تعداد واحدهای احداثی تا عید به ۴۰ هزار واحد می رسد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون بازسازی حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در سطح کشور به پایان رسیده و به دنبال این هستیم که تا عید این تعداد را به ۴۰ هزار واحد برسانیم.

تعداد واحدهای احداثی تا عید به ۴۰ هزار واحد می رسد

علیرضا تابش امروز دوشنبه ۲۱ بهمن در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سیل فروردین ماه مجموعا ۸۳ هزار و ۸۵۰ واحد مسکونی تعمیر شد.

وی افزود: در سطح کشور، ۶۶ هزار واحد مسکونی نیاز به بازسازی داشت که همه آنها به بانک معرفی شدند و ۶۲ هزار واحد عقد قرارداد کردند و حدود ۵۸ هزار واحد شروع به کار کردند و در مراحل مختلف پیشرفت کار قرار دارند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سرعت کار بسیار زیاد است، ادامه داد: ۴۶ هزار واحد به مرحله سقف رسیده اند و حدود ۲۰ هزار واحد تکمیل شده است. به دنبال این هستیم تا عید تعداد واحدهای تکمیل شده را به ۴۰ هزار واحد برسانیم و مابقی را تا یکی دو ماه بعد عید تحویل دهیم.

تابش خاطرنشان کرد: در طول این مدت مجموعا ۴۰۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مردم سیل زده قرار گرفت. تا پایان حدود ۲ هزار میلیارد تومان دیگر به این مبلغ افزوده خواهد شد.

وی گفت: با همکاری سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و کمیته امداد برای ۳۰۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان خانه ساخته خواهد شد.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها