مانور نظامی آمریکا در آب‌های خلیج فارس

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از برگزاری رزمایش نظامی در ماه می جاری در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

مانور نظامی آمریکا در آب‌های خلیج فارس

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که مانورهایی را طی روزهای ۱۹ و ۲۱ ماه می در آب‌های خلیج فارس برگزار کرده است.

پنتاگون هدف از برگزاری این مانورها را بالا بردن توانمندی نیروهای دفاعی برای حفظ امنیت دریایی و نیز امنیت دیگر شرکایش در خلیج فارس بر ضد هرگونه تهدید احتمالی عنوان کرد.

پنتاگون اعلام کرد که در این مانورها از گلوله‌های واقعی و ضربات سریع و با دقت بر ضد اهدافی که تهدیدی علیه کشتی‌های دریایی محسوب می‌شود، استفاده کرده است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امین م .
    0

    امریکا لطفا خفه و هر چه سریعتر گورتو گم کن تا ناوتو زیر آب نبردیم بسه دیگه هر چی قلدری کردی ،کشور ما عراق و افغانستان نیست هر کاری دلت خواست کنی .. اینجا ایرانه، ایرانه قوی ایرانی که برای تو شاخه ایرانی که جرعت زدنه تک تکه پایگاهاتو داره و مطمئن باش اگه کوچیک ترین تهدید یا اتفاقی برای کشور و هم وطن هایه ما بیوفته این بار دیگه بیکار نمیمونیم ، تو سردار سلیمانی رو از ما گرفتی و ما باهات تسویه حساب نکردیم هنوز ، صبر ما زیاده ولی با شهیدن کردن سردار دیگه صبر به ما به پایان رسیده و فقط و فقط منتظر یه جرقه هستیم تا اول اسرائیل غارت گر و دوم پایگاهات رو با خاک یکسان کنیم و سوم آبروی نداشتو ببریم جوری که تو تاریخ ثبت شه و باعث خجالتت بشه تا اخرین روز دنیا ، لطفا بجای اینکه تو کشورایه دیگه دخالت کنی به فکر مردم خودت باش. و اگر هم طالب جنگی ما آماده ایم تا اون سلاح هایی که تا حالا رو نکردیم رو نشونتون بدیم تا متوجه شی پا رو دم شیر گذاشتن چه مزه ای میده ، اگه طالب جنگی بسم الله...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها