ماراتن انتخابات 1400 با «تکذیب» آغاز شد / نه اصولگرایان نامزد اصلی خود را معرفی می کنند، نه اصلاح طلبان / احمدی نژاد و سیدحسن خمینی تنور انتخابات را داغ می کنند؟

رقابت های پنهان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده درحالی آغاز شده که چهره های مطرح در این میدان یک به یک کاندیداتوری خود را تکذیب می کنند.

ماراتن انتخابات 1400 با «تکذیب» آغاز شد / نه اصولگرایان نامزد اصلی خود را معرفی می کنند، نه اصلاح طلبان / احمدی نژاد و سیدحسن خمینی تنور انتخابات را داغ می کنند؟

یکی از مشهورترین این چهره ها برای انتخابات سال آینده، محمدجواد ظریف است که هرچند گفته می شد می تواند نامزد محبوب اصلاح طلبان در سال 1400 باشد و امیدها به گشایش های دیپلماتیک و اقتصادی را بیشتر کند، اما خود در گفتگویی اینستاگرامی گفته، بنای نامزدی در انتخابات ندارد.

به جز او، همتی رئیس کل بانک مرکزی هم که شایعه شده بود قرار است در انتخابات حضور یابد، از سوی نزدیکانش این شایعه را رد کرده است.

از دیگر چهره هایی که حاضر نیستند نامشان با انتخابات گره بخورد، محسن هاشمی است. فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی که بالاترین رای را در انتخابات سال 96 شوراها کسب کرد، گفته است تمایلی ندارد که چهره اصلاح طلبان در انتخابات سال بعد شود.

محمدباقر نوبخت معاون حسن روحانی هم که به دلیل سیاست های اقتصادی دولت مورد هجمه منتقدان است و این گمانه مطرح شده بود که سفرهای استانی اش بی ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری نیست، حاضر به تایید این شایعه نشده و فعلا جزو انکارکنندگان کاندیداتوری است.

در ان سوی میدان سیاست، وضعیت اصولگرایان هم شبیه اصلاح طلبان است و گزینه های این جریان نیز حاضر نیستند رسما خود را به عنوان کاندیدا معرفی کنند.

مثلا علی لاریجانی که یکی از مهمترین چهره ها برای انتخابات 1400 مطرح می شود گفته تصمیمی در این رابطه نگرفته است.

از محمدباقر قالیباف هم به عنوان یکی دیگر از نامزدهای احتمالی نام برده می شود که نمایندگان نزدیک به وی این احتمال را رد کرده اند. درست مانند ابراهیم رئیسی که او نیز خبر حضور در ماراتن پاستور را تایید نکرده است.

پرویز فتاح هم که تا به حال بارها نامش به عنوان نامزد احتمالی اصولگرایان مطرح شده نیز در گفتگویی تلویزیونی گفته رغبتی به حضور در عرصه انتخابات ندارد.

به این ترتیب باوجود آنکه معمولا رقابت های انتخابات ریاست جمهوری از نیمه دوم سال پیش از انتخابات رسما کلید می خورد، در این دوره هنوز حرفی از چهره هایی که قطعا در صحنه انتخابات حاضر خواهند شد، نیست.

البته شاید از میان چهره هایی که حضورشان در انتخابات مطرح شده و هنوز تکذیب نشده، بتوان حدس زد برخی مردان سیاست بی میل به نامزدی نیستند. مهمترین آنها، محمد احمدی نژاد است. مردی که حضورش در انتخابات می تواند تنور این رویداد سیاسی را داغ کند. از ان سو زمزمه هایی درباره نامزدی سید حسن خمینی هم به گوش می رسد. چهره ای که رقابت او با احمدی نژاد، انتخابات 1400 را به یکی از جنجالی ترین رقابت ها در تاریخ سیاسی ایران تبدیل خواهد کرد؛ البته به شرطی که این دو تمایلی برای حضور در عرصه و توانی برای اخذ تاییدیه شورای نگهبان داشته باشند، چراکه هر دو چهره در پرونده خود، رد صلاحیت این شورا را دارند؛ یکی برای ریاست جمهوری و دیگری برای خبرگان رهبری.

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 70
  • ایرانی
    0

    سید حسن باید پاسخگوی هزینه های ساخت حرم و خسارات اصلاح طلبان به کشور و ملت باشند نه‌مدعی ریاست جمهوری.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      انتخاباتی که با حسن خمینی واحمدی نژاد گرم بشه باید براون کشور گریست

    • خخخخخخ
      0

      انتخاباتی که با حسن مصطفوی بخواد گرم بشود باید برآن انتخابات گریست

    • انقلابی
      0

      ما رییس جمهوربا جسارت ونترس می خواهیم نه کسی که غربگرا ویا شرقگرا وبفکرسرما یه داران باشد کسی باشد که دم ازمحرومین بزند انقلابی اقتصاد دان مدیر وکاردان ونه با مدرک قلابی وجهادسازندگی جدیدتشکیل دهدتا خرابیهای سی ساله را احیا کند

    • املاپور
      0

      حسن خمینی رو مگه از شیر گرفتن!!؟

  • رضا.
    0

    سوپر من هم از طرف اصلاح طلبان وارد انتخابات 1400 شود رای نمی‌آورد چون اصولا اکثریت مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند و نامزد اصولگرا با رای کم و بدون رقابت دولت را تشکیل خواهد داد مگر اینکه در این زمان باقیمانده اتفاق خاصی بیفتد که باعث تحول مثبت عظیمی برای مردم شود مثلا توافق با آمریکا و لغو همه تحریم ها و بهبود سریع اقتصاد کشور.

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      احمدی نژاد هم دست بردار نیست.

    • ۰۰۰
      0

      سوپرمنو خوب اومدی ولی این حرف که مردم شرکت نمیکنن از اول انقلاب در هر دوره انتخاباتی ورد زبون ضد انقلاب بوده و هست امیدوارم درک کنین که وقتی مردم یه کشور پشت نظامش همه جوره وایستن آمریکا عمرا تحریم نمیکنه اونارو ..آمریکا مثل یه بچه تخسه..اگه نترسونیش تا صد سال دیگه هم سرجاش نمیشینه ....و حضور مردم همون اقتدار ملی و قدرت تصمیم گیرندس که والله والله اگه پشتش بعضی خود فروخته و بیشعور چراغ سبز مذاکره نشون ندن هیچ وقت آمریکا تحریمی علیه ایران وضع نمیکنه این خاصیت آمریکا و هر استعمارگر خورد و کلانه .سالهاست رهبر میخوان اینو به یه عده بفهمونن ولی متاسفانه این یه عده نسلشون از زمان پیامبر بوده که پیامبر هم از هدایتشون صرف نظر کرده یه عده ادم خشک و متجدد که فک میکنن خودشون فقط میتونن مشکلاتو حل کنن(تکلیف اینا مشخصه .مشکل بقیه مردمن که هرکسی ساز خودشو میزنه ...)

    • رضا
      0

      سلام من با این که که شما گفتین برنامه‌های صندوق نمیرن موافقم ولی اگر آقای احمدی نژاد تایید صلاحیت شوند و اگر خود دکتر احمدی نژاد برنامه ای برای حضور داشته باشند مطمئن باشین مردم به خاطر دکتر احمدی نژاد میرن پای صندوق ولی اگر ر ایشان به هر دلیلی در انتخابات ۱۴۰۰ حضور نداشته باشند شاید بگیم با حضور کم مردم در انتخابات من مطمئنم اگر ایشان در صحنه حضور داشته باشند با رای خیلی بالایی وارد پاستور خواهد شد ولی اگر ایشان نباشد یا سعید جلیلی یا الهام رای خواهد شد عزیزانی که نامبرده شده در بالا آقای لاریجانی آی فتاح آقای نوبخت بخت و آقای سیدحسن خمینی نمی توانندمردم رو پای صندوق رای بیارن مردمی که ۵۵ میلیون

  • .
    0

    چرا برای مقامات تصمیم گیر اصلی انتخابات برگزار نمی کنید . این پست ها که تشریفاتی و اختیاری ندارند

  • ایرانی
    0

    اگر قرار است حکومت از آن چند خانواده باشد من به شخصه شکر خوردم که رای دادم.

  • راحیل
    0

    آنقدر وضعیت اقتصادی خراب شده که فرق نمی کنه کی بیاد اصولگرا یا اصلاح‌طلب فااصله طبغاتی جامعه زیاد است فقیر فقیرتر شده پولدار پولدارتر هیچ کس نمیتواند کاری بکند امیدی وجود ندارد

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      احسن تبارک الله

  • .......
    0

    تو این مملکت رئیس جمهور یعنی کشک! تا وقتی سیاست های کلانو یکی دیگه تعیین میکنه هیچ فرقی نمیکنه کی رئیس جمهور باشه چون ادامه راه همون سیاستای کلانو میره فقط تدارکاتچیه . تمام

    نظرات شما -
    • ملورین
      0

      بالاخره مردم کم کم دارند می فهمند که رییس جمهور دراین مملکت یعنی کشک . البته تا همه بدانند خیلی راه هست 41 سال شده تازه دارندمی فهمند ؟

    • کاربر ناشناس
      0

      من کشک و بادنجون خیلی دوست دارم بخورم طرز تهیه را بگویید بپزم

    • ایرانی
      0

      طرز تهیه ابتدا دکل نفتی رو شب هنگام پیدا میکنیم سپس در صبح دکل را غیب میکنیم و هیچکی نمیگه دکل کجا رفت چون مملکت ما صاحب نداره

    • ....
      0

      دقیقا درست گفتی و تنهادلیل منفور شدن تمام رییس جمهور ها همینه بعضی ها تنها در سود با ربیس جمهور شریک هستند.تا مردم این حقیقت تلخ رو بفهمند ظاهرا حالا حالا باید این خوبه اون بده کنیم

  • کاربر
    0

    فقط محمود احمدی نژاد اگه تایید صلاحیت بشه

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      نظرات بطور واضح دسنکاری شده است.

    • محمد
      0

      خير دستکاری نشده.... شما چشم دیدن محبوبیت اورا ندارین

  • یک جوان نا امید.
    0

    یعنی واقعا وضعیت بهتر میشه؟! خیلی وقته به جز سکوت هیج حرفی برای گفتن ندارم‌..افسرده افسرده ..

  • کاربر
    0

    الان کشور ما هزاران هزار رئیس جمهور داره هر کارمند اداره ای که میری برا خودش رئیس جمهوره و ما رعیت خدا حقمارو از همه ظالما بگیره همه اونایی که جوونی منو نابود کردن

  • علیرضا کمالی
    0

    خدا کنه احمدی نژاد بیاد

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بیاد و نیاد همین آش و همین کاسه علی برکت الله

  • علی
    0

    محمود رو نوشتید محمد احمدی نژاد :))

    نظرات شما -
    • اصغر
      0

      تو به بزرگواری خودت ببخش ششون!!!! والا چی بگم دیگه!!!!؟

  • ابوالقاسم طریقی
    0

    بدون شک بهترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد هست چون که بسیار باسواد با وجدان باانصاف وشجاع است وهیچ دزدی درپرونده ایشان نیست

  • reza
    0

    یه نفر گفت گفته بود که اگر با آمریکا وارد مذاکره شیم شد معلوم بیان پایه صندوق ولی فراموش نکنیم دولت یازدهم با آمریکا وارد مذاکره شد و و اون امضا و برجام آیا به نفع مردم بود یا ضرر مردم به نظر من به ضرر مردم بود چراکه هیچ نفعی مردم نبردند بلکه این آمریکا بود پیروز این امضای بیخود بود آقای ظریف فقط مردم ایران رو در جهان خار کردند آقای روحانی فقط مردم ایران رو کوچک نشان داد من نمیدونم چرا دوباره حرف از آمریکا شد الان در کشور آمریکا مردم خود آمریکا به دولتش اعتماد ندارند و هر روز دره آل تظاهرات هستند من به عنوان یک ایرانی اعلام می کنم اگر برجام و آمریکا خوب بود الان زندگی مردم گل و بلبل ما فراموش نکنید جنگ تحمیلی عراق با ایران کل دنیا با آمریکا و عراق بودند و ما تنها

  • کاربر ناشناس
    0

    هر کی رییس جمهور بشه فقط برای ثروتمندان بهتر میشه و مردم فقیر و بدبخت فقیرتر و بدبختر میشند و هر روز آرزوی مرگ از خدا میکنند و ظالمینی که به آنها ظلم کرده را نفرین میکنند و ثروتمندان هر روز ثروتشون بیشتر میشه و حکومت از اونا حمایت می‌کنه و یک ریال هم مالیات پرداخت نمی‌کنند و فقط مالیات از مردم ضعیف و مستضعف می‌گیرند و این وضع کنونی کشور ماست .

  • پرتوی
    0

    این ها بازی است برای به صندوق آوردن مردم. در انتخابات مجلس استقبال کم بود و طبیعا برای ریاست جمهوری خیلی کم است این یک حقیقت است .غالب مسئولین برای جیبشان و قدرتشان فعالیت می کنند . مردم این را فهمیدند تمام.

  • کاربر ناشناس
    0

    هر اداره میریم هر کارمندی برا خودش یه رییس جمهوره و برا خودش یه قانونی درست کرده تا بیاد کارمون تو اداره درست بشه باید هفت خوان رستم را رد کنیم و بعد هم یا سکته قلبی یا سکته مغزی میکنیم و بریم قبرستون برا همیشه بمیریم و کار اداریمون اینطوری به پایان می‌رسد .

  • احمد
    0

    ریس جمهور توی این مملکت با سرطان اقتصادی و مفسدان کار بلد یعنی وقت هدر دادن وقت مردم

  • حق الناس
    0

    با اینکه در یک کشور اسلامی و مردمی مسلمان هستیم ولی بوی گند فساد، دزدی ، اختلاس ، رانت بازی و رشوه سرتاسر ادارات و ارگان های شهرها و استان‌های کشورمون رو برداشته . مسؤلین پر از ادعا ، چه بلایی سر این مملکت آوردین؟ چرا هر روزه شاهد اختلاس ملیاردها پول از بیت المال هستیم چرا مسئولی سالها اختلاس میکرده تازه دستش رو شده پس این همه دادگاه در سرتاسر نقطه کشور بنا شده اینهمه مدت کجا بوده و چیکار میکردن نظارت کجای این ماجراست ؟؟ جالب است این دزدی ها در همه دوره های ریاست جمهوری اتفاق افتاده پس ریشه اینهمه نابسامانی ها و بی نظمی ها کجاست؟ چه کسی جوابگوی عرق شرم کارگرهایی هستند که از بیکاری توان اداره خانواده رو ندارند و هر از گاهی خودکشی یا خودسوزی میکنند؟؟خواهشا عرضه مدیریت کشور رو ندارید نامزد انتخابات نشوید، وعده ندهید ، ادعای بیخود نکنید هر از گاهی به هر بهانه ای از ما مردم و قشر ضعیف پول بیخود نگیرید و بزارید با اندک درآمد خود با سختی زندگی کنیم و آرام آرام بسوزیم و عمرمان تمام بشه از شما میخواهیم ما را به حال خودمون رها کنید . امضاء ، کارگر ایرانی مجرد 33 ساله و بیکار

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      توی هر اداره میریم تا بیاد کارمون تموم بشه یا سکته مغزی یا سکته قلبی میکنیم بعد میریم قبرستون می‌میریم و اینطوری کار اداریمون به پایان می‌رسد علی برکت الله .

    • ایرانی
      0

      اگر اسم یکی نادر بود فقط یک اسم است.

  • هاشم
    0

    من الان ۳۰سال سن دارم وقتی حکومت نتوانست برای من شغل ایجاد کند دیگه از سن ۳۰به بالا رای نمیدم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اصلا. قرار. نیست. که. ایرانیان. وطن. پرست. رای. بدهند

    • سروش
      0

      تلاش کن و یک میلیونر خودساخته بشو دنیا برای همه امکانات دارد. این همه میلیونر خودساخته. مشکل ایناست که ما تلاش نمیکنیم و میخاهیم یک نفری بیاد مارو نجات بده. خیلی ها ازدواج نمیکنن برای مشکلات اقتصادی. در حالیکه اگرسطح توقعات پایینبیاید همه مشکلات حل میشود.

  • لیلا زحمتکش
    0

    در مورد احمدی نزاد. ازموده را ازمودن خطاست اختلاسهای اطرافییان نزدیک او یادمان هست در مورد اقای فتاح گزینه خوبی هستند دست پاک وکاری وبدون حاشیه

    نظرات شما -
    • هامون
      0

      تو دیگه چقدر پرتی از روزگار.اختلاسهای دوره احمدی نژاد از اون حرفهاست.اگه احمدی نژاد تو مناظره سال ۸۸ آقازاده ها را رسوا نکرده بود اونها همچنان مصونیت و تقدس داشتند.پس تا ابد مدیون احمدی نژادیم که به ما جرات داد تا دنبال احقاق حق باشیم واز کسی نترسیم

  • باران
    0

    فقط احمدی نژاد و تف به فساد طلبان

  • فرید نمازی
    0

    من به شخصه دیگه غلط میکنم به کسی رای بدم از طرفی هم رای دادن به یک عده خاص که ریاست قپا بینشون دست به دست میشه و تقریبا حالت جزیره ای شده و فقط یک عده خاص توسط شورای نگهبان تایید میشن به چه دردی میخوره!!!

  • مجید
    0

    آقای نویسنده ای که نوشتی با آمدن ظریف احتمال گشایش دیپلماتیک و اقتصادی وجود داره میشه بفرمایید این قهرمان دیپلماسی شما تو برجامی که چهار پنج سال تمام مملکت الاف اون کرد چه دستاوردی داشته بجز تحقیر ایران که با آمدنش تو ریاست جمهوری چه گلی به سر کشور میخواد بزنه.

  • صدافت
    0

    اولا طریقه انشای بعضی اخبار خبر فوری مثل همین مطالب طوری فلسفی وار مکتوب می شود،که خوانند ضمن خواندن در آخر چیزی نمی فهمد وجز نفرین چیز دیگری رانثار نویسنده نمی کند.دوم اگر به رای ملت باشد تا احمدی نژاد هست به کسی دیگر رای نخواهند داد.چون هرکسی را خدا برای کاری افریده

  • کاربر ناشناس
    0

    درود بر حسن خمینی

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام سلامتی میاره همیشه سلام کنیم

    • متین شاد
      0

      اینقدر درود درود نکن حسن خمینی هنوز بچه است که پا را در رقابتها بگذرد وجلوتر از هیکل تو خالی اش جلو جلو راه برود و ادعای حضور در خبرگان هم که دارد و از همین الان معلوم است که فتح جایگاه رهبری را هم در سر دارد خدا می داند که امام عزیزمان از این نوه اش در دیار باقی چه حالی دارد الله و اعظم .......،

  • کاربر ناشناس
    0

    هر کی بیاد هر کی نیاد همین آشه همین کاسه افتتاح میکنیم علی برکت الله .

  • آقای جورج
    0

    یعنی جدی جدی اصلاحات ، تا این حد رو بیشعور بودن ملت حساب باز کرده؟!!! بازخورد خخخخدماتِ شایانِ، شیخ حسن و رفقا ، چنان برکت و پس لرزه ایی داره که حالا حالا ها ممکن نیست این ملتِ رنج دیده ی تحت فشار ، حتی به روی کار اومدنِ یه رئیس جمهور اصلاح طلبِ دیگه ، که جز حرف و پوپولیسم هیچ خاصیتی نداره رای بدن. مگر اینکه، خورشید از مغرب طلوع کنه یا واقعاً معجزه ایی بشه واصلاحات از تو کلاهشون خرگوش دربیارن.

  • کاربر ناشناس
    0

    اگه کسی از کره مریخ هم بیاد نمیتونه مشکلات مردم بدبخت ایران را حل کنه فقط آدم فضایی ها میتونند بیاند از ایران اختراعات و جاهای دیدنی را ببینند .

  • کاربر ناشناس
    0

    اگه کشکی رای بدیم کشکی کشکی یکی رییس جمهور میشه و شاید این رییس جمهور کشکی مشکلات کشور را کشکی کشکی حل کنه و قیمت کشک هم ارزون بشه پس کشکی کشکی رای بدهید .

  • زاگرس انارانی
    0

    به نظرم تنها چهره ای که بتواند تنور انتخابات را گرم کند ومشارکت را زیاد کند فقط احمدی نژاد است

  • زحمتکش
    0

    بدلیل ترس از نخریب شدن توسط رقیب تماما انکار میکنن ولی روزهای آخر همه یکدفعه احساس تکلیف میکنن و میرن فرم پر میکنن.دیگه با هیچ روشی نمیتونین مردم رو به صحنه بیارید الا آن حداقلی که بطور سنتی همیشه احساس تکلیف کرده و میرن رای بون مثل انتخابات مجلس

  • امیر
    0

    درود بر اصلاح طلبان ، یاوران سید حسن خمینی ، چشم ندارید کور بشه.

    نظرات شما -
    • مدافع حرم
      0

      معلومه خوب خوردی تو این مملکت

  • حقگو
    0

    نمیدونم شما گروه خبرفوری چرا ازاصلاح طلبان دفاع می کنید علی رقم این همه خیانت به مردم

  • حقگو
    0

    همه رجال سیاسی ایران فقط معطوف شده مگربه این چندتا نخاله ازرده خارج شده بی عرضه بیسواد دزد رانتخوارکلاهبردار نوبت جوانان غیور تازه نفس خداترس امیرکبیری هست مرده شوراین پیروپتالهای تن پرور طماع روببرن که رجال نباشن

  • متین شاد
    0

    نویسنده ی عزیز: بدان که اگرمی خواهی کشور روی خوش ببیند و همه ی مردم در این کشور به جایگاه واقعی خود باشند و دغدغه ای نداشته باشند باید از کسانی که عدالت را درست اجرا می کنندتفسیری داشته باشی ؛نه از دزدان و بی خردان تهی مغز و امتحان پس داده ها تعریف کنی و مارا در انتظار رقابت های انتخاباتی ببینی که چه خواهد شد هیچ!!!!

  • ایران
    0

    چه مردم ساده ای هستیم که بعد از اینهمه مصیبت و بلا و فقر و ننگ و بدبختی هنوزم داریم سر اصلاح طلب و اصولگرا باهم جروبحث میکنیم!! نتیجه انتخابات فقط یک چیزِ=آمدن یک مفسد بدتر در راس کار و بدبخت تر شدن ایران در دنیا. حالا شما بشینید بحث کنید که کی قراره بیاد نجاتمون بده

  • ایرانی
    0

    زنده باد احمدی نژاد مرگ بر اصلاح طلبان و اُمل های طرفدارش

    نظرات شما -
    • ایران
      0

      اصلاح طلب و اصولگرا که همه سروته یه کرباسن و فقط به فکر جیب خودشونن. بدبختی ما امثال تو هستن که۴۰ساله مرگ بر کل دنیا میگین و همیشه هم این مرگ و نفرت و بدبختی فقط نصیب خودمون میشه.مرگ بر دنیا کم بود حالا مرگ بر هموطنم اضاف شد؟!!! خدا خودش جواب شماها رو که نون تو خون مردم میزنید و میخورید رو بده.مرگ مرگ کردنتون برا ماهاست و خوشگذرونی و عشق و حالتون رو میرید تو همون کشورای کافر میکنید!!

  • شارون
    0

    حسن مصطفوی دیگه از کجا آمد.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      از توی لپ لپ!!! قبلا بود دیگه،مسخره!!!!!!

  • حسن
    0

    بنظر‌ من‌ باید‌ بریم‌ خشایارشاه‌ کبیرو‌ ازون‌ دنیا‌ بیاریم‌

  • هستینگ بی نوا
    0

    نظر به اینکه طبق گفته خودشان رئیس جمهور در دوره های اخیر تبدیل به تدارکاتچی شده است و همانطور که مجلس هم از راس امور به ته امور تبدیل شده و همه امور و دستورات کشور از دولتهای پنهان و سایه و فشار و و و ...... صادر می شود بنابراین برای مردم تحت همه نوع فشار هیچ فرقی نمی کند چه زیدی و از چه گروهی رئیس جمهور شود و در نتبجه تنها راه عدم شرکت در انتخابات و رای دادن .

  • M
    0

    تاوقتی این وضعیتمان باشد .دیگر رای نمیدهیم.

  • امیر
    0

    اقایان اینقدر این طناب نکشید ،تا وحدت ملی در ایران تشکیل نشه و تمام جریانهای سیاسی حامیان نظام با یکی نشن همین آش هست و کاسه چهل و چند سال به همین شکل گذشت نتیجه ای جز بدبختی و فقر دامن مردم گرفته نشده مگر یه عده چه اصلاح طلب و اصوالگرا از این موقعیت سو استفاده کردن بیایید مثل اول انقلاب در کنار هم باشیم تا مردم از فقر نجات دهیم .دوست دار انقلاب و امام و شهدا .

  • .
    0

    نا تاجی نه عمامه فقط جمهوری دموکرات ایران.فقط رفراندوم

  • کاربر ناشناس
    0

    تنها گزینه ای که صدرصد در دل مردم جای دارد آرای قابل قبولی میآورد سردار محسن رضایی احمدی نژاد امتحانش پس داده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها