خاطره پولاد کیمیایی از ازدواج مجدد پدرش:مادرم را می‌دیدم که گریه وبا تلفن صحبت می‌کند+تصویر

خاطره پولاد کیمیایی از ازدواج مجدد پدرش:مادرم را می‌دیدم که گریه وبا تلفن صحبت می‌کند+تصویر

آخرین ساعات شامگاه چهارشنبه هشتم آذر، برنامه اینترنتی و گفت‌‌و‌گو محور «۳۵» با اجرای فریدون جیرانی و حضور پولاد کیمیایی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

ابتدا پولاد کیمیایی درباره حضور خود در فیلم «سرب» گفت: «من در این فیلم تنها نزدیک چهار، پنج سال داشتم و پدرم می‌خواست تا من به عنوان بخشی از خود او به عنوان نوستالژی در این فیلم حضور داشته باشم.»

او درباره سفرشان به آلمان توضیح داد: «ما برای شرکت «سرب» در یک فستیوال فیلم به آلمان رفتیم و در آنجا پولی را که برای هزینه‌هایمان برده بودیم دزدیدند. چون آن زمان شرایط زندگی در ایران سخت‌تر بود، مادرم سعی داشت که من در آلمان تحصیل کنم و همان‌جا زندگی کنیم و آثار پدر هم بیرون از ایران تولید شود. عکس آن پدرم خیلی ناسیونالیست‌تر بود و علاقه زیادی برای بازگشت به ایران داشت و این دوری باعث شد که پدرم بازگشت و من و مادرم در آلمان ماندیم.»

او درباره واکنش خود وقتی فهمید پدرش ازدواج مجدد کرده است، گفت: «من در آلمان بیشتر یادم هست به خانه می‌آمدم و مادرم را می‌دیدم که با تلفن صحبت و گریه می‌کند. بعد هم که به تهران آمدیم فرصتی پیدا نکردم که از اوضاع با خبر شوم و مادرم مریضی‌اش شدید شده بود و من همیشه درکنارش بودم.»

منبع: سایت خبری دانشجو آزاد

11

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها