محمد نادری در گفت‌وگو با برنامه سرنا:

متاسفانه مطبوعات آزاد نداریم / هر شهروندی حق دارد درباره مسائل مختلف اظهار نظر کند

بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص پروژه‌های کاری‌اش در سال 98 گفت: امسال به غیر از دو نمایش سه کیلو و 250 گرم و گریز از مرکز، یک برنامه برای شبکه نسیم اجرا خواهم کرد.

متاسفانه مطبوعات آزاد نداریم / هر شهروندی حق دارد درباره مسائل مختلف اظهار نظر کند

محمد نادری درگفت‌وگو با برنامه سرنا به حضوربازیگران چهره درصحنه تئاتر اشاره کرد و اظهار داشت: ویژگی مثبت حضور بازیگران چهره در صحنه تئاتر این است که مخاطبینی که تئاتربین نبودند را با این دنیا آشنا کردند و تماشگران این فضا نسبت به 15 سال پیش تغییر کردند.
وی خاطرنشان کرد: ازطرفی پیامد منفی حضور سلبریتی‌ها در صحنه تاتر بدین صورت است که انتخاب بازیگران براساس طرفدارانش و میزان فالوورهایش می‌شود و ممکن است بازیگران تاتری بیکار شوند.
این بازیگر درخصوص اظهارنظرهای مختلف هنرمندان عنوان کرد: هر انسانی را فارغ از شغلش باید یک شهروند درنظر بگیریم، لذا چنین شهروندی حق دارد درباره مسائل مختلف اظهارنظر کند.
وی در پایان اضافه کرد: در تمام دنیا افرادی که می‌توانند جریان‌سازی کنند از اعتبارشان استفاده می‌کنند تا دغدغه‌ای مطرح کنند و زبان آدم‌هایی باشند که صدایشان به جایی نمی‌رسد. در جامعه ما به واسطه اینکه مطبوعات آزاد و تلویزیون خصوصی به معنای واقعی نداریم، این موضوع خاص‌تر است.

18

حجم ویدیو: 19.79M | مدت زمان ویدیو: 00:08:44 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    شماکه همین اظهارمیکنیدمطبوعات آزادنداریم چگونه عنوان می کنیداین آزادی نیست که شمابه نظام تهمت نداشتن آزادی می زنداگرفحش بدهیدآزادیدچطورشدروزنامها هردلشان می خواهدبخوردمردم میدهنداگرآزادی نبودبایددرخیلی ازآنهابسته می شداگرانصاف نداریدحداقل آزارده باشیدجوانمردی ثروت خوبی برای خودتان تهیه کنید

    نظرات شما -
    • توپوززن
      0

      دوست عزيز شمااول فارسي رو درست بنويس بعدنظربده.فکرميکنم شما توغاربودي مثل اصحاب کهف.يا اصلاازهيچي خبرنداري؟ياداري وخودتو به..........

  • رضا
    0

    اگر منظور از آزادی بیان و رسانه های آزاد و احزاب واقعی غیر حاکمیتی...... مقایسه با هلند و فرانسه و نروژ باشه که قطعا نداریم ولی اگه منظور عربستان و سوریه و اینجور کشور ها باشه ای بدک نیستیم.اگر در کشوری بتوان بدون هیچ منعی از شخص اول قدرت انتفاد کرد و عملکردش را به نقد بکشی و ایشان در روبروی رسانه های آزاد به خبرنگاران داخلی و خارجی و به طور زنده جواب دهد قطعا اون کشوز دموکراسی گردن کلفتی دارد

  • علی
    0

    اون ازادی که امثال شما میخواهند بی بند و باری است . در ثانی شما سلبریتی ها که مملکت را به لجن کشیده اید ولی همیشه طلبکارید . حرف مفت زیاد میزنید و فکر میکنید عقل کل هستید اما فقط در یک رشته ای هنری دارید . همین و بس . اکثرا سواد درستی ندارید و فقط اراجیف بیگانگان را مزه مزه میکنید .

  • ندارم بی ساحب
    0

    اذادی برادوروزبعدازانقلاب بودتمام شد خوده رهبرهم گفت همه میتوانند حرفشون رابزنندنباجنگ دعوااتشزدن کی حرفشوگوش داد

  • آزاد
    0

    رسانه های محترم مجازی انصاف داشته باشید همانگونه که حرفهای سیاسیون را تیتر میکنید کامنتهای مردم را هم بدون جناح بازی منتشر کنید تا انتقادهای مردم به گوش اونیکه چیزی را مطرح میکنه برسه فکر نکنه هرچی گفت درسته ، از اول انقلاب ما فقط یه تلویزیون داشتیم و داریم و یک روزنامه ، حرفهای مسئولین رو فقط یکطرفه شنیدیم اونها هم هرتصمیمی دلشون خواست گرفتند که نهایتا بعد از چهل سال به اینجا رسیدیم حالا با توجه به تکنولوژی جهانی شما سایت های خبرگزاری موظف هستید حرفهای مردم را به گوش مسئولین برسانید خواهش میکنم گزینشی انتقادهای مردم را منتشر نکنید مردم میفهمند اگرچنین شد مطمئن باشید مخاطبان شما ریزش خواهند کرد الان اکثریت سایت های خبرگزاری یکطرفه خبر منتشر میکنند بنده بی ریا بگم هیچ سایتی رو نگاه نمیکنم بجز سایت خبر فوری ، تملق نیست واقعیت رو میگم ، خیلی ها نوشتند خبرفوری مخبره باشه اشکال نداره نظام مقدس جمهوری اسلامی کسی رو بخاطر انتقاد ، اعتراض ، محاکمه نکرده حالا سایت خبرفوری هرچه باشه خبرها رو بدون جناح بازی منتشر میکنه که از این بابت نسبت به سایر سایت ها بهتره خیلی ممنون از صبر حوصله شما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها