توهم یک‌شبه پولدار شدن و ظهور تبلیغات بی‌قیدوبند قرعه‌کشی‌‌های شانسی و لاتاری

تبلیغات بی‌قید بند لاتاری، قرعه‌کشی، شانس و اقبال محوری که بدون هیچ مجوز و نظارتی جوانان ایرانی را به کام گرداب خود می‌کشد.

توهم یک‌شبه پولدار شدن و ظهور تبلیغات بی‌قیدوبند قرعه‌کشی‌‌های شانسی و لاتاری

در وضعیت بحران اقتصادی ایران لاتاری، قرعه‌کشی، شانس و اقبال محوری با دادن امیدواری به مخاطب که اغلب هم جوانان هستند برای پولدار شدن در یک‌شب در میان جامعه ایرانی بسیار رو به افزایش است.

لاتاری، قرعه‌کشی، شانس و اقبال محوری که اغلب جوانان بی‌تجربه را درگیر خود می‌کند در شرایطی در جامعه ما در حال گسترش است که تعداد کمی از افراد در این قرعه‌کشی‌ها منفعت کسب کرده و اکثر افراد شرکت‌کننده ضرر می‌کنند.

این در حالی است که با گسترش اقبال محوری و شانس در جامعه ایران سوءاستفاده گران روش های جدیدی برای جذب مخاطب پیدا کرده اند، برخی افراد با دریافت مبالغی جوانان را به امید جذب فالور در فضای مجازی و معروف شدن گمراه و فریب داده و مبالغ هنگفتی را به جیب زدند.

برخی نیز با برگزاری مسابقه شانسی با جایزه میلیونی بیش از ۲۰۰ میلیون تومانی بدون اینکه مشخص شود درآمد این مسابقات به چه نحوی تأمین‌شده و با کدام مجوز قانونی و شرعی برگزار می‌شود جوانان را با حمایت و همراهی افراد معلوم‌الحال و فعالان مجازی محتوا گردان ضد اخلاقی بی‌قیدوبند به کام خود می‌کشاند.

به‌تازگی یکی از این مسابقات شانسی با جایزه‌های میلیونی برای رسمیت ظاهری بخشیدن به چنین فعلی در مجتمع کوروش برگزار شد. قطعا مدیران مجتمع کوروش با وعده تبلی، بازدید و ... با این مسابقات شانسی همراه شده‌اند.

با وضعیت اقتصادی موجود در کشور درصورتی‌که نهاد نظارتی به موضوع مسابقات شانسی، قرعه‌کشی، لاتاری، شانس و اقبال محوری برخورد نکنند در نقاط مختلف کشور شاهد سر برآوردن جمع‌های کوچک و بزرگ مدل شانسی‌های پولی مجازی خواهیم بود.

موضوعی که باید موردتوجه دست‌اندرکاران فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد این است که با پیشگیری و جلوگیری از تشکیل این‌گونه رفتارهای غیرشرعی و قانونی در میان جامعه به امید یک‌شبه پولدار شدن، جوانان را به سمت فعالیت و تولید هدایت کنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیر حسین رحمانی
    0

    امیدوارم یکی از برنده های لاتاری باشم آرزوی من این است که روزی به همه ثابت کنم که من نیز دراین دنیا نقشی دارم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها