حکم شرعی برقراری رابطه جنسی دهانی چیست؟

حکم شرعی لیسیدن آلت تناسلی زن و مرد یا بوسیدن آن از نظر شرعی رابطه دهانی بشرط وارد نشدن ترشحات اندام تناسلی اشکالی ندارد، هر چند که مورد نکوهش قرار گرفته در صورتی که ترشحات آلت تناسلی زن و مرد وارد دهان شود حرام است.

حکم شرعی برقراری رابطه جنسی دهانی چیست؟

به رابطه دهانی یکی از متعارف‌ترین فعالیت‌های جنسی بین زن و مرد است که باید ببینیم دین اسلام درمورد آن چه حکم شرعی دارد. حکم شرعی لیسیدن آلت تناسلی زن و مرد یا بوسیدن آن از نظر شرعی رابطه دهانی بشرط وارد نشدن ترشحات اندام تناسلی اشکالی ندارد، هر چند که مورد نکوهش قرار گرفته در صورتی که ترشحات آلت تناسلی زن و مرد وارد دهان شود حرام است

خوردن مایع منی و ترشحات مهبلی در هنگام اوج لذت جنسی، علاوه بر این‌که از لحاظ شرعی و دینی حرام است، از نظر دکتری و بهداشتی نیز صحیح نیست. مشکلات زیادی برای حلق و دهان، معده و دستگاه گوارش پیش میآورد. گرچه بعضی کتاب­ها و نوشته ­ها رابطه جنسی دهانی را جایز می‌شمارند و آنرا برای زن و شوهر رضایت بخش می‌پندارند.

اما باید دقت داشت که این عمل در شرع مقدس مورد نکوهش واقع شده است. از لحاظ بهداشتی و دکتری آسیب­ها و ضرر‌هایی در پی دارد با دقت به مطالب مطرح شده، برای جلوگیری از آسیب‌ها و مشکلات احتمالی، توصیه میشود تا آن جا که امکان دارد، از سکس دهانی اجتناب کنید.

به هیچ عنوان ترشحات اندام تناسلی را نخورید. اگر ناخواسته وارد فضای دهان­تان گردید، فوراً آنرا بیرون بریزید. دهان خودرا شسته و و با شوینده­‌های مخصوص دهان، آنرا ضدعفونی و پاک نمایید.

منبع: پارسینه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • عجب
    0

    هیچ کسی هیچ نظری اینج نداده..!!

  • سلام
    0

    فقط این مانده بود

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      واقعا خاک برسر کسای که این مطالب را مطرح میکنند از انسان بودن دور شدن وبه زندگی حیوانی نزدیک

  • ناشناس
    0

    خدا به دور.

  • حسام
    0

    احکام شرعی وحدودروابط زن و مرد در رساله های عملی بیان شده ،افراد متشرع جهت کسب اطلاعات به مرجع خودمراجعه می کنند.به نظر من طرح این موضوعات همراه با شیطنت است جهت قبح شکنی از این دست موضوعات !وقتی موضوعی دررسانه مطرح می شوداز نظرروانی به نوعی می خواهندآن را در اذهان جا بیاندازند !!رسانه های موجه و پرمخاطب باید درخصوص طرح موضوعات حساس باشند و هنجارشکنی نکنند.

  • niki
    0

    مطالب بسیار مفید. یه چیزی هم میخام بگم برای اونایی که عین کبک سرشون تو برفته فکر میکنن واقعیت چیز دیگریست. عزیز من ایا از وضعیت جامعه خبر دارید؟ایا میدانید که حالو هوای جوان ها چیست؟ ایا میدانید چه فشاری رو دارن تحمل میکنن؟ ایا میدانید هیچ مرجع اموزشی جز فضای مجازی برای این گونه مطالب نیست ،و البته کتاب که کسی سراغش نمیره!!!. ایا میدانید پدر و مادر های ما هیچ نمیدونن،و حتی اون چیزی رو هم که میدونن به دلایلی ناموجه نمیتونن به ما انتقال بدن؟ بس کنید لااقل بزارید انحا صحیح رو بدونیم. لااقل بزارید از خطراتی که تهدیدمون میکنن اگاه باشیم. ولی اگه همچنان میخای کتمان حقیقت کنی، یه سر به اماکن عمومی و فضای مجازی بزن ببین چه خبره. جوونا دارن جون میدن خبر ندارید.

  • کیانی
    0

    در سکس دهانی به علت وجود مایعات بهداشتی در دهان و از آنجایی که دهان ورودی غذا و هوای بدن است. خیلی سریع آلوده می شه. حرام است. از طرفی تخلیه عناصر سوخته بدن در دهان می تواند خطر جدی برای بیماری های جدید به داخل بدن باشد. وقتی عناصر سوخته که ترکیبی چلونده شده و عصاره گیری شده خوراکی های متنوعی هست که ما مصرف کردیم به علاوه خصلت های درونی ما که اینجا بیماری های سطحی را حذف کردیم. در جایی به نام ذخیره گاه منی جمع شده اند.لبریز می شوند نیاز به تخلیه به وجود می آید. این عناصر در کتاب مقدس آب گندیده خطاب شده اند. تنها جایی که زندگی می دهد. بخشی از سیستم تناسلی یا اندام جنسی قسمت واژن زن هست. استفاده از وسایل فانتزی جنسی از کاندوم خاردا بگیر برو تا لرزونک ها می توتند احساس جنسی طرفین را با اختلال مواجه کند به بی تنظیمی دیر یا زود جنسی می انجامد. مثل اتومبیلی که روشن میشه ریپ می زنه تپ تپ تپ تپ خاموش میشه. هر چیزی به حالت طبیعی برای رسیدن به آرامش نه جذابیت نه اضطرار نه خوشونت انجام می شه.

  • ابراهیم
    1

    ای بابا این شیخا چرا اینجوری هستند میگند حلاله ولی اشکال داره
    بابا از اسلام دارید خستمون میکنید
    دیگه رابطه دهانی چرا بده؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها