لیست بهترین قرص های گیاهی لاغری در داروخانه ها

اگر می خواهید بهترین قرص های لاغری گیاهی در ایران را بشناسید و با ترکیبات و خواص آنها آشنا شوید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

لیست بهترین قرص های گیاهی لاغری در داروخانه ها

بهترین قرص لاغری گیاهی موجود در داروخانه ها کدام است؟ این سوالی است که ذهن خیلی از افراد را درگیر خود می کند. چرا که میخواهند ضمن آنکه یک قرص لاغری بدون عوارض را مصرف می کنند، از اثرگذاری خوب و مناسب آن نیز بهره مند شوند.

در روزگار ما که اینترنت دسترسی آسان و آزاد به اطلاعات مفید و زیاد را بطور رایگان فراهم آورده است، یافتن بهترین قرص لاغری گیاهی کار چندان سختی نیست.

داروخانه آنلاین درمانگیاه یکی از پایگاه های اینترنتی است که درباره هر داروی گیاهی توضیحات و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهد و علاوه بر آن می توانید همزمان اقدام به ثبت سفارش این داروها و دریافت آن درب منزل خودتان نمایید.

تنها لازم است که با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین درمانگیاه به آدرس WWW.DARMANGIAH.COM وارد بخش داروهای لاغری شوید و با مطالعه خواص و ترکیبات و نحوه اثرگذاری هر دارو و همچنین مرور نظرات مصرف کنندگان، بهترین انتخاب را داشته باشید.

در این مطلب چند قرص گیاهی لاغری که یبشترین استقبال را از سوی مصرف کنندگان داشته اند را به طور خلاصه به شما معرفی می کنیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هریک از این داروها می توانید به سایت درمانگیاه مراجعه نمایید تا علاوه بر محصولاتی که در این مطلب معرفی شده اند، با صدها داروی گیاهی دیگر برای انواع مصارف مختلف آشنا شوید.

1- قرص لاغری هزال

قرص لاغری هزال (Hazal) یک داروی گیاهی است که در سالهای اخیر بسیار مورد استقبال مصرف کنندگانی که به دنبال کاهش وزن بوده اند قرار گرفته است.

قرص هزال برای افرادی که اضافه وزن دارند، افرادی که چربی خون آنها بالاست، افرادی که کبد چرب دارند، افرادی که اشتهای زیادی دارند و تمامی افرادی که مایلند بدون آسیب و با حفظ سلامتی، وزن خود را کاهش دهند مناسب است.

هر بسته هزال دارای ۶۰ عدد قرص و هر قرص ۶۵۰ میلی‌گرم است و گیاهانی که در این فراورده استفاده شده است شامل زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، بوره ارمنی و اشق می‌باشد.

2- اسليم مکس

اسلیم مکس (Slimmax) یک کپسول صددرصد گیاهی است که توسط شرکت داروسازی قائم دارو تولید شده است.

قرص اسلیم مکس موجود در داروخانه‌ درمانگیاه به دلیل خاصیت ترموژنیک و افزایش‌دهنده متابولیسم چربی‌ها در کاهش وزن مؤثر است.

ترکیب گالوکاتشین گالات موجود در آن، از بین‌برنده فوق‌العاده چربی‌های بدن هست. بدین منظور با مهار فعالیت آنزیم COMT باعث بالا رفتن غلظت کاتکول آمین‌ها در سیتوزول سلول‌ها شده و باعث افزایش سوخت و ساز آنها در بدن می‌شود.

قرص اسلیم مکس همچنین با کاهش متابولیسم کربوهیدرات‌ها و کاهش جذب روده‌ای گلوکز به کاهش وزن افراد کمک می‌کند. اسلیم مکس به دلیل خاصیت ترموژنیک و افزایش دهنده متابولیسم چربی‌ها می‌تواند در کاهش وزن مؤثر باشد.


3- قرص لاغری فلوردو

فلوردو یک قرص لاغری است که از ترکیب جندین نوع گیاه دارویی تولید شده است.

قرص فلوردو (Felordo) یک قرص لاغری قوی 100% طبیعی و گیاهی است که عملکرد روده و معده را بهبود بخشیده و از طریق مکانسیم های مختلفی چون کاهش جذب قند و رفع اشتهای کاذب به از بین رفتن چربی های زائد بدن کمک می کند.

قرص لاغری فلوردو یکی از محبوب ترین قرص های لاغری ایرانی است که به عنوان یک داروی گیاهی موثر و قوی شناخته می شود. این قرص حاوی شش گیاه دارویی مختلف می باشد که حکمای قدیم طب سنتی ایرانی و اساتید بزرگ گیاه درمانی، سال ها است ترکیب آن ها را برای درمان ناراحتی های مزمن دستگاه گوارشی و کاهش انباشته شدن چربی تجویز می کنند.

نعناع فلفلی، ختمی، سیاه توسه، علف طلایی، چای سبز و انجدان از جمله گیاهان دارویی به کار رفته در تهیه این قرص لاغری می باشند. قرص گیاهی فلوردو طی فرایند های آزمایشگاهی بالینی و میکروسکپی و از ترکیب صحیح اجزا تهیه شده است.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فاطمه امیری
    0

    قرص لاغری صدرصدگیاهی هزال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها