد چند نامه اعتراضی مینوشتن؟

پیمان قاسمخانی۵۴ ساله با میترا ابراهیمی که ۲۲ سال از او کوچکتر است ازدواج کرده، این اقدام او انتقادهایی در پی داشت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f0541f3b42f9_5f0541f3b42fb
18 تیر 1399 - 08:18

مشرق به نقل از یک‌ کاربر فضای مجازی در توییترش نوشت: پیمان قاسمخانی۵۴ ساله با یکی از خودش ۲۲ سال کوچکتر ازدواج کرد.

دو تاسوال تو ذهنمه.

۱. این دختر معیار ازدواجش با کسی اینهمه بزرگتر چی میتونسته باشه جز سر زبونا افتادن و برعکس برای شوهرش هم؟

۲.اگر همین ازدواج توسط یک شخص معروف مخالف تفکر این جماعت رخ میداد چند نامه اعتراضی مینوشتن؟

72

نظرات 22
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 1 1 پاسخ 1399/4/20 -01:40

به مردم چه مربوط سرتون توکار خودتون باشه فضول ها مواظب باشین کرونا یقتونو نگیره

Abbas 0 1 پاسخ 1399/4/20 -00:48

به یک سال نمیکشه طلاق میگیره دختره ( خانم ابراهیمی) چون پیمان قاسم خانی آدم درستی نیست از بابت تعهد . و دلش لغزنده است از سوابقش معلوم . این خط واین نشون....

بهروز 4 1 پاسخ 1399/4/19 -14:13

نمیدونستم توی خبر فوری هم یه جایی هست که میشه مثل پیرزنهای سر کوچه که سبزی پاک میکنن ، و به زندگی همه کار دارن ، توی زندگی همه دخالت کرد!!

ذوالقرنین 5 2 پاسخ 1399/4/18 -19:41

چرا فکری به حال دهها میلیون دختری که دارن به تجرد قطعی می رسند نمی کنید چرا انتقادی نیست.سن بالای سی یعنی از بین رفتن شانس فرزندانی برا دختران.آمارها رو نگاه کنید طلاق در فاصله سنی.کمتر بیشتره چرا.؟؟؟برا بعضی ها سن عقلی مهمه نه سن جسمی منتقدان میدانند تا یک دهه دیگه باید به جای مسکن مهر و خانه سالمندان شهرکهای زنان سالمند مجرد درست کنند تا دولت سرپرست اونها رو بر عهده بگیره.جوانی که چهل پنجاه ساله شد به طرف ازدواج با همین خود نمی ره وبا قوانین شما و ریسک فرزند روابط صیغه پاکزاد رو انتخاب میکنه چون مهر ندارد زندان ندارد برای رفع نیاز جنسی سن هم مطرح نیست پس منتقدان دقیقا مروج طلاق وبی بند و باری هستند

ناشناس 1399/4/18 -22:26

یکبار خودت بخون چی نوشتی دهها میلیون دختری که به تجرد قطعی رسیدن باباجان اینجارو با چین 2 میلیاردی عوضی گرفتی

ناشناس 1 3 پاسخ 1399/4/18 -15:56

خانمهایی که به بهانه عشق با تفاوت سنی بالا ازدواج میکنند بیشتر به خاطر اینست که شوهر را محدود کننده میدانند و با این کار میخواهند محدودیت خود را کاهش دهند آنها با این ازدواج هم از بچه اوردن جلو می افتند و لازم نیست بچه دار شوند و تازه حکم نگهدارنده بچه همسر را بعهده میگیرند این ازدواج برای آنها خیلی امتیاز دارد در ضمن همیشه حق پشیمانی هم برایشان محفوظ است

کاربر ناشناس 4 2 پاسخ 1399/4/18 -14:02

دختران در ابن شرایط سخت حاضرند زن مرد متاهل شدند و این مرد که متاهل نیست و کارو زندگی هم دارد خیلی هم خوب.

