خاطره رهبر انقلاب از ملاقات با امام به همراه آیت الله هاشمی و بنی صدر

رهبر انقلاب خاطره ای از ملاقات با امام در قم به همراه مرحوم هاشمی و بنی صدر برای تعیین وضعیت جاسوسهای آمریکایی را روایت کردند.

خاطره رهبر انقلاب از ملاقات با امام به همراه آیت الله هاشمی و بنی صدر

رهبر انقلاب در اولین محفل انس با قرآن که در اولین روز ماه مبارک رمضان برگزار شد، به ماجرای دیدارشان با امام خمینی (ره) اشاره کردند و فرمودند: امام(ره) نترسیدن از قدرت‌ها را به ما یاد دادند. در سال ۵۸ که جاسوس‌خانه آمریکایی را جوانان ما را گرفتند؛ برخی فشار می آوردند به شورای انقلاب که آنها را آزاد کنند.

معظم له ادامه دادند: ما سه نفر از شورای انقلاب به قم نزد امام(ره) رفتیم؛ بنده و مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی و بنی صدر رفتیم قم خدمت حضرت امام که بپرسیم اینها را چه کار کنیم؛ امام فرمودند از آمریکا می‌ترسید؟ بنده عرض کردم که نه نمی‌ترسیم و امام هم فرمودند که پس نمیخواهد آزادشان کنید.

ایشان تاکید کردند: مواردی را دیدیم که دولت‌های کشور خودمان از دشمن می‌ترسیدند، این ترس آنها را دچار مشکلات فراوانی می‌کرد. قرآن می‌فرماید از دشمن نترسید.

منبع: خبرآنلاین

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی ایرانپور مبارکه
    0

    آمریکا ام الفساد قرن است که دست وپنجه های خونین اش تا مرفق به خون مردم آغشته است .این دیو بدسیرت همچون گرگی است که به لباس میش آمده .ابهت پوشالی او سالهااست که از بین رفته این گرگ سالهاست که به کشورهای مستضعف حمله ور شده نباید از او ترس بدل داشت ودر مقابل او ایستاد وبر دهانش زد.اوترسو وبزدل بوده که نباید از او هراسی بدل داشت .جوانان مومن وانقلابی که بنام دانشجویان پیرو خط امام به جاسوس خانه آمریکا یورش برده دراصل انقلابی بز گتر از انقلاب اول را در کشورمان بوجود آوردند .اینان فرزندان راستین امام وملت بوده که مدال شجاعت وغیرت را بر گردن ملت آویخته جادارد بار دیگر از اقدام بجا وانقلابی آنان تقدیر وتشکر نمود .باتشکر وسپاس علی ایرانپور مبارکه دانشجوی کارشناسی علوم کامپیوتر دانشگاه شهرکرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها