فیلم/ اعتراض شدید رئیس بانک مرکزی به مخالفانش: وقتی اینکارها را می‌کنید چگونه قیمت دلار را کنترل کنم!؟


12 تیر 1399 - 15:04
5efdb8412dd88_2020-07-02_15-04
رئیس بانک مرکزی تاکید کرد: مدام می‌گویند همتی تقاضا را سرکوب کرده، کدام تقاضا را سرکوب کردم؟!

عبدالناصر همتی گفت: به اسم ته لنجی، لنج‌ها را تا کله پر از کالای خارجیِ قاچاق می‌کنند؛ بعد می‌گویند چرا همتی نتوانست قیمت دلار را کنترل کند؟ وقتی اینکارها را ادامه می‌دهید، چگونه می‌توانم قیمت دلار را کنترل کنم؟
رئیس بانک مرکزی تاکید کرد: مدام می‌گویند همتی تقاضا را سرکوب کرده، کدام تقاضا را سرکوب کردم؟! به من می‌گویند اجازه بده بدون انتقال ارز کالا وارد کنیم؟ مگر می‌شود بدون انتقال ارز کالا وارد کنی؟ تو می‌خواهی از کف بازار دلار بخری و قیمت‌ها را بالا ببری!

رئیس بانک مرکزی تاکید کرد: مدام می‌گویند همتی تقاضا را سرکوب کرده، کدام تقاضا را سرکوب کردم؟!

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

عبدالناصر همتی گفت: به اسم ته لنجی، لنج‌ها را تا کله پر از کالای خارجیِ قاچاق می‌کنند؛ بعد می‌گویند چرا همتی نتوانست قیمت دلار را کنترل کند؟ وقتی اینکارها را ادامه می‌دهید، چگونه می‌توانم قیمت دلار را کنترل کنم؟
رئیس بانک مرکزی تاکید کرد: مدام می‌گویند همتی تقاضا را سرکوب کرده، کدام تقاضا را سرکوب کردم؟! به من می‌گویند اجازه بده بدون انتقال ارز کالا وارد کنیم؟ مگر می‌شود بدون انتقال ارز کالا وارد کنی؟ تو می‌خواهی از کف بازار دلار بخری و قیمت‌ها را بالا ببری!

38

نظرات 22
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 3 0 پاسخ 1399/4/14 -15:35

آقای همتی قربون شکل ماهت این قیمتها چیه حتما داری شوخی میکنی یه کاری کردی دیگه فکر طلاق دادن خانم را فراموش کنم

علی تارنما 2 0 پاسخ 1399/4/14 -14:18

سلام به همگی: بخدا عین واقعیته که مقصر اصلی خود دولته ،نه تحریمها ونه آمریکا هیچ نقشی در گرونی دلار ندارن،همون جوری که یک شبه دلار رو بردن بالا یک شبه هم میشه آوردش پایین. از فردا دولت اعلام کنه دلار 1000 تومنه، همه چی مثل برق میاد پایین ،چون افزایش قیمتها وتورم بخاطر دلاره.منها دولت با افزایش قیسمت دلار تمامی کسربودجه وبدهی به بانکهای خصوصی خودشو جبران میکنه وپدر مردم ومملکت وارزش پول ملی کشورو در میاره وحاصل میشه این مملکت داغون ومردم بدبخت و فشارزندگی و نارضایتی و سردرگمی همه .

ارسطو 1 0 پاسخ 1399/4/14 -13:23

منو یاد اون حرفش میدازه کهگفت آرزو بر جوانان عیب نیست اون موقع دلار 13بوذ الان 21 یکی از یکی بدرد نخورتر

کاکتوس 0 3 پاسخ 1399/4/13 -18:00

اگه یک پنجم مسولین این کشور همت و غیرت و سواد آقای همتی را داشتند این مملکت گل و بلبل بود، از روحانی بعید بود یک همچنین مسولی رو انتخاب کنه. دوست دارم آقای همتی و به شما اعتماد دارم.

ایرانی 0 1 پاسخ 1399/4/13 -09:39

شمااگه راست میگی چرازوررانمیگذاری تنگ صادرکننده ظالمی که داره بادلارهاحال میکنه وشما میگی ما باهاش میسازیم تا دلارها رابیاره به همین خیال باش دارمیاره دلارهاتوراهه همه رابدبخت کردی رفت خداازتون نگذره.

حامد 5 2 پاسخ 1399/4/13 -01:31

اقای همتی بله شما باعث و بانی تعطیلی هزاران کارگاه تولیدی و بیکاری هزاران کارگر هستی...مرد مومن بدبخت کردی ما رو برو کنار بزار یه کار بلد بیاد...از بس قوانین مسخره و دست و پا گیر گذاشتی که نمیشه ارز نیمایی گرفت به این کالا میدم به اون کالا نمیدم هر روز یه قیمت یه روز 9 تومن یه روز 16 تومن فردا سیستم خرابه ...یه کلام بگو غیر کالا اساسی ارز نمیدم راحت کن ملتو ...به همه فک و فامیلات ارز میدی گونی گونی به ما که میرسی 100 دلاری دو تا میزاری تو جیبمون ...صادرات و وارداتو باز کن بزار بازار راه بیفته همه رو خفه کردی که نکنه دلار بشه 20 تومن حالا بفرما 20 رو هم رد کرد ...این سیستم کار شما ملتو فلج میکنه اجازه بده بازار باز بشه بزار دلار بره بالا ولی تولید و درامدم میبره بالا فشار روی مردم کم میشه

محمود 2 0 پاسخ 1399/4/13 -00:35

وای از ان روزی که پرده ها کنار برود.خلاصه شماها از پیامبرها وامامها که بالاتر نیستین.واقعا برای کی این همه پول جمع میکنین خدا لعنتتون کنه.....

بنده خدا 1 0 پاسخ 1399/4/13 -00:26

گیرم که درست لنج ها جنس وارد مکنند اما تو بازار بنام دسته دوم می فروشند بفرمائید تجار و کارخونه دارها که ارز میگیرند چرا اجناس شون چند برابر می فروشند و هیچ کنترلی هم نمشوند

راحیل 6 0 پاسخ 1399/4/13 -00:07

یعنی شما می فرمائید چهار تا لنج چوبی که یکسال هم هست کشور های عربی هم راشون نمیدن چند تاشونم با هم آتش گرفتن باعث نابودی اقتصاد ایران شدند جلل خالق بابا خودتون که اعتراف کردید دلار ها را به کیا داد یدقرار شد اسامی اونهایی که بر نگرداند را اعلام کنید چکار به لنج دار بدبخت داره اونا که دیگه با این سوخت دریا نمیرند

مفتی 11 0 پاسخ 1399/4/12 -23:20

شما یه مشت دروغگو هستید،جیب دولت خالی شده داره خون مردم ر میریزه تو جیبش جز دروغ هیچی نمیگید،یعنی کل اقتصاد ایران با چندتا لنج درست و خراب میشه؟واقعا خودتون هستید،ملت رو حالو فرض نکنید این کشور هزاران سوراخ سمبه داره برای دزدی کردن و چپاول ملت

عبدالکریم 7 0 پاسخ 1399/4/12 -23:16

دقت کنید این خبر برای زمستان سال گذشته یا گذشته تر است به لباس دکتر نگاهی بیندازید خیلی باحالی خبر فوری که این قدر فوری خبر می دهی ...

علیزاده 5 0 پاسخ 1399/4/12 -21:19

جناب همتی دلار هارا به ازما بهتران می دهید وشروع ننه من غریبا راه می اندازید تا افکار عمومی را گمراه کنید ماجرای 4/8 میلیارد دلار چه شد مگر به غیر شما کسی این دلار ناقابل را به مفتخورها داداندیکمی همت یک کمی غیرت

علیزاده 6 0 پاسخ 1399/4/12 -21:12

جناب همتی این دلار ها را کی به بازار میدهد به غیرازبانک مرکزی کسی هست صراف ها از کجا دلار وارد بازار میکنند این شما هستید عامل گرانی دلار شده اید

ناشناس 6 0 پاسخ 1399/4/12 -20:16

یک سال میشه که دبی تعطیله هیچ لنجی هم جنس از اونجا نمیاره،عجب دروغگویی هستین

ناصر 2 0 پاسخ 1399/4/12 -20:13

بیخودی الملک

دولت راه قلچاق را به ما هم یاد بده 0 0 پاسخ 1399/4/12 -20:00

مردم عزیز توجه فرمایید حرف های این دولت واقعی نیست بنده یه کارگاه تولید دارم سال ۰۷ با افزایش کالا خدمات و ارز بته بکباره مواد اولیه ام ۵۰ برابر گران شد تعطیزل کردم تا الان دارایی برایم. ۱۰۰ میلیون بیمه کنارگ ری هم ۱۰۰ میلیون. بریدن کنارگاه معافیت ده ساله دارد ولی الرس. مالزیات بریدن چگونه تولید رونق دارد ؟؟؟ بنده اشتباه کردم سزمایه ام در تولید بردم باید بروم واردات کنم اقای همتی یادم بده چثنه دکالای قاچاق وارد کنم چون هر چی جفه بازی است زیر سر بعضا مسولین بوده. و هست راه قاچاق را یاد بدهید خشته شدیم

مجید 6 0 پاسخ 1399/4/12 -19:44

واقعا باعث تعجب است آیا اجناس ته لنجی دلار را بالا و پایین می آورد.اجناس ته لنجی که که ازاسمش معلومه چی هستند .

سونامی 3 0 پاسخ 1399/4/12 -19:43

دروازه این مملکت بازتر از اونیه که فکرش رو میکنی ، و این چیدمان مدیریت و تخصص سردمداران و جلوداران و مدعیان از ما بهترونه این مرزوبومه که بعد از 40 سال نشو نما داره خودشو نشون میده ناراحت نباش .از این بدتروشو هنوز باید ببینیم .

کارشناس.اقتصادی 2 0 پاسخ 1399/4/12 -19:42

سلام.باید.عرض.کنم.عمکرد.جناب.اقای.همتی...مدیر.کل.بانک.مرکزی.در.این.ایام.تحریم.تورم....و.بیماری.ویروس.کرونا.خیلی.خوب.بوده.ایشان.دغدقه.گرانی.ارز.دلار.وگرانی.مسکن.و.کالا.رادارند.الحمدوالله.از.عهده.اش.خوب.بر.امدند.واز.طرفی..هجوم.سرمایه.به.بورس.با.مدیریت.خوب.ایشان.و.وزیر.محترم.وزارت.واقتصاد.و.دارایی.وهماهنگی.مدیر.عاملان.بانکها.و.کارکنان.شریف.و.زحمتکش.و.امانت.دار.بانکها.توانستند.در.جهت.جهش.تواید.واقتصاد.هدایت.ومدیریت.کنند.و.بزودی.تورم.وگرانی.مهار.خواهد.شد.و.کارنامه.تراز.مثبت.و.ارز.اوری.بانکها.مثل.بانک.ملت.وتجارت.وصادرات.نوید.مهار.تورم.است.و.پایان.تیر.ماه.مجمع.بانکها....و.افزایش.سرمایه.بعضی.بانکها.و.توان.تسهیلات..دهی.بیشتر.و.جهش.تولید.خبرهای.خوبی.در.راه..است.همه.اینها.نشان.از.قدرت.مدیریت.محترم..مدیر.کل.بانک.مرکزی.و.وزیر.محترم.اقتصاد.ودارایی.ومدیران.بانکها.وسایر.شرکتها.وکارکنان.تلاش.گر.بانکها.حکایت.دارد.و.تحریم.یکجانبه.و.ظالمانه.امریکای.در.حال.افول.بی.اثر.خواهد.بود.واسلام.

ناشناس 1 3 پاسخ 1399/4/12 -19:40

بانک مرکزی باید چرخش حسابها را کنترل و رصد کند راهی جزاین ندارد