مادر 1399/4/18 -15:06

ملاکت برای ازدواج اینه وای همین میشه که1سال نشده طلاق میگیرن. وقتی ملاک مادی باشه

کاربر ناشناس 4 1 پاسخ 1399/4/18 -14:00

یک دختر جوان ازدواج کرده بود با مرد جوانی ،پسر تازه میرفت پست بام کبوتر هوا میکرد و توی کوچه توپ بازی نه کار داشت نه زندگی آخر هم بعد از چند سال زندگی مجبور به جدایی شده. این مرد تمام مزایایی یک مرد متعهد و مسئول را دارد و سن وقتی تفاهم و عشق باشد موضوع اصلی نیست. زندگی در زمان حال است ، فردا را هیچکس نمی دانند چه میشود. و خوشبختی محدودیت ندارد‌.

بانو 1399/4/18 -15:09

درسته پول نقش مهمی توزندگی. داره اما همه چیز پول نیست اگر بود پولدارا باید طلاق توطبقه مرفهین صفر باشه اما میبنیم طلاق تو مرفهین بیدرد منجلمه بازیگرا بشدت بالاس پس همه چی پول نیست

کاربر ناشناس 3 1 پاسخ 1399/4/18 -13:55

وقتی خوش تیپ باشی همین است. و این دختر هم اگر خواستگاری بهتر از این آقا حتما نداشته . و این آقا هم کمی ندارد.وقتی در همه نقاط مخصوصا علاقه و عشق و اخلاقیات و روحیات مشترکند دیگر فاکتور سن اصلا محسوس نیست .زندگی ایده آل یعنی محبت و تفاهم .♥️

فقرا 2 2 پاسخ 1399/4/18 -13:07

فقط برای دیگران نسخه میپیچند

ناشناس 1399/4/18 -15:04

برای خودشون خوبه برای دیگران بدو زشت

ناشناس 12 3 پاسخ 1399/4/18 -11:53

ازدواجشون ک ب خودش مربوطه ولی خداییش اگه یکیدیگه اینکارو میکرد هنرمندا خودشونو جر میدادن

دختر 9 3 پاسخ 1399/4/18 -11:39

یعنی واقعا باید به خصوصی‌ترین اتفاقات و تصمیمات مردم سرک بکشیم؟؟؟ من خودم اصلا طرفدار سلبریتی بازی نیستم ولی کجای دنیا کسی رو بخاطر ازدواج با کسی دیگه مورد قضاوت و شماتت قرار میدن؟؟؟ آخه به کسی چه ارتباطی داره کی با کی و چرا ازدواج میکنه؟ معیارهای ازدواج هم باید مورد قضاوت عموم مردم قرار بگیره؟ وقتی دو طرف همدیگه رو انتخاب میکنن و روند ازدواج صورت میگیره چرا باید ماها توی کا. هم سرک بکشیم؟؟؟

سعید 1399/4/18 -13:29

علتش بی فرهنگی وبداخلاقی عده ای پرادعاست وگرنه ازدواج یک مساله خصوصی است به کسی ارتباط نداردمن اگرجای اینها بودم به منتقدین که انتقادشون رو عمومی ورسانه ای می کردند‌می گفتم لطفا خفه شیدبشما مربوط نیست فضولی درمسائل خصوصی مردم ممنوع.

ناشناس 1399/4/18 -13:49

اخه سلبریتیا خودشون نخود هر آشن

رضا 19 3 پاسخ 1399/4/18 -10:49

قطعا اگر چنین ازدواجی در دوردست ترین نقاط مرزی کشور صورت میگرفت سلبریتی ها روغنفکر یقه میدریدند و ندای مخالفتشان گوش فلک را میدرد اما چون از هم قماششان هست منعی ندارد.

سعیده 13 3 پاسخ 1399/4/18 -10:20

زیاد به ذهنت فشار نیار خیلی خوب کاری کرده تا بهاره خانم بسوزه!!!!! حداقل وارد زندگی یه زن و بچه معصوم نشده