بزرگ‌ترین اشتباه آرایشی خانم‌ها چیست؟

بسیاری از بانوان در سراسر جهان به آرایش ظاهری خود اهمیت زیادی می‌دهند. برخی بانوان به ویژه در هوای گرم یک آرایش سبک و تابستانی را ترجیح می‌دهند. اما گاهی در همین سادگی هم یک اشتباه بزرگ انجام دهند.

بزرگ‌ترین اشتباه آرایشی خانم‌ها چیست؟

بسیاری از خانم‌ها بدون توجه به تاریخ خرید و انقضای لوازم آرایش خود، از این لوازم استفاده می‌کنند. این در حالی است که تمامی لوازم آرایش استاندارد و معتبر تاریخ انقضا دارند و بی توجهی به این تاریخ انقضا می‌تواند عوارضی جدی برای پوست شما داشته باشد و حتی باعث تحریک و عفونت شود.

بزرگ‌ترین اشتباه آرایشی خانم‌ها چیست؟

مرطوب کننده ها: یک سال

اغلب مرطوب کننده‌هایی که به جای مواد نگهدارنده مصنوعی از مواد طبیعی استفاده می‌کنند، خود را برای مدتی طولانی از آلودگی باکتری‌ها و همچنین جایگزین‌های مصنوعی محافظت نمی‌کنند و خیلی زود خراب می‌شوند.

بزرگ‌ترین اشتباه آرایشی خانم‌ها چیست؟
پاک کننده‌های مایع: حداکثر شش ماه

مواد مایع پاک کننده صورت چند منظوره، پاک کننده‌های آرایش و مرطوب کننده‌ها دارای کوتاهترین تاریخ‌های انقضا هستند، زیرا آب باعث رشد باکتری‌ها می‌شود.

بزرگ‌ترین اشتباه آرایشی خانم‌ها چیست؟
کانسیلر: یک سال

کانسیلر‌ها از روغن‌ها و مواد آبرسان استفاده می‌کنند تا با پوششی صاف صورت را بپوشانند و این به معنای ماندگاری کوتاه‌تر است. اگر کانسیلر شما به نظر خشک می‌رسد، گلوله شده یا تغییر رنگ داده است، آن را بیرون بریزید.

بزرگ‌ترین اشتباه آرایشی خانم‌ها چیست؟
کرم پودر: تا دو سال

بافت خشک رشد باکتری‌ها را دشوار می‌کند، اما شما هنوز هم باید از وسایل آرایشی تمیز استفاده کنید، دست‌های خود را قبل از استفاده بشویید و گاهی اوقات لایه بالایی کرم پودر خود را تمیز کنید تا ماندگاری آن افزایش یابد.

بزرگ‌ترین اشتباه آرایشی خانم‌ها چیست؟
رژ لب: یک تا دو سال

یکی از قسمت‌های کیف لوازم آرایش که اغلب پر مصرف است، بخش رژ لب‌ها است، اما حتی رژ لب‌ها نیز در صورت عدم استفاده فاسد می‌شوند و تغییر بو و کیفیت می‌دهند؛ بنابراین بد نیست گاهی به رژ لب‌های خود نیز سر و سامانی داده و موارد خراب شده را دور بریزید.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    اولا زیبایی که خداافریده آرایش نمیخواد دوم تماما شیمیایی هستنندوهرخواهرایرانی دریک سال سه کیلورژهلب میخورندوفقط ایران آرایش رکوردشکنده وزیادیش سرطانزاست مخصوصارنگمو

  • رامین
    0

    بذار همون تاریخ مصرف گذشته ها رو بزنن شاید نسل بعضی هاشون، نه همشون، ریشه کن بشه که واقعا بعضی هاشون آفت عمرند و بس

    نظرات شما -
    • و.س.
      0

      کاش مردها البته برخی از مردها هم یاد بگیرند این همه به دخترها و زنها نگویند تو چرا آرایش نمی کنی؟! خیلی خوشگل میشیها!با اینکه می دانند اگر قاشق روی صورت بعضیها تو کوچه خیابان بکشی قاشق از موارد ارایشی پر میشود و صورت طرف واقعا خودش چیز خاصی نیست هم باز نمی توانند نگاه خیره شان را از آن همه رنگ و لعاب بردارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها