وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کیست؟

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کیست؟

بعد از گمانه‌ زنی‌های فراوان، امروز کابینه دوازدهم برای دریافت رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی رفتند. بطحایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شد.

سیدمحمد بطحایی متولد خردادماه سال 1342 در تهران است که در رشته علوم تجربی دیپلم خود را اخذ کرده است و دارای مدرک دکترای مدیریت است. او رئیس مرکز ملی نظارت راهبردی سازمان برنامه و بودجه کشور و سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بطحایی در دوره وزارت علی‌اصغر فانی به عنوان یکی از ضلع‌های اصلی بدنه وزارتی محسوب می‌شد و شاید به همین دلیل بود که چند وقت بعد و در تاریخ 11 تیر ماه 93 به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت این وزارتخانه منصوب شد.

قبل از بطحایی علی زرافشان به عنوان وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم مطرح بود که برخی نمایندگان مجلس عنوان می‌کردند که گزینه پیشنهادی مطرح شده، شانسی برای اخذ رأی اعتماد ندارد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رحمت شاهوردی
    0

    تا اوضاع اقتصادی ومعیشتی فرهنگیان به این صورت باشد اموزش و پرورش پویا وبا نشاط را در خواب هم نمیتوان دید .معلم بی انگیزه و بدهکار و مستاجر نمیتواند سکان هدایت و پیشرفت وتعالی دانش اموز را به دست بگیرد . بیایید فکری اساسی و عادلانه برای وضع حقوق معلمان کشور بکنید قبل از انکه خیلی دیر شود ودچار اختلال شدید در نظام اموزش وپرورش گردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها