دفاع تمام‌قد بازیگر هالیوودی از کارنامه دونالد ترامپ: عملکرد رئیس جمهور در بخش اقتصادی و اشتغالزایی بسیار مثبت است

پیرس برازنان بازیگر آمریکایی/ایرلندی مشهور که بسیاری از تماشاگران، او را با فیلم جیمز باند به خاطر می‌آورند اخیراً در اظهاراتی از دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده تقدیر کرده است.

دفاع تمام‌قد بازیگر هالیوودی از کارنامه دونالد ترامپ: عملکرد رئیس جمهور در بخش اقتصادی و اشتغالزایی بسیار مثبت است

پیرس برازنان 65 ساله هنگام گفت‌وگو با ITK و در پاسخ به سؤالاتی در مورد رئیس جمهور آمریكا پاسخ داد که اقدامات اقتصادی دونالد ترامپ را تحسین می‌کند.

این اظهارات در شرایطی مطرح شد که برخی دیگر از چهره های سرشناس سینمای ایالات متحده مثل رابرت دنیرو به شدت اقدامات دونالد ترامپ را نقد می کنند. برازنان در این خصوص گفت: "من فکر می‌کنم کاری که او برای اقتصاد انجام داده است بسیار خوب است. اشتغال مردم بهبود پیدا کرده و این گامی در جهت درست است. "

سپس وقتی از وی به عنوان یک بازیگر با تبار ایرلندی درباره ایالات متحده پرسیده شد گفت: "این کشور بخشی از زندگی من است. من یک شهروند آمریکایی هستم. من عاشق آمریكا یی ها و آمریكا هستم. این کشور برای من همیشه خوب بوده است و می خواهم ببینم شادی به جامعه ما باز می گردد."

وی ادامه داد: "ترامپ باید به تغییرات آب و هوایی توجه کند. او باید از مشاغل ذغال سنگ و تجارت نفت خارج شود. این اقدامات فقط کره اطراف ما را می بلعید و روش های دیگری نیز برای تأمین انرژی وجود دارد. ما آن را در جوامع دیگر دیده‌ایم."

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایرانی
    0

    ترامپ یه تاجر بوده در همان حوزه هم موفق بوده که مردم نیاز داشتند مسئولین کشور ما چه غلطی کردند به اسم اسلام وارد شدند همان را هم نابود کردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها