وزیر پیشنهادی ارشاد کیست؟

چه کسی بر مسند وزارت ارشاد می نشیند؟ وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای وزارت ارشاد کیست؟

وزیر پیشنهادی ارشاد کیست؟

به گزارش خبر فوری ، با بالاگرفتن تب و تاب مراسم تحلیف و معرفی وزرا، حدس و گمان درباره وزارتخانه های مختلف بالاگرفته است. این در حالیست که بیشتر لیست‌ها سید عباس صالحی را قطعی‌ترین گزینه برای وزارت ارشاد می دانند.

عباس صالحی در دولت یازدهم ، سمت معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد را عهده دار است. وی بعد از علی جنتی نیز چند روزی بر مسند وزارت ارشاد نشست اما بعد از آن جایگاه را به رضا صالحی امیری تحویل داد. وی اکنون جدی ترین گزینه برای گرفتن سکان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. صالحی، گرایش سیاسی اعتدالی دارد وی متولد مشهد است و اکنون 54 سال دارد.

عباس صالحی با هدف کاهش حساسیت قم در موضوعات ممیزی کتاب به معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد. وی در مصاحبه های مختلف نیز یکی از اصلیترین دغدغه هایش را در حوزه نشر کتاب و ممیزی های موجود بر آن می داند. گفتنی است که معاون اجرایی وزارت ارشاد یازدهم از عبور نسبی ممیزی‌های سلیقه‌ای در حوزه چاپ و انتشار کتاب خبر داده است.

به گزارش خبرفوری در دولت یازدهم، فضای فکری برای سینماگران و تئاتری‌ها بازتر شد و تعدادی از بازیگران و کارگردانانی که پیشتر نمی توانستند فعالیت کنند، مجوز حضور در این فضا را پیدا کردند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها