کدام خوانندگان کنسرت پنج دی ماه را لغو نکردند؟

این ماجرای کنسرت‌های پنجم دی‌ماه هم برای خودش داستانی شده است. یکی مثل سیروان خسروی و رضا صادقی قید کنسرت در آن روز خاص را زده‌اند و یکی هم مثل خواجه‌امیری ترجیح داده که برنامه‌ی قبلی‌اش برقرار باشد.

کدام خوانندگان کنسرت پنج دی ماه را لغو نکردند؟

پنجم دی‌ماه چهلمین روز درگذشت جان‌باختگان حوادث آبان‌ماه است و طرفداران موسیقی ظاهراً ترجیح می‌دهند در احترام به خانواده‌های جان‌باختگان کنسرتی برقرار نباشد. البته برخی از هنرمندان مثل سیامک عباسی و کیهان کلهر هم علی‌رغم اجرا در این روزها با تقدیم یک قطعه به جان‌باختگان، جور دیگری ادای دین کرده‌اند.

در هر صورت در پنجشنبه، پنجم دی‎‌ماه، ماکان‌بند و خواجه‌امیری در تهران اجرا دارند، از اولی که کسی توقعی ندارد و دومی هم تکلیف را مشخص کرده است.

امیدحاجیلی در شهریار اجرا خواهدداشت. حمید هیراد در ازنا و در لرستان اجرا خواهد کرد، حمید عسکری در خرمدره، فرزاد فرخ در آبادان، بانی و ابراهیم‌زاده در کیش و البته روزبه بمانی در متل‌قو! مورد خاص این نام‌ها همین روزبه بمانی است که روزگاری با خواننده‌ای مثل داریوش همکاری می‌کرد و حالا پس از تجربه لاتاری، پنجم دی‌ماه هم در متل‌قو اجرا خواهد داشت.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یه بنده خدا
    0

    از اولی که توقعی نیست؟؟؟ با این اوصاف از شعور شما هم توقعی نیست که فقط دوست دارید افرادی رو ک موفقن ولی بقیه نتونسن مثل اونا بشن رو بکوبید اوکی راحت باشین شما تخریب کنید ولی نشود دریا به پوز سگ نجن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها