تولیت حرم حضرت معصومه (س): حرم باید باز باشد؛ اینجا را دارالشفا می‌دانیم


7 اسفند 1398 - 15:16
5e565a862ab4d_2020-02-26_15-16
سیدمحمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س): ما این حرم مقدس را دارالشفا می دانیم، دارالشفا یعنی مردم بیایند و از امراض روحی و جسمی شفا بگیرند پس باید باز باشد و با قوت مردم بیایند

سیدمحمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س): ما این حرم مقدس را دارالشفا می دانیم، دارالشفا یعنی مردم بیایند و از امراض روحی و جسمی شفا بگیرند پس باید باز باشد و با قوت مردم بیایند

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5e565a862ab4d_2020-02-26_15-16
7 اسفند 1398 - 15:16

70

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رتبه 4 کنکورسال85 (فقرا) 0 0 پاسخ 1398/12/9 -10:36

ای کاش روی حرفت میماندی و باز میکردی.تا از دست این وزارت بزتاش به آنجا پناهنده می شدیم

ایرانی مسلمان 3 2 پاسخ 1398/12/8 -09:02

متاسفم برای این افکار قرون وسطایی که روح مطهر این بندگان مخلص خدا نیز از این حرف های سود جویانه متنفر هستند.البته باید حرم باز باشد تا دکانداری شما از رونق نیفتد . جان مردم و اعتقاد مردم که برای شماها مهم نیست. سلام بر روح پاک کریمه اهل بیت علیهم السلام

حسين 1 1 پاسخ 1398/12/8 -07:56

سلام بنده حقير از ارادتمندان اهل بيت هستم ولي در شرايط فعلي كه ميتوان از يك فاجعه جلوگيري كرد بايد طبق دستور وزير بهداشت اين امر انجام شود .رعايت قانون و رعايت حقوق ساير مردم از واجبات است به مانند نجف كه بارگاه امام اول شيعيان حضرت علي (ع) به صورت موقت بسته شد تا از شيوع بيماري جلوگيري شود .به اميد شفاي تمام بيماران در سرتاسر گيتي

علی 0 1 پاسخ 1398/12/8 -00:00

حاج آقا اگر واقعا میخواهید حرم باز باشه با رعایت مسائل بهداشتی . دم در حرم برای زائرین ماسک توضیع کنید خادمین اجازه ندهند مردم ضریح را لمس کنند که ضریح آلوده بشه. به مردم توصیه کنید با فاصله نشست و برخاست کنند و دستگاه تهویه منفی بگذارید . دستکش هم توزیع کنید تا مردم کتب ادعیه را آلوده نکنند .اینها میشه رعایت مسائل بهداشتی. همینطور با حرف و شعار که نمیشه

کاربر ناشناس 5 1 پاسخ 1398/12/7 -22:50

اخه اگر راست میگن اول امام حمعه بیاد جلو مردم برند زیارت

علامه 1398/12/8 -00:11

چندی پیش شخصی آمد در آن دارالشفا زیارت بعد به جنوب ایران سفر و کسی دیگررا آلوده به کرونا کرد و آن بنده خدا فوت کرد سهل انگاری این کارمتوجه کیست که جان انسانی را گرفت !؟ این بنده خدا که اصرار دارد مردم بیایند زیارت باید توسط کارشناسان علمی متعهد خوب توجیه شوند! همچنانکه در فقه مردم از فقیه پیروی می کنند در علوم پزشکی بایدفقها برای سلامتی خود و مردم از پزشکان حاذق و متعهد پیروی کنند !!

حمزه 6 1 پاسخ 1398/12/7 -22:30

این حرف مفت چیه توسل هم در طول عقلانیته نه در عرضش جایی که عقل میگه کاری رو انجام نده باید بهش عمل کرد مگه غیر از اینه که حتی در تفسیر قران هم از قیود عقل استفاده میشه . الان اگه کسی به خاطر حضور در حرم مبتلا و بعد از دنیا بره مسولش کیه؟ با گوش دادن به نکات بهداشتی و حضور در خانه و دعا کردن چون یه حالت اضطرار پیش میاد امید بیشتری به برآورده شدن حاجت هست.

احمد محمد زاده 5 1 پاسخ 1398/12/7 -22:22

سلام. من از ارادتمندان حضرت معصومه هستم و هر وقت فرصت کنم به زیارت ایشان میروم ولی در شرایط فعلی لطف کنید و درب حرم را ببندید.

علی مختاری 7 0 پاسخ 1398/12/7 -20:45

حضرت محمد که درود خداوند بر او و خاندانش ایشان باد در طول عمر خود با جهالت مبارزه فرمودند.هر کس و هر کسی که سخنان جاهلانه بگوید دشمن پیامبر است.

ایرانی 5 0 پاسخ 1398/12/7 -17:59

پس چرا عراق اینکار را انجام داده است.؟