در توئیتی مطرح شد؛

واکنش قالیباف به پیشنهاد مذاکره ترامپ


17 خرداد 1399 - 08:20
5edac68669cd2_5edac68669cd6
رئیس مجلس به پیشنهاد ترامپ برای مذاکره و توافق، واکنش منفی نشان داد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به توییت اخیر ترامپ در مورد توافق با ایران نوشت:

«فَلا تَهِنُوا وَ تَدْعُوا إِلَی السَّلْمِ وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَ اللَّهُ مَعَکُمْ وَ لَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمالَکُمْ» مبادا در مبارزه کوتاهی کنید و به کافران پیشنهاد سازش دهید. شما بالاترید چون خدا با شماست و مطمئن باشید نتیجۀ اعمالتان (مقاومت) را بی‌کم‌وکاست به شما می‌دهد.

رئیس مجلس به پیشنهاد ترامپ برای مذاکره و توافق، واکنش منفی نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5edac68669cd2_5edac68669cd6
17 خرداد 1399 - 08:20

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به توییت اخیر ترامپ در مورد توافق با ایران نوشت:

«فَلا تَهِنُوا وَ تَدْعُوا إِلَی السَّلْمِ وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَ اللَّهُ مَعَکُمْ وَ لَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمالَکُمْ» مبادا در مبارزه کوتاهی کنید و به کافران پیشنهاد سازش دهید. شما بالاترید چون خدا با شماست و مطمئن باشید نتیجۀ اعمالتان (مقاومت) را بی‌کم‌وکاست به شما می‌دهد.

منبع: انتخاب

66

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
فقیر دور افتاده. 7 7 پاسخ 1399/3/17 -14:02

درود بر تو دکتر. درود وصد درود بر تو ای مرد خستگی نا پذیر.. جانم فدای دکتر قالیباف.. از حقوق مردم ایران زره ای کوتاه نیا.

محمد 7 8 پاسخ 1399/3/17 -13:47

قالیباف می تواند از طرف ۵درصد مردم حرف بزند نه کل مردم

یک 9 3 پاسخ 1399/3/17 -13:34

انشاالله به پیروزی خواهیم رسید واین بساط دلار ودلار بازی جمع می شود انشاالله و ملت ایران سرافراز از ازمایش روزگار سخت بیرون میایند درود به رهبر فرزانه سید علی خامنه ای ودرود بر ریس مجلس جمهوری اسلامی قالیباف

بی‌نام‌ 1399/3/17 -14:31

با‌انشاء‌الله گفتن همه چیز حل میشه پس تا میتوانی بگو!!!

saeed 10 2 پاسخ 1399/3/17 -13:34

واقعا خیلی وقت بود منتظر این مجلس بودم ، که بصورت قاطع با مسایل مهم کشورمون برخورد داشته باشه .

ناشناس 2 1 پاسخ 1399/3/17 -13:22

زتعارف کم کن وبر مبلغ افزای.آیا وقت آن نرسیده است که کمی هم به فکر حقوق مردم باشید.

محمد 8 1 پاسخ 1399/3/17 -12:20

دمت گرم جناب قالیباف که جواب واداده های داخلی و رو از قول خود خدا دادید دیگه بالاتر از حرف خدا هم مگه داریم

ع 5 1 پاسخ 1399/3/17 -12:06

دولت تدبیر و امید بویژه ظریف بروند تحریم ها بخوری خود برداشته شده مشکلات سیاست بین الملل و اقتصاد داخلی برطرف خواهد شد باور ندارید امتحان کنید...

ناشناس 7 1 پاسخ 1399/3/17 -12:06

خوشحالم از انتخاب کردنت حالا یکعده د بسوزن دبسوزن خخخخخخخخخخخخخخ

شهنار 7 0 پاسخ 1399/3/17 -11:52

دستت دردنکنه قالیباف خوب کوبوندی تو سرشون همین طوری ادامه بدی دیگه از جاشون بلند نمی شن خیلی خوشم اومد از این بهتر نمی شد!!

محمدابراهیم خرم مهترلو 2 8 پاسخ 1399/3/17 -11:48

قالیباف یک آدم جنایت کاری هست چطوراین ریس مجلس شدچه کسی اینواوردمجلس

ش 1 6 پاسخ 1399/3/17 -09:34

اخه ببین کی این حرفا رو میزنه؟؟!!!

شرفی 7 3 پاسخ 1399/3/17 -09:25

دمت گرم خدا حفظت کنه و افتخار میکنم به اینکه روزی در لشکر 5 نصر سرباذت بودم وتا زنده باشم خواهم بود انشا الله که همیشه در خط امام باقی بمانی