موزه‌های قزوین ۱۴ خرداد تعطیل است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین گفت: موزه‌های قزوین در روز ۱۴ خرداد مصادف با سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) تعطیل است اما آخر هفته پذیرای گردشگران هستیم.

موزه‌های قزوین ۱۴ خرداد تعطیل است

علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین روز گذشته ۱۲ خرداد در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرده بود، درب موزه‌های قزوین در تاریخ ۱۴ و ۱۵ خرداد به روی گردشگران باز است اما امروز ۱۳ خرداد با اصلاح این خبر به ایسنا گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی اداره کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی و فرهنگی کشور، موزه‌های قزوین در روز ۱۴ خرداد مصادف با سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) تعطیل است.

وی افزود: موزه‌های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شامل کاخ‌موزه چهل‌ستون و موزه شهر نیز در تعطیلات آخر هفته، پنجشنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ خردادماه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۷:۳۰ پذیرای بازدیدکنندگان هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین اظهار کرد: همچنین امکان بازدید از قلعه تاریخی حسن صباح و منطقه گردشگری دریاچه اوان در الموت نیز در روزهای ۱۵و ۱۶ خرداد برای گردشگران فراهم‌شده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها