جایگاه‌های سوخت هیچ‌گونه امکاناتی برای مقابله با ویروس کرونا ندارد

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران عرضه فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی گفت: با وجود اینکه جایگاه‌های سوخت یکی از آلوده‌ترین مکان‌های انتشار ویروس کروناست هیچ‌گونه امکانات و تجهیزاتی برای مقابله با این بیماری قرار داده نشده است.

جایگاه‌های سوخت هیچ‌گونه امکاناتی برای مقابله با ویروس کرونا ندارد

قاسم کامران‌فر در گفت‌وگو با مشهد فوری با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت یکی از آلوده‌ترین مکان‌های انتشار ویروس کرونا است اظهار کرد: پیش از اعلام وزیر بهداشت مبنی بر اینکه پمپ بنزین‌ها آلوده است و باید تعداد متصدیان جایگاه‌ها افزایش یابد این موضوع را به استانداری و ستاد مقابله با کرونا اعلام کردیم و در خواست کردیم تا توجه ویژه‌ای داشته باشند و لوازم و امکانات بهداشتی را در اختیارمان قرار دهند.

وی افزود: هیچ گونه امکانات و تجهیزاتی به جایگاه‌های سوخت جهت مقابله با ویروس کرونا داده نشده است.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران عرضه فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی بیان کرد: به جایگاه‌داران سوخت گفته‌اند که به مردم دستکش بدهید، امروز دستکش از هزینه خود تهیه کردیم اما تا کی می‌توانیم ادامه دهیم؟ چگونه با این سود و درآمدی که در حال حاضر نسبت به قبل کاهش چشم‌گیری داشته است این موارد را خریداری کنیم؟ جایگاه‌داران سوخت حتی نمی‌توانند حقوق و عیدی کارگران خود را بدهند.

کامران‌فر تصریح کرد: به کارگران جایگاه‌های سوخت از صبح تا شب یک دستکش می‌دهند که جوابگو نیست، در حالی که همه مردم تعطیل و در قرنطینه هستند کارگران پمپ بنزین‌ها از صبح تا شب با مردم سر و کار دارند و در معرض آلودگی هستند و همین موضوع باعث شده تا خیلی از آن‌ها بترسند.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها