تزریق ۱۶۸ میلیارد تومان به ساختار درمانی کرمانشاه

مدیرکل کل بیمه سلامت استان کرمانشاه از تزریق ۱۶۸ میلیارد تومان به ساختار درمانی این استان خبر داد.

تزریق ۱۶۸ میلیارد تومان به ساختار درمانی کرمانشاه

کیومرث مظفری اظهار داشت: از زمان شروع بیماری کرونا در استان تاکنون ۱۶۸ میلیارد تومان به ساختار درمانی استان اعتبار تزریق شده است.

مدیرکل کل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر هزینه خدمات تشخیص بیماران مبتلا به کرونا از جمله سی تی اسکن و خدمات آزمایشگاهی پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تشخیص و درمان افراد مبتلا به کرونا و افراد مشکوک، مورد تعهد بیمه سلامت قرار دارد و از این بابت بیماران نگران نباشند.

مظفری با اشاره به اینکه برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کمترین زمان ممکن دفترچه بیمه سلامت صادر می‌شود، گفت: برای بیماران فاقد دفترچه که درگیر بیماری کرونا هستند در کمتر از ۲۴ ساعت دفترچه بیمه سلامت صادر می‌شود.

وی اظهار داشت: اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت که از ابتدای سال ۹۹ منقضی شده برای کاهش مراجعات به ادارات بیمه سلامت تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل کل بیمه سلامت استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: جهت قطع زنجیره این ویروس منحوس به عدم حضور شهروندان در مکان‌های عمومی از جمله ادارات و دستگاه‌های مختلف تاکید شده است و امیدوارم مردم با رعایت نکات بهداشتی هرچه زودتر این بیماری را شکست دهند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها