ثبت رکورد کمترین بیننده برای اسکار تلویزیونی

مخاطبان تلویزیونی هفتاد و یکمین دوره جوایز امی با کاهش ۳۳ درصدی برای اولین بار به کمتر از ۱۰ میلیون نفر رسید.

ثبت رکورد کمترین بیننده برای اسکار تلویزیونی

به گزارش خبر فوری ، شبکه فاکس که پخش مراسم جوایز تلویزیونی امی را برعهده داشت، اعلام کرد برای دومین سال پیاپی میزان مخاطبان تلویزیونی این مراسم به رکورد کمترین میزان خود رسید.

مراسم امسال در مجموع ۶.۹ میلیون مخاطب از شبکه فاکس داشته که در مقایسه با مراسم سال گذشته که از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد حاکی از کاهش ۳۲ درصدی مخاطبان است. پیش از این رکورد کمترین مخاطب جوایز امی ۱۰.۲ میلیون نفر بود.

شبکه فاکس در سال ۲۰۱۵ نیز پخش مستقیم جوایز امی که به اسکار تلویزیونی معروف است را برعهده داشت که در آن زمان ۱۱.۸۷ میلیون بیننده جذب کرد.

جوایز تلویزیونی امی در حالی سال به سال با کاهش مخاطبان تلویزیونی همراه می‌شود که جوایز اسکار سال گذشته ۱۰ درصد افزایش مخاطب تلویزیونی داشت و جوایز گلدن گلوب و گرمی نیز روندی با ثبات در جذب مخاطب داشته‌اند.

مراسم اعطای جوایز هفتاد و یکمین دوره جوایز تلویزیونی امی بامداد روز گذشته (دوشنبه اول مهرماه) برگزار شد و فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت توانست جایزه بهترین سریال درام را از آن خود کند. جایزه بهترین مینی‌سریال نیز به «چرنوبیل» رسید و «فلیبگ» نیز بهترین سریال کمدی نام گرفت.

در مجموع محصولات کمپانی «HBO» امسال با کسب ۳۴ جایزه، بهترین عملکرد را در جوایز امی اصلی و جوایز امی هنرهای خلاقانه داشتند و پس از آن کمپانی‌های نتفلیکس و آمازون به ترتیب ۲۷ و ۱۵ جایزه دریافت کردند.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها