سرود هواداران استقلال برای سحر خدایاری + فیلم


31 شهریور 1398 - 13:23
5d87449022dab_2019-09-22_13-23
هواداران استقلال به یاد سحر خدایاری در ورزشگاه آزادی سرود خواندند.

هواداران استقلال به یاد سحر خدایاری در ورزشگاه آزادی سرود خواندند: "دختر آبی... همیشه یادتیم، روحت جاویدان"

هواداران استقلال به یاد سحر خدایاری در ورزشگاه آزادی سرود خواندند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d87449022dab_2019-09-22_13-23
31 شهریور 1398 - 13:23

هواداران استقلال به یاد سحر خدایاری در ورزشگاه آزادی سرود خواندند: "دختر آبی... همیشه یادتیم، روحت جاویدان"

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی 0 0 پاسخ 1398/7/5 -13:55

روحش شاد همیشه به یادت می مونیم دختر آبی

بهروز 0 0 پاسخ 1398/7/1 -08:13

خودکشی درهمه ادیان گناهی بزرگ است

هم وطن 0 2 پاسخ 1398/7/1 -08:02

هوا دار بی فرهنگ سنگ به سر بازی گر می زند و از سحر خدایاری حمایت می کنه . اگر از خانواده نجیب بود توی خانه اش بود نه در استادیوم ورزشی که هزاران حرف و حدیث است .

امیر 2 2 پاسخ 1398/7/1 -06:45

این دختر بیچاره چند روز بازداشت بوده پدرش در امده فکر شش ماه را کرده دیده نمیتونه تحمل کنه خودکشی کرده ، نشان میدهد که دختر صادق ، نجیب ، حساس و خانواده دار است

صادق 1 3 پاسخ 1398/6/31 -21:52

روحش شاد. اگه پرسپولیسی بود الان می بردنش تو بهشت یه شام بهش میدادند

ali 6 1 پاسخ 1398/6/31 -20:37

استقلال بهتر است نامش را به تیم دختر ابی تغییر دهد. من از خدای بزرگ برای ان دختر جوان طلب رحمت و مغفرت و ارامش و بهشت برین مینمایم.

حیدری 4 10 پاسخ 1398/6/31 -19:46

واقعا چرا کسی که خود کشی کرده برای شما اهمیت داره چون فقط به خاطر آبی بودنشه، عقل معطله

یه خانم 1398/6/31 -22:13

مگه تو اونجا بودی دیدی؟؟؟؟

محمد 6 8 پاسخ 1398/6/31 -19:24

کسی که خودکشی کرده رو گفتن روحت جاویدان....کم عقل های بیخرد ...حالا به هر دلیلی خودکشی یعنی نا امیدی به خدا ونا امیدی از بزرگترین گناهانه ..خودکشی یعنی فرد خودش را پوچ وبی ارزش فرض کنه ...حالا برای یک فرد تباه رفته عمر این کارها و شعرهای مسخره.جو گیرشدندوگرنه همه خودکشی کنند هم بدرک

یه نفر 1398/6/31 -22:14

بی خرد تویی که جای خدا داری خدایی میکنی بهشت و جهنم مال خداست بندگان هم مال خدا خودش بلده چی کار کنه تو عرضه دای کار انسانیت رو درست کن!

arman 8 6 پاسخ 1398/6/31 -16:30

جالبه واقعا . تلویزیون و سیستم مدیریتی هرررچقد تلاش کرد دختر آبی رو به مسائل دیگه بچسبونه و حتی از پدرش برای این کار استفاده کردن نتونستن مخ مردمو هم عوض کنن

علی 8 7 پاسخ 1398/6/31 -15:33

اکثرا میگن بزرگترین نعمت خدا سلامتیه اما اشتباه میکنند چون بزرگترین نعمت خدا عقله . همونی که اکثریت ادما ندارند . کسی که از خدا رو بر میگردونه و به شیطان متوسل میشه و فکرش و افکارش شیطانی میشود بدون شک کم عقل است . اگر امروز شهدای جنگ تحمیلی زنده شوند و وضع مملکت و غریبی اسلام و افکار پوچ غربی را که بر مملکت حاکم شده ببینند بدون شک شوکه میشوند .

کاربر ناشناس 1398/6/31 -18:19

تابوده چنین بود ،آدمهای پوچ دنبال آدم پوچن،واقعا آدم عاقل خجالت میکشه بااین همه بی عقلی،بعدش هم ادعا داریم بافرهنگیم