انتقاد تند کشیش کلیسایی که ترامپ در برابرش انجیل به دست گرفت

انتقادها از دونالد ترامپ برای اظهارات امروزش و همچنین ایستادن در برابر کلیسای تاریخی سنت جان در نزدیکی کاخ سفید بالا گرفته است.

انتقاد تند کشیش کلیسایی که ترامپ در برابرش انجیل به دست گرفت

کشیش کلیسای سنت جان که گزارش شده از سال ۱۸۱۶ و زمان حضور جرج مدیسون در کاخ سفید توسط همه روسای جمهوری امریکا بازدید شده است گفته از دیدن تصاویر برخورد خشن پلیس با معترضانی که به آرامی در نزدیکی کلیسا ایستاده بودند خشمگین شده چرا که کمی بعد متوجه شده همه این برخوردها با معترضان به علت این بوده که آقای ترامپ می خواسته روبروی کلیسای سنت جان انجیل به دست بگیرد و به قول کشیش مارین بادی «عکس تبلیغاتی» بوده است.

پیش از این مقام مذهبی پایتخت هم جی.بی پریتزکر، فرماندار دموکرات ایالت ایلینوی هم به سی ان ان گفت: «این راه و منش ما در آمریکا نیست. نیروهای انتظامی و پلیس ما برای حفاظت از شهروندان به سطح شهر می روند و دست کم در شیکاگو (پلیس) ما به دنبال بر هم زدن اعتراضات صلح آمیز نخواهد رفت».

اشاره فرماندار ایلینوی به اظهارات عصر امروز آقای ترامپ بود که گفت فرمان داده هزاران سرباز مسلح ارتش آماده شوند تا در صورت ناموفق بودن فرمانداران در کنترل ناآرامی ها، او این سربازان را برای کنترل اوضاع به ایالات آمریکا اعزام کند.

منبع: بی‌بی‌سی

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها