علی حضریان نماینده مجلس در گفت وگو با «خبرفوری»:

دولت۷سال مسکن نساخت/بسیاری از دلال بازی در مسکن‌های زیر ۱۵۰متر است

نماینده تهران در مجلس معتقد است: یکی از دلایل اصلی تلاتم‌های موجود بازار مسکن به علت حجم بالای نساختن مسکن در ۷سال گذشته است.

دولت۷سال مسکن نساخت/بسیاری از دلال بازی در مسکن‌های زیر ۱۵۰متر است

علی حضریان در گفت وگو با خبر فوری در خصوص مشکل مسکن در کشور گفت: بسیاری از دلال بازی در مسکن‌های زیر ۱۵۰متر است، اما شنیده‌ها حاکی است که دولت قصد دارد فقط از خانه‌های خالی بالای ۱۵۰متر مالیات بگیرد.

وی ادامه داد: مسکن باید از کالای سرمایه‌ای به کالای مصرفی تغییر حالت بدهد و دولت باید مجبور به تغییر رویه در حوزه مسکن شود.

22

حجم ویدیو: 4.77M | مدت زمان ویدیو: 00:04:21 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • منتظر
    0

    نماینده محترم دولت 7 سال مسکن نساخت حالا شما بسازید. کار باید جهادی باشه ، اینکه مثل این دولت نامحترم که در اوایل کار فقط شخص آقای احمدی نژاد (که الحق و الانصاف کار زیاد کرد) رو زیر سوال برد و خواست که او رو ناکارآمد جلوه بده شما هم این دولت رو هدف گرفتید که دردی رو دوا نمی کنه... به عمل کار برآید به سخنرانی نیست قربونت !

  • مجید
    0

    مسکن بصورت خصوصی همیشه ساخته میشه علت گرانی مسکن ۲ چیز است اول سیاست کل نظام این است که در شهرهای بزرگ عمودی سازی بشه و اجازه ساخت برای زمینهای اطراف شهرهای بزرگ نمیدهند در نتیجه قیمت زمی

  • مجید
    0

    علت اصلی گرانی مسکن در کشور ما یکی سیاست کلی نظام است که در شهرهای بزرگ فقط عمودی سازی بشه در نتیجه اجازه ساخت به زمینهای اطراف شهرهای بزرگ نمیدهند و قیمت زمین در شهرهای بزرگ به دلیل کمبود بصورت سرسام آور که نظیر آن در جهان کمتر پیدا میشه بالا رفته بهترین ساخت برای اپارتمان متری ۵ یا ۶ میلیون که بالاتر نیست اما در شهری مثل تهران متوسط قیمت متری ۲۰ میلیون در ثانی به دلیل آنکه مردم اعتماد به دولت و نظام ندارند برای حفظ ارزش دارائیهایشان هجوم به خرید ملک دپارتمان آوردند تقاضا زیاد شده و قیمت بالاتر رفته بی مدیریتی و سو استفاده دلالان هم که جای خود داره

  • علی محمد صادقیان
    0

    به جای مسکن و ارزانی و رفاه مردم , دولت برجام را آورد .

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      پس نه دولت باید با دنیا سر ستیز داشته باشد ؟ احمق

  • ایرانی
    0

    نگو هفت سال مسکن نساخته بگو 40 سال هیچ نساخته جز موشک .

  • حامدی
    0

    با توجه به نرخ پایین موالید در دو دهه گذشته به جرات می توان گفت یک برابر ونیم نیازمندان مسکن در کشور مسکن وجود دارد مشکل اصلی فعلی در این حوزه افت اررش پول به دلیل تحریم ها و هجوم ملت به بازارهای سرمایه ای چون زمین ، مسکن ،طلا وسکه ، ارز ،بورس و.... می باشدنوسانات شدید در این حوزه ها وافت شدید قیمت در برخی فصول موید ادعای فوق است مثلا پارسال همین موقع قیمت مسکن به شدت سقوط وحدود ۴۰ درصد پایین امد ، پس مشکل جای دیگر است وقتی سکه می شود ۹ میلیون قطعا مسکن هم بالا می رود

  • بهار
    0

    آقای نماینده تو نگران مسکن مردم نباش هرکسی به نحوی یه سرپناهی پیدا خواهد کرد ،بخدا قسم من خیلی ها رو میشناسم خودرو دارند قیمتش بالای صدمیلیونه انوقت ناله میزنه برای نداری اجاره مسکن !!! خو برادر عزیز درسته که خودرو هم نیازه ولی اکنون سرپناه مهم تر از خودرویه ، چرا ناله میزنی ، والله قسم ما سالها زندگی کردیم یه دوچرخه هم نداشتیم برای ایاب و ذهاب !

  • محمد
    0

    کاملا موافقم ، مسکن باید از کالای سرمایه ای به کالای مصرفی تبدیل شود ، چطور است که یک واحد بیست سال ساخت که هیچ استانداردی هم ندارد و در حال فرسودگی ست روز به روز ارزشش بیشتر میشود ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